Je to
jmenovité napětí, na pevnině 220 V, v Británii 240 V, ale ono to stejně kolísá podle vzdálenosti od transformátoru, takže kdo bydlí moc blízko, může mít "štěstí" i na víc než těch 240...
Většina spotřebičů si to bez problémů přebere, horší jsou na tom ti co bydlí na špatném konci vesnice se starými rozvody, když známá zapne žehličku, tak se jí monitor rozbliká jak stroboskop!
Co je na autobaterii tak špatného? To trafo stejně dává víc, bez zátěže na něm může být klidně i 18 V, při odběru to pak trochu klesne, ale hlavní je aby dokázalo dávat minimálně 12 V při těch 4 A, stejně je v monitoru stabilizátor co si to srovná na požadovanou úroveň. Tohle autobaterie zvládne v pohodě, je to stejný odběr jako má jedno potkávací světlo

A už jsem se jich něco nadobíjel (hlavně velkých do náklaďáků), ale nejvíc co jsem kdy viděl
těsně po odpojení od nabíječky, bylo něco málo přes 15 V, a to jen prvních pár minut a bez zátěže. Jinak běžné napětí u nabitého olověného akumulátoru v dobrém stavu je 12,7 V.