Stránka 1 z 1

Grafická karta po reklamaci artefaktuje, jak mám postupovat?

Napsal: 06 lis 2014 22:56
od Ryo
Dobrý den, dnes, po měsíci mi přišel domů počítač, který jsem reklamoval kvůli blikajícícm stínům. V czc diagnostikovali chybu u grafické karty, ta byla vyměněna za výkonnější. (Původně jsem měl R9 270 a nejspíše z důvodu, že jí zrovna neměli na skladě mi dali 270x...) Na první pohled jde vidět, že není nová. Předpokládám, že jí někdo již reklamoval, nebo vrátil. I když na vrácení ve 14-ti denní lhůtě nevypadá, jelikož jsem si všiml nějakých šrámů a "nahlého" chladiče.. Pokud by to byly jen kosmetické vady, neřešil bych to a byl bych rád, že jsem místo 270 dostal 270x. Ale... Grafická karta bohužel je nejspíše vadná... Problémy se stíny zmizely, ale objevily se nové... Artefakty. Problém jsem již ráno zaznamenal u jiné hry, ale nevěnoval jsem tomu moc pozornosti. Zničehonic se na obrazovce objevily nějaké kostičky, na horní části monitoru byly jakési černé a uprostřed blikající fialová... Moc rád bych věděl, jak mám nyní postupovat. Předem moc děkuji, už na to opravdu nemám nervy.
Byl bych nejraději, kdyby mi byly za grafickou kartu vráceny peníze.... Opravdu začínám mít o czc špatné mínění.

Re: Grafická karta po reklamaci artefaktuje, jak mám postupo

Napsal: 06 lis 2014 23:02
od petr22
Jaka je teplota GPU pri hre? Slo by vyfotit ten ohnuty chladic?

Jestli je to chyba grafiky, tak jedina moznost je dalsi reklamace.

Re: Grafická karta po reklamaci artefaktuje, jak mám postupo

Napsal: 06 lis 2014 23:06
od Ryo
teplota gpu se pohybuje okolo 50 stupnu, maximalne do 60, vyse nejde.. ano, fotky dodam za moment.

Re: Grafická karta po reklamaci artefaktuje, jak mám postupo

Napsal: 06 lis 2014 23:08
od wattmetr
1. Další reklamace.
2. PC jsi kupoval jako součásti, sestavené u CZC, nebo jako kompletní sestavu? Pokud jako součásti, můžeš reklamovat samotnou GK, pokud jako sestavu, měl bys reklamovat sestavu. Na vrácení peněz máš ale nárok po splnění určitých podmínek podle OZ, a ty zatím nesplňuješ. Takže Ti nezbývá než znovu reklamovat, také můžeš zkusit se s prodejcem na vrácení peněz domluvit. Právní nárok ale nemáš.
3. Jsi ve špatné sekci, měl bys být tady index.php?

Re: Grafická karta po reklamaci artefaktuje, jak mám postupo

Napsal: 06 lis 2014 23:23
od Ryo
Fotky zde.
Počítač jsem kupoval jako sestavu (tzn, vybral jsem si komponenty atp) a nechal si to v czc sestavit. Původně jsem tam hodil celý počítač, protože jsem nevěděl, co by to mohlo způsobovat, když problém přetrvával i na integrované grafické kartě...
Za sekci se omlouvám, píšu to narychlo. No, další reklamace... To je nadělení. To na videu jsou artefakty, že?

Re: Grafická karta po reklamaci artefaktuje, jak mám postupo

Napsal: 06 lis 2014 23:28
od petr22
"když problém přetrvával i na integrované grafické kartě"

To vylucovalo vadu te AMD grafiky.

Re: Grafická karta po reklamaci artefaktuje, jak mám postupo

Napsal: 06 lis 2014 23:37
od Ryo
Nikoliv. Toto přesně jsem uvedl na pobočce, paní to vše sepsala a odeslala spolu s počítačem. Mimo blikající stíny jsem také zaznamenával nesmyslné FPS dropy u některých her... Karta pískala již nad 100 FPS a házela modrou smrt. Bylo to celé dost divné a abolutně jsem už neměl chuť to dál řešit, jelikož jsem zkusil snad vše... Dříve, když jsem grafickou kartu nevlastnil jsem takovou chybu u integrované nezaznamenal. Zkoušel jsem psát na AMD support a tak podobně, nic jsem se nedozvěděl.

--- Doplnění předchozího příspěvku (07 Lis 2014 08:56) ---

Takze mi asi nezbyva nic jineho, nez ji reklamovat neustale dokola, az mi daji konecne plne funkcni kartu..

Re: Grafická karta po reklamaci artefaktuje, jak mám postupo

Napsal: 07 lis 2014 14:28
od Ryo
Neexistuje nějaký soft na otestování artefaktů? Rád bych to měl ještě něčím podložené.

Re: Grafická karta po reklamaci artefaktuje, jak mám postupo

Napsal: 15 lis 2014 18:47
od Ryo
Tak v úterý to dám znovu na reklamaci...
Toto už fakt není normální.
https://www.youtube.com/watch?v=FY2s9FisKWE&feature=youtu.be