Stránka 1 z 1

Jak se vyhnout reklamaci tzv. "Závada se neprojevila"

Napsal: 02 dub 2013 15:43
od pipas
Zdravím Vás,

mám NTB Lenovo Y570 i7,ssd 32Gb , 4Gb ram, 750Gb HDD, nvidia GT555 2Gb.

Už jsem ho měl 4x na reklamaci s tím, že 2x se jim na reklamaci závada neprojevila. Dvakrát uznána reklamace na nefunkční SSD ( reklamace uznána a provedena výměna ).

Reklamace č.1: byla na to, že se NTB seká při hrách, když je zapojen v elektrické síti a když se odpojí ze sítě tak funguje normalně. - REKLAMACE NEUZNÁNA Z DŮVODU, ŽE SE ZÁVADA NEPROJEVILA

Reklamace č.2: chyba při bootování z SSD - REKLAMACE UZNÁNA S TÍM, ŽE VYMĚNILI SSD DISK A ZÁKLODOVOU DESKU

Reklamace č.3: Stejný problém jako u reklamace č.1 - REKLAMACE NEUZNÁNA Z DŮVODU, ŽE SE ZÁVADA NEPROJEVILA

Reklamace č.4: chyba při bootování z SSD - REKLAMACE UZNÁNA S TÍM, ŽE VYMĚNÍLI SSD A ZDROJ

Když se mi NTB vrátil z reklamce, tak jsem si myslel, že problém v sekání her, když je notebook zapojen v el. síti pryč, ale závada se zase projevila. (usuzoval jsem, že je to tím zdrojem, ale jak vidím, tak asi ne)

Teď se mi vyskytla taková špatně reklamovatelná závada a to, že když zapnu NTB, tak zvuk někdy jede a někdy ne. Musím NTB vždycky restartovat, někdy i dvakrát, aby zvuk jel. Když jsem se koukal do správce zařízení, tak tam žádný problém nebyl. Jinak všechno mám aktualizované. Prosím poraďte jak předejít tomu, aby mi zase nenapsali, že se závada neprojevila. Nestává se to pokaždé.

Jinak mám plán, že to sekání vyřeším tím, že jim to natočím a přiložím k reklamci.

Díky za jakékoliv nápady a názory.

PS: ntb bych chtěl vyreklamovat a vrátit, protože pořád řeším samé problémy

Re: Jak se vyhnout reklamaci tzv. "Závada se neprojevila"

Napsal: 02 dub 2013 16:12
od Martab
Ten nápad s tím natočením je dobrý, ještě by bylo dobré kdyby jsi v záběru (nepřerušovaný záběr bez střihů) měl i štítek s výrobním číslem notebooku. Jinak ti asi nikdo nic neporadí, leda že bys jim to ještě ukázal přímo na prodejně.

A ještě zkoušels notebook v jiné zásuvce?

Re: Jak se vyhnout reklamaci tzv. "Závada se neprojevila"

Napsal: 02 dub 2013 16:21
od Vikinic
Zkus vyndat baterii a nechat zapojen jen zdroj.

Re: Jak se vyhnout reklamaci tzv. "Závada se neprojevila"

Napsal: 02 dub 2013 16:22
od pipas
Závadu jsem jim chtěl ukázat na prodejně, ale řekli mi, že je to nezajímá, že od toho mají servisní techniky v LENOVU. Takže tak. A zkoušel jsem různé zásuvky a všechno možné. Ale je to fakt divné, většina mých známích to mají naopak, že když ntb jede jen na baterku tak se občas seká a když jej zapojí do zásuvky, tak jede vše jak má. Dává to rozum. Ale proč já to mám naopak.

--- Doplnění předchozího příspěvku (02 Dub 2013 16:23) ---

Vikinic píše:Zkus vyndat baterii a nechat zapojen jen zdroj.


Tohle jsem už taky zkoušel, pořád se to sekalo. Ikdyž byla baterie nabitá na 100% nebo 50% a byl ntb v sítí, pokaždé se to sekalo.

--- Doplnění předchozího příspěvku (02 Dub 2013 16:24) ---

Ještě mě napadlo, nevím jestli se to dá, ale nějak poškodit ssd, aby to na reklamaci nepoznali a vrátili mi peníze s tím, že je to 3 stejná uznaná reklamace.