Stránka 1 z 1

Problém i po reklamaci  Vyřešeno

Napsal: 03 úno 2015 20:11
od Marie
Zdravím,

PC sestava - INTEL CORE i5-4460, MSI H87M-G43 LGA, HDD 1TB SATA3, AMD HD7770

Stává se mi, že se mi sekne hra, obrazovka zčerná -jako když se obnovuje obraz- a spadne. Po té se objeví hlášení - Ovladač AMD přestal reagovat a byl úspěšně obnoven. Tato chyba se mi stává u Watch Dogs, kde je to nejčasatější, po té u Doty 2 se stane, že to jednoduše spadne a já to musím zapnout znovu a u TERY se to jednoduše sekne a já to musím restartovat. Nevim, jestli se sebou nějak souvisí. Dání všeho na minimum u grafické karty nepomohlo, obnovení systému také ne, teplotou to není, zanesla jsem to na opravu a tam udělali následovné - FLASH BIOSU 2 1.6 > 1.8, instalace OS + DRIVEAS + UPDATE, 3D MARK 6X30 LOOPS S GPU-Z, běžel bez problému. A problém setrvává. Zřejmě to tam budu muset teda dát znovu, ale protože jsem už zkusila tolik věcí a není to vyřešeno, ráda bych poprosila o radu zde.

U Watch Dogs to hlásí:

Popis
Problém způsobil, že tento program přestal spolupracovat se systémem Windows.
Cesta k chybující aplikaci: D:\Hry\Watch Dogs\bin\watch_dogs.exe

Podpis problému
Název události problému: AppHangB1
Název aplikace: watch_dogs.exe
Verze aplikace: 0.1.0.1
Časové razítko aplikace: 543589ed
Signatura selhání procesu: e4b2
Typ selhání procesu: 6144
Verze operačního systému: 6.1.7601.2.1.0.768.3
ID národního prostředí: 1029
Další podpis selhání procesu 1: e4b2a613bad308c90331f6a0fc16cbf1
Další podpis selhání procesu 2: 4adf
Další podpis selhání procesu 3: 4adf516ffd4141c68413e8ea32536b27
Další podpis selhání procesu 4: e4b2
Další podpis selhání procesu 5: e4b2a613bad308c90331f6a0fc16cbf1
Další podpis selhání procesu 6: 4adf
Další podpis selhání procesu 7: 4adf516ffd4141c68413e8ea32536b27



a ve stejnou chvilku

Popis
Problém s grafickým adaptérem způsobil, že systém Windows přestal správně fungovat.

Podpis problému
Název události problému: LiveKernelEvent
Verze operačního systému: 6.1.7601.2.1.0.768.3
ID národního prostředí: 1029

Soubory, které popisují problém
WD-20150203-1907.dmp
sysdata.xml
WERInternalMetadata.xml

Zobrazit dočasné kopie těchto souborů
Upozornění: Pokud problém způsobil virus nebo jiná bezpečnostní hrozba, můžete otevřením kopií souborů poškodit počítač.

Další informace o tomto problému
BCCode: 117
BCP1: FFFFFA8008F3B010
BCP2: FFFFF88002C8E848
BCP3: 0000000000000000
BCP4: 0000000000000000
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 768_1


Předem děkuji za odpověď.

Re: Problém i po reklamaci

Napsal: 05 úno 2015 10:38
od adavyp
Ahoj.
Reklamovat grafickou kartu samostatně nejde? Došlo k zastavení systému, protože ti předtím, než ti to problikne, grafická karta zatuhne, a je nutný reset. To už je pádný argument, aby reklamace byla vyřízena ve tvůj prospěch.
Teda záleží, jestli se ti to přece jen nepřehřívá, nebo jestli to není přetaktované.
Ve složce Windows\Minidump by měly být nějaké soubory, tak je sem můžeš hodit ke kontrole, nebo je rovnou můžeš přiložit k reklamaci.

Re: Problém i po reklamaci

Napsal: 05 úno 2015 22:57
od Marie
Děkuji za odezvu, už jsem tam ale teda byla znovu. Než jsem tam šla, tak jsem nechala počítač zkontrolovat FurMarkem a OCCT a všechno bylo v pořádku. Takže jsem jim tam vše předložila a oni mi vzali kartu, aby ji poslali na opravu. Mezitím mi dali náhradní, která funguje bez problémů. Takže hádám, že se to už vyřešilo, ale děkuji za odezvu.