Stránka 1 z 2

Vrácení zboží do kamenného obchodu

Napsal: 27 bře 2016 13:32
od Jouzik
Dobrý den, minulé úterý jsem si v Makru koupil TV 22" Hyundai FL 22111 bohužel, obraz stojí za... Je takový kostičkovaný, a doslova mě to bije do očí... Mohl bych tuto TV vrátit? Četl jsem, že do 14ti dnů se to může vrátit pouze při nákupu přes internet... Díky.

Re: Vrácení zboží do kamenného obchodu

Napsal: 27 bře 2016 13:56
od kasy
To o těch čtrnácti dnech, co jsi četl, platí. Takže v Makru TV vrátit nemůžeš. Ale pokud by měla vadu, musí ti jí vyměnit. Jestli ti kostičkuje u HD obrazu (1920x1080), jde pravděpodobně o vadu. Pokud jen u SD obrazu, je TV asi pěknej šmejd. A ještě k Makru - nevím, jak teď, ale před několika lety se k zákazníkům s podobnými problémy moc dobře nechovali. Vlastní zkušenost.

Re: Vrácení zboží do kamenného obchodu

Napsal: 27 bře 2016 14:11
od cervcek
Kostičkování může způsobovat slabý signál, připoj k TV flashku s HD filmem, nebo jí připoj k PC jako monitor, jaký je obraz? Stále mizerný?

Re: Vrácení zboží do kamenného obchodu

Napsal: 27 bře 2016 14:24
od Jouzik
Už jsem to tu řešil, měl jsem to přes HDMI připojený k PC s tím, že to budu mít i jako monitor, i jako TV... Bohužel když u toho sedím, tak mi prostě oči padají na nedokonalý obraz... Proti našim ostatním televizím je tohle hrůza... Jinak jsem si na jejich stránkách přečetl, že pokud bude zboží kompletní, nepoškozené, s fakturou atd... tak to můžu do měsíce vrátit... Šlo by to tedy? Jinak ten obraz je doopravdy hroznej, když na něj koukám z půl metru jako na monitor od PC...

Dodatečně přidáno po 1 minutě 54 vteřinách:
Mám doma úplně tu samou TV od Gogenu, s rozlišením 1366x768 a obraz taky není žádná sláva, vůbec jsem netušil, že takovýhle problém může u televizí být...

Dodatečně přidáno po 3 minutách 54 vteřinách:
Jako příklad uvedu ikonu chromu... na ntb jí mám krásně kulatou, a na tý televizi je to takový kostičkovaný kruh... ještě k tomu lehce rozmazaný (to jen malinko)

Re: Vrácení zboží do kamenného obchodu

Napsal: 27 bře 2016 14:37
od kasy
Připojená k PC? Tak to se nejdřív podívej, jestli máš nastavené správné rozlišení na grafice. A jestli ano, musí být obraz v pořádku. Jinak to vrať, když to prodejce umožňuje.

Re: Vrácení zboží do kamenného obchodu

Napsal: 27 bře 2016 19:04
od Jouzik
Ano všechno jsem kontroloval, dával jsem to jak přes VGA tak přes HDMI (to bylo trošku lepší)... Všechny rozlišení, a pořád to nebylo dobrý... Na jíných TV i monitorech to je v pohodě... Takže by mi tu reklamaci měli přijmout?

Re: Vrácení zboží do kamenného obchodu

Napsal: 27 bře 2016 19:19
od petr22
Pokud to maji v podminkach ze to do mesice muzes vratit, tak to muzes vratit - ale jsou to podminky prodejce, ne platny zakon (vetsina supermarketu to ale takhle dela). Pokud to chces vratit, tak to nesmis reklamovat, ale vratit. Laciny smejd zustane smejdem a zadna reklamace obraz nezlepsi, takze reklamace bude zamitnuta.

Uz se budu opakovat, ale kdyz si nekdo nakoupi lacine cinske OEM televize "znacek" jako je Gogen, ECG, Hyundai, Sencor a podobne, tak by se nemel divit ze kvalita primo odpovida cene. Kdyz koupis kvalitni znackovou televizi Panasonic, Sony nebo Samsung tak tenhle problem nebude, protoze budou mit podstatne kvalitnejsi displej - ale budou samozrejmne drazsi, ale ne zase o tolik jako tahle OEMka ktere dela par fabrik a "vyrobci" na to jen lepi svoje napisy. Na AliExpress a podobnych kseftech kdyz jich koupis vic jak 1000 kusu tak ti tam daji napis jaky chces.

Re: Vrácení zboží do kamenného obchodu

Napsal: 27 bře 2016 19:47
od mmmartin
Nejsem si tím úplně jistý, ale není náhodou nákup v Makru v režimu Obchodního zákoníku? Kupující přece musí mít IČO, nejedná se tedy o prodej občanovi, ale právnické osobě. Pokud by tomu tak bylo, řídí se reklamace vad pouze Obchodními podmínkami nebo Kupní smlouvou, ze zákona žádná záruční doba stanovená není.

Re: Vrácení zboží do kamenného obchodu

Napsal: 28 bře 2016 14:49
od Jouzik
To fakt nevím no :D Ve středu to zkusím, doufám, že to vyjde...

Re: Vrácení zboží do kamenného obchodu

Napsal: 28 bře 2016 15:40
od lennonreloaded
mmmartin píše:Nejsem si tím úplně jistý, ale není náhodou nákup v Makru v režimu Obchodního zákoníku? Kupující přece musí mít IČO, nejedná se tedy o prodej občanovi, ale právnické osobě. Pokud by tomu tak bylo, řídí se reklamace vad pouze Obchodními podmínkami nebo Kupní smlouvou, ze zákona žádná záruční doba stanovená není.

Obchodní zákoník jako takový už NEEXISTUJE.

Re: Vrácení zboží do kamenného obchodu

Napsal: 28 bře 2016 19:45
od Jouzik
Tak jsem připojil anténu, a musím říct, že je to ještě horší než jsem si myslel... Koukal jsem na zprávy na Nově, a když jsou obličeje daleko (malé) tak jdou detailně vidět pixely :D Je to jako minecraft :D nejhorší je to ve středu obrazovky... Tohle musí být nějáká vada kusu, přece není možné aby se prodávalo něco takového ve velkém ne? Kdykoliv tam je rychlý pohyb, tak se to strašně rozmaže, že bych tu věc ani nepoznal... A vlasy to nedává vůbec :D

Re: Vrácení zboží do kamenného obchodu

Napsal: 28 bře 2016 19:50
od X
Pak je to tvoje chyba, že jsi ji před koupí v obchodě neotestoval.