Prasklý displej na ntb v záruce - jak dál?

Zvukové karty, síťové karty, grafické karty, modemy…

Moderátoři: Pic, Mods_junior, Mods_senior, HW spec team

Uživatelský avatar
king-surf
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1223
Registrován: duben 10
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Prasklý displej na ntb v záruce - jak dál?

Příspěvekod king-surf » 07 bře 2013 10:22

Ahoj, zdravím všechny.

Stala se mi věc, kterou bych fakt nikomu nepřál. Teď mám jen dilema, jestli servisáci z asusu po mě nebudou chtít třeba 4 000 za opravu, nebo jestli mám objednat displej např. z aukra (cca 1500) a nechat to za pár stovek vyměnit v nějakým servisu(nevím jak je na tom pak záruka). Je to celkem hra o čas. Notebook Asus x54hr

Nebo objednat ze zahraničí? Ale clu ani dph se asi nevyhnu, že... (https://www.laptopscreen.com/English/sc ... TN156AT24/)

Jsem student a notebook mi byl koupen ke studiu, musím si to zaplatit sám, tudíž bude nejlepší co nejmenší částka, 4 tisíce je pro mě nepředstavitelná cifra (ano, za tolik prodávají čeští obchodníci WXGA HD 1366x768 displeje).

Co by ste prosím dělali vy? :-(
Přílohy
prasklina.jpg
Naposledy upravil(a) king-surf dne 07 bře 2013 10:39, celkem upraveno 2 x.
Návod na HiJackThis log*HWMonitor*CCleaner*HWInfo

KDO SE MOC PTÁ, MÁLO GOOGLÍ!


CS 1.6. The Best Game.
2x3.1Ghz|4GB|HD4250|500GB 7.2k|Fortron 400W

Reklama
Uživatelský avatar
tux
Elite Level 10
Elite Level 10
Příspěvky: 9620
Registrován: červenec 10
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prasklý displej na ntb v záruce - jak dál?

Příspěvekod tux » 07 bře 2013 10:36

Jestli ti prasknul display, tak si tím nejspíš i přišel o záruku. V rámci záruky ti to určitě nevyměněj, a kdybys to někde nechal vyměnit, tak při nějaký reklamaci to bude první věc který si budou všímat. Takže si najdi na aukru něco za dobrou cenu, já jednou sehnal na svůj acer na aukru za 18 stovek.
Just Fucking Google It!

Uživatelský avatar
king-surf
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1223
Registrován: duben 10
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline