Stránka 1 z 1

BSoD nebo seknutí u NB ASPIRE 5741G  Vyřešeno

Napsal: 08 kvě 2013 19:46
od SpikeHARDcore
Zdravím vás,
mám tu u sebe notebook ACER ASPIRE 5741G . (Bohužel po záruce)
Je po re-instalaci , Windows 7 Home Premium SP1.
Ovladače z offiko ACER webu nebo Microsoft.
Bohužel jsem k němu nedostal žádné záložní disky nic.

Zkusíte mi poradit čím by to mohlo být ?

Z ničeho nic při práci se buď sekne freez obrazu a lze jen vypnout bez reakce. Nebo BSoD viz obrázky.

Obrázek

Obrázek

Napadlo mě udělat memtest (naštěstí se neseklo) Obrázek

Děkuji mnohokrát všem za pomoc :thumbup:

Re: BSoD nebo seknutí u NB ASPIRE 5741G

Napsal: 08 kvě 2013 22:28
od MiliNess
1) Soubory ze složky Windows\Minidump prosím na http://www.leteckaposta.cz
2) Tu paměť otestuj Memtestem nebo GoldMemory z bootovacího CD.
3) V Ovládací panely->Nástroje pro správu->Prohlížeč událostí->Protokoly systému Windows->klikni pravým myšítkem na protokol Systém, vyber Uložit všechny události jako, ulož to jako
.evtx soubor a ten upni na http://www.leteckaposta.cz

Re: BSoD nebo seknutí u NB ASPIRE 5741G

Napsal: 09 kvě 2013 00:17
od SpikeHARDcore
1) první krok je zde : http://leteckaposta.cz/352909488
2) Obrázek
3) http://leteckaposta.cz/uploaded/755315192 ( musel jsem reinstal windows už to nešlo spusit bohužel , W7 PROFF aktuální )

Re: BSoD nebo seknutí u NB ASPIRE 5741G

Napsal: 09 kvě 2013 13:18
od MiliNess
Je možné, že to bude vada disku.
1) Stáhni CrystalDiskInfo, v nabídce Úpravy zvol Kopírovat a obsah schránky sem vlož pomocí Ctrl+V.
2) Ovladač WiFi adaptéru bcmwl664.sys co jsi tam měl, je dost starý (Sat Aug 22 02:17:40 2009) a je možné, že také způsobil jeden pád. Sežeň novou verzi.