No, vzhledem k tomu, že jsem před nedávnem (týdnem) strávil asi 7 hodin trápením se u jednoho scanneru v kombinaci s Win XP, mohl bych říci pár typů, čím by to mohlo být....nevim, třeba nebude, ale zkus to.
* tak třeba se doporučuje scanner zapojit do USB až po úplném dokončení jeho instalace
* zjistil jsem, že přeinstalovat software scanneru není jen tak stisknout tlačítko "unninst..", pokud chceš přeinstalovat software, vymaž zbylé soubory ručně
* dočetl jsem se, že na
http://www.mustek.de jsou nějaké podůrné knihovny pro XP, zkus tam mrknout
* a také bych zkusil přihlásit se jako jiný uživatel........klidně může být chyba ve špatné podpoře více uživatelů (můj případ)
* zkusil bych také, jestli je vůbec SC funkční (zkus to na jiném PC)..aby jsi nehledal chybu v SW a ona byla nakonec v HW..
((já už jednou MUSTEK na XP instaloval, ale byl to 2400....a neměl jsem s tím žádné problémy))
P.S. .......mají ty Winy instalovaný Service Pack?? ten také celkem "zamotá hlavu" všem různým ovladačům..