Jak se vyhnout reklamaci tzv. "Závada se neprojevila"
Napsal: 02 dub 2013 15:43
Zdravím Vás,
mám NTB Lenovo Y570 i7,ssd 32Gb , 4Gb ram, 750Gb HDD, nvidia GT555 2Gb.
Už jsem ho měl 4x na reklamaci s tím, že 2x se jim na reklamaci závada neprojevila. Dvakrát uznána reklamace na nefunkční SSD ( reklamace uznána a provedena výměna ).
Reklamace č.1: byla na to, že se NTB seká při hrách, když je zapojen v elektrické síti a když se odpojí ze sítě tak funguje normalně. - REKLAMACE NEUZNÁNA Z DŮVODU, ŽE SE ZÁVADA NEPROJEVILA
Reklamace č.2: chyba při bootování z SSD - REKLAMACE UZNÁNA S TÍM, ŽE VYMĚNILI SSD DISK A ZÁKLODOVOU DESKU
Reklamace č.3: Stejný problém jako u reklamace č.1 - REKLAMACE NEUZNÁNA Z DŮVODU, ŽE SE ZÁVADA NEPROJEVILA
Reklamace č.4: chyba při bootování z SSD - REKLAMACE UZNÁNA S TÍM, ŽE VYMĚNÍLI SSD A ZDROJ
Když se mi NTB vrátil z reklamce, tak jsem si myslel, že problém v sekání her, když je notebook zapojen v el. síti pryč, ale závada se zase projevila. (usuzoval jsem, že je to tím zdrojem, ale jak vidím, tak asi ne)
Teď se mi vyskytla taková špatně reklamovatelná závada a to, že když zapnu NTB, tak zvuk někdy jede a někdy ne. Musím NTB vždycky restartovat, někdy i dvakrát, aby zvuk jel. Když jsem se koukal do správce zařízení, tak tam žádný problém nebyl. Jinak všechno mám aktualizované. Prosím poraďte jak předejít tomu, aby mi zase nenapsali, že se závada neprojevila. Nestává se to pokaždé.
Jinak mám plán, že to sekání vyřeším tím, že jim to natočím a přiložím k reklamci.
Díky za jakékoliv nápady a názory.
PS: ntb bych chtěl vyreklamovat a vrátit, protože pořád řeším samé problémy
mám NTB Lenovo Y570 i7,ssd 32Gb , 4Gb ram, 750Gb HDD, nvidia GT555 2Gb.
Už jsem ho měl 4x na reklamaci s tím, že 2x se jim na reklamaci závada neprojevila. Dvakrát uznána reklamace na nefunkční SSD ( reklamace uznána a provedena výměna ).
Reklamace č.1: byla na to, že se NTB seká při hrách, když je zapojen v elektrické síti a když se odpojí ze sítě tak funguje normalně. - REKLAMACE NEUZNÁNA Z DŮVODU, ŽE SE ZÁVADA NEPROJEVILA
Reklamace č.2: chyba při bootování z SSD - REKLAMACE UZNÁNA S TÍM, ŽE VYMĚNILI SSD DISK A ZÁKLODOVOU DESKU
Reklamace č.3: Stejný problém jako u reklamace č.1 - REKLAMACE NEUZNÁNA Z DŮVODU, ŽE SE ZÁVADA NEPROJEVILA
Reklamace č.4: chyba při bootování z SSD - REKLAMACE UZNÁNA S TÍM, ŽE VYMĚNÍLI SSD A ZDROJ
Když se mi NTB vrátil z reklamce, tak jsem si myslel, že problém v sekání her, když je notebook zapojen v el. síti pryč, ale závada se zase projevila. (usuzoval jsem, že je to tím zdrojem, ale jak vidím, tak asi ne)
Teď se mi vyskytla taková špatně reklamovatelná závada a to, že když zapnu NTB, tak zvuk někdy jede a někdy ne. Musím NTB vždycky restartovat, někdy i dvakrát, aby zvuk jel. Když jsem se koukal do správce zařízení, tak tam žádný problém nebyl. Jinak všechno mám aktualizované. Prosím poraďte jak předejít tomu, aby mi zase nenapsali, že se závada neprojevila. Nestává se to pokaždé.
Jinak mám plán, že to sekání vyřeším tím, že jim to natočím a přiložím k reklamci.
Díky za jakékoliv nápady a názory.
PS: ntb bych chtěl vyreklamovat a vrátit, protože pořád řeším samé problémy