Stránka 1 z 1

Pomalé zobrazováni objektů a vykreslování textur.

Napsal: 22 čer 2015 15:53
od MrSedon
Zdravím .
Nedávno jsem si do své brambory pořídil novou GK a to sice GTX 960 od Gainwardu. První hra co jsem na ní spustil byl zaklínač 3 , ze začátku jsem si toho nevšímal ale později mě překvapilo do očí bijící doskakování textur a objektů. Myslel jsem si že to je prostě tou hrou a časem to optimalizují, a ono nic a je to spíše horší . Poté jsem ovšem zjistil že mám tento problém i v GTA 4 kde mi to předtím tyto věci rozhodně nedělalo. Je tedy možné že problém je v mém kusu GK a bude nutná reklamace ? ? Děkuji.

Re: Pomalé zobrazováni objektů a vykreslování textur.

Napsal: 22 čer 2015 16:34
od Liqui
Vybral jsi zrovna dvě hry které právě s doskakováním textur mají problémy. GTA IV je sama o sobě mizerně optimalizovaná hra která má spoustu problému. Zaklínač 3 je celkem dobře optimalizován ale stále to pokulhává a ty textury tam skáčou jedna radost (hlavně ve větších městech). Neřekl bych že by to bylo grafickou kartou.

Re: Pomalé zobrazováni objektů a vykreslování textur.

Napsal: 22 čer 2015 16:49
od janekdeeste
Zkusit ještě aktualizovat ovladače na poslední verzi.

Re: Pomalé zobrazováni objektů a vykreslování textur.

Napsal: 22 čer 2015 17:46
od MrSedon
Nojo , jenomže mě se to děje extrémně , , třeba přijedu do Novigradu a ve vzduchu se vznášejí lidé , protože se nestihl objevit dům , nebo přijedu do vesnice a tam nikdo , tak musím počkat , než se doobjeví všechny NPC .... A všiml jsem si že doskakování textur se mi ve větší míře děje i ve space engineers , nevím jestli se na to teď podvědomě soustředím nebo se mi to fakt dřiv nestávalo (GTX 640).