Stránka 1 z 1

Porucha notebooku v záruce - firma již neexistuje  Vyřešeno

Napsal: 25 lis 2015 18:36
od Pernee44
Zdravím všechny. Sestra si někdy v září koupila notebook asus přes internet na alexa.cz. Nedávno se jí porouchal (nejde vůbec zapnout, nechtěl sem do toho hrabat, nevím jestli to je záplatované...), tak ho poslala na reklamaci. Jenže balík jí došel zpět s tím, že firma již neexistuje. Je možné toto nějak řešit? Může notebook poslat přímo na asus opravnu a využít záruky, nebo se to vztahuje k té alexe? Moc děkuju :smile:

Re: Porucha notebooku v záruce - firma již neexistuje

Napsal: 25 lis 2015 18:39
od kasper
od jaké firmy je to notebook ?

Re: Porucha notebooku v záruce - firma již neexistuje

Napsal: 25 lis 2015 18:41
od Pernee44
Je to tam napsané - asus :-) já si právě pamatuju, že někdo reklamoval asusy tak, že to posílal přímo jim a vynechával obchod, aby to měl rychlejší...

Re: Porucha notebooku v záruce - firma již neexistuje

Napsal: 25 lis 2015 18:58
od kasper
přes tenhle odkaz https://eu-rma.asus.com/pickup_europe/p ... country=cz to pošleš přímo do servisu každý výrobek který má autorizovaný servis se posílá do autorizování servisu je to rychlejší děla to tak i prodejce

notebook zabal do originální krabice + příslušenství a koupí faktury/nákupního dokladu
najdi si sériové číslo a vyplň všechno pak před odesláním vytiskni formulář pak odešli do formuláře naspíš číslo servisního případu + na email ti přijde odkaz objednaní kurýrní služby na odvoz do servisu a zpět

Re: Porucha notebooku v záruce - firma již neexistuje

Napsal: 25 lis 2015 19:09
od Pernee44
Děkuju moc za rychlou a přesnou odpověď! :-)