Stránka 1 z 2
čierna obrazovka
Napsal: 10 čer 2014 10:46
od alexka
Ahojte mám taký veľmi závažný problém ( pre mňa kedže ja notebook potrebujem každý deň) mám nový notebook( Toshiba s win 8 ) od 8.4.2014 išiel v poriadku ale po mesiaci som ho musela dať do opravy. Len som ho vypla a nechcel sa vypnúť bola čierna obrazovka a nič nereagovalo ale svietilo všetko. Priateľ mi pozrel na internete a fórach že je to systémová chyba , ešte v ten deň som ho dala do opravy a po mesiaci mi ho vrátili. Teraz ho mám asi 2 týždne z opravy a urobilo mi niečo podobné, keď som dnes ukazovala svoje práco zrazu mi hodilo čiernu obrazovku a nič nefungovalo tak som ho vypla natvrdo a skúsila ho pustiť po 2 hodinách. Išiel ale znovu mi po nejakých 10 minutach hodilo tzv. Black Screen a nešlo nič. Som z toho zúfalá lebo som antitalent na tieto stroje a do opravy ho nechcem znovu dávať. Viete mi stým poradiť?
Re: čierna obrazovka
Napsal: 10 čer 2014 11:05
od izzy1995
dať reklamovať je jediné riešenie...dúfam, že si ho dávala do autorizovaného servisu, inak riskuješ stratu záruky
Re: čierna obrazovka
Napsal: 10 čer 2014 11:09
od alexka
Ja som to doniesla do predajne kde som to kupovala
Re: čierna obrazovka
Napsal: 10 čer 2014 11:12
od izzy1995
skús to im dať znova a ak sa im to znova nepodarí, tak požiadaj o vrátenie peňazí...za tie peniaze si vyber buď asus alebo lenovo...tieto značky odporúčam...radšej sa vyhýbaj HP, Acer a Toshibe
Re: čierna obrazovka
Napsal: 10 čer 2014 11:13
od alexka
Ja som teraz našla predajňu Toshiba v Martine tak som im napísala mail či by mi oni stým vedeli poradiť a ak nie tak to zas hodím do Okay kde som ho kúpila. No moja známa má Lenovo s win 8 a jej to nič nerobí a má ho starší
Re: čierna obrazovka
Napsal: 10 čer 2014 11:15
od wattmetr
Peníze se vrací až po 3 stejných nebo 4 různých závadách. Pochopitelně pokud půjde se s nimi dohodnout, mohou je vrátit rovnou.
Re: čierna obrazovka
Napsal: 10 čer 2014 11:16
od alexka
to by bolo najlepšie vrátiť mi peniaze kúpila by som si iný aj keď v tomto už mám kopu prác a vecí o ktoré by som veľmi nerada prišla
Re: čierna obrazovka
Napsal: 10 čer 2014 11:23
od d1amond
V servisním středisku jedou podle manuálu pokyny, co a jak vyměnit, když je takový nebo takový problém. Ne vždy se trefí.
Samozřejmě máš nárok v případě opakované reklamace na odstoupení od smlouvy, takže jediné řešení je to odnést znova k opravě. Na Tvém místě bych zařízení poslal přímo do autorizovaného střediska - určitě i u vás si svážejí autorizované servisy zboží na své náklady. V Okay to může 14 dní ležet na podlaze a nic se s tím neděje. Takto máš jistotu, že to druhý den přijmou k opravě.
A když je budeš otravovat telefonem, že to je už druhá oprava, bude to zpátky i rychleji než do měsíce.
http://www.toshiba-slovakia.com/innovat ... P_SUPPORT/Jinak Toshiba patří mezi ty lepší výrobce. Jen je to prostě smůla na vadný kus, ale to se stane u jakékoliv značky. Pokud bych chtěl rychlý servis, pořídím laptop s on-site servisem, třeba Dell. Ale netvrdil bych, že Lenovo (to bývalo...) je nad všemi ostatními výjimečné.
Re: čierna obrazovka
Napsal: 10 čer 2014 11:28
od alexka
To im mám notebook poslať poštou?
Re: čierna obrazovka
Napsal: 10 čer 2014 11:29
od d1amond
No jasně. Jak jinak? Jak myslíš že to posílají oni do servisu??

Okay to určitě neopravuje

Pokud myslíš, že to nějak speciálně přepravují, tak buď v klidu. Nechají to v originál krabici, polepí štítkem a papa. Když máš štěstí, neházejí krabice do náklaďáku a zacházejí s nima slušně.
Re: čierna obrazovka
Napsal: 10 čer 2014 11:46
od alexka
teraz som ho skúsila pustiť napísala som heslo a dlho mi načítavalo že Vitajte. Teraz sa mi pustil a zatial ide v poriadku môže to byť aj tým že som mala jas obrazovky na full?
Re: čierna obrazovka
Napsal: 10 čer 2014 11:48
od izzy1995
Odporúčam ti pred odovzdním do autorizovaného servisu zálohovať všetky dôležité dokumenty na nejaké externé úložisko napr. na USB kľúč ( teda ak sa ti to podarí)