Pc obrazuje chybové hlášky a černá obrazovka
Napsal: 26 srp 2013 00:53
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, jak řešit svůj PC. Mám nový notebook cca 7 měs. Acer Aspire E1-531G s WIN8, už jsem jej měla 2x v reklamaci z toho druhou mi neuznali, ale od začátku. Po zakoupení cca týden 14 dní začal PC zobrazovat chybové hlášky, typu systém windows nemá dostatek paměti, a abych ukončila některé programy a to jsem měla jen zobrazené 3 okna na internetu, zobrazilo se třeba 3x za sebou a pak zčernala obrazovka a s PC nešlo nic, byla vidět jen myš, ale na nic nereagoval, musela jsem natvrdo vypnout. Také se sem tam sám restartoval, nenaskakoval spořič i když byl nastaven atd. po cca 4 měs jsem na to již neměla nervy a donesla na reklamaci, jelikož hlášek přibývalo a také používám externí disk a při samovolném vypínání PC se ničí, dokonce již mi teď nejde bezpečně odebírat. Na reklamaci mi přehráli software a PC vrátili.
Pak jsem byla 14 dní na dovče a pak PC zapnula, cca za týden to začalo nanovo a dokonce hlásil kromě nedostatku paměti i že nastala nenadálá výjimka na tamtom a tamtom místě a zase zčernala obrazovka, nešlo nic, zase jen vypnout natvrdo. Cca 3x za sebou jsem se PC pokoušela znovu zapnout ale výsledek stejný, zase zčernala cca po 3 minutách a zase psala hlášky a že nastala nenadálá výjimka a nedostatek paměti. Odnesla jsem znovu do reklamace a opět přehráli software no a co mě překvapilo, reklamaci neuznali, nechápu proč a nevím, co s PC je, už jej mám zase cca 2 dny doma a děsím se, kdy mi to vyvede znovu a hlavně nevím, jak to řešit, když v obchodě mi reklamaci nechtějí uznat...
Jsem klasický uživatel, chodím na net, pracuji v grafických programech a v officu atd. no klasika. V obchodě jsem si koupila poslední - vystavený model a lituji toho tedy.
Děkuji za radu, co s PC může být a jak to popř. řešit u prodejce, protože jestli mám chodit cca každý měs a na přehrávání softwaru, tak na to tedy nemám. A otázkou je, zda to je v softwaru???
Přeji hezký večer.
Monika.
--- Doplnění předchozího příspěvku (26 Srp 2013 01:00) ---
Ještě chci dodat, že dnes mi tam neskočila zase tabulka přes obrazovku s hláškou: Ve vašem PC došlo k problému a restartoval se opět....
chtěla bych se zeptat, jak řešit svůj PC. Mám nový notebook cca 7 měs. Acer Aspire E1-531G s WIN8, už jsem jej měla 2x v reklamaci z toho druhou mi neuznali, ale od začátku. Po zakoupení cca týden 14 dní začal PC zobrazovat chybové hlášky, typu systém windows nemá dostatek paměti, a abych ukončila některé programy a to jsem měla jen zobrazené 3 okna na internetu, zobrazilo se třeba 3x za sebou a pak zčernala obrazovka a s PC nešlo nic, byla vidět jen myš, ale na nic nereagoval, musela jsem natvrdo vypnout. Také se sem tam sám restartoval, nenaskakoval spořič i když byl nastaven atd. po cca 4 měs jsem na to již neměla nervy a donesla na reklamaci, jelikož hlášek přibývalo a také používám externí disk a při samovolném vypínání PC se ničí, dokonce již mi teď nejde bezpečně odebírat. Na reklamaci mi přehráli software a PC vrátili.
Pak jsem byla 14 dní na dovče a pak PC zapnula, cca za týden to začalo nanovo a dokonce hlásil kromě nedostatku paměti i že nastala nenadálá výjimka na tamtom a tamtom místě a zase zčernala obrazovka, nešlo nic, zase jen vypnout natvrdo. Cca 3x za sebou jsem se PC pokoušela znovu zapnout ale výsledek stejný, zase zčernala cca po 3 minutách a zase psala hlášky a že nastala nenadálá výjimka a nedostatek paměti. Odnesla jsem znovu do reklamace a opět přehráli software no a co mě překvapilo, reklamaci neuznali, nechápu proč a nevím, co s PC je, už jej mám zase cca 2 dny doma a děsím se, kdy mi to vyvede znovu a hlavně nevím, jak to řešit, když v obchodě mi reklamaci nechtějí uznat...
Jsem klasický uživatel, chodím na net, pracuji v grafických programech a v officu atd. no klasika. V obchodě jsem si koupila poslední - vystavený model a lituji toho tedy.
Děkuji za radu, co s PC může být a jak to popř. řešit u prodejce, protože jestli mám chodit cca každý měs a na přehrávání softwaru, tak na to tedy nemám. A otázkou je, zda to je v softwaru???
Přeji hezký večer.
Monika.
--- Doplnění předchozího příspěvku (26 Srp 2013 01:00) ---
Ještě chci dodat, že dnes mi tam neskočila zase tabulka přes obrazovku s hláškou: Ve vašem PC došlo k problému a restartoval se opět....