Stránka 1 z 1

Notebook přestal fungovat  Vyřešeno

Napsal: 11 led 2018 16:58
od Ruppik
Dobrý den
Dnes se u mne vyskytl pro mne velmi závažný problém. Mám notebook Lenovo IdeaPad Y510P a včera se notebook aktualizoval. Problém je ten, že dnes, co jsem notebook zapnul, objeví se logo Lenovo, ale dál nic. Notebook už mám 4 roky a někdy chvilku trvalo, než se vše načetlo, ale nyní ne, objeví se pouze logo a více už ne, ani loadovací kolečko se neukáže. Zkusil jsem notebook vypnout a zapnout, pořád ten samý problém. Na straně notebooku je tlačítko s šipkou, se kterou se dá dostat do BIOSU a dostat notebook do továrního nastavení, ale při jeho zmáčknutí se stane ten samý problém - objeví se jen logo a dál nic. Nevíte někdo co s tím?
Je fakt, že při aktualizování přes noc byl notebook mimo nabíječku a tak se vybil, ale po zapojení do zásuvky, aby se trochu nabil se pořád děje to samé.
Prosím o pomoc, je to silně urgentní pro mne, neboť letos maturuji a mám na notebooku uložené své maturitní práce a jelikož jsem student, nemám dostatek peněz na pořízení nového.
Děkuji za podpovědi.



PARAMETRY:
Grafika - Nvidia Geforce 755M - 2GB
Procesor - Intel Core i7 - 2,2 GH
RAM: 8 GB

Re: Notebook přestal fungovat

Napsal: 11 led 2018 17:19
od Melis
Stalo se to co se stávat NESMÍ, nb se vypnul v průběhu aktualizace. Opraviš to instalačním DVD se systémem.

Re: Notebook přestal fungovat

Napsal: 11 led 2018 17:23
od petr22
Maturitni prace mas snad zalohovane, ne ? Co kdyby ti umrel disk ?

Jedna z moznosti je prave vadny disk - chtelo by to disk vyndat a pripojit k jinemu PC na otestovani v Crystal Disk Info.

Re: Notebook přestal fungovat

Napsal: 11 led 2018 17:25
od Ruppik
Dobrý, pravděpodobně dočasná chyba. Nějakým zázrakem se to spustilo znovu. Odmontoval jsem zadek notebooku a vše pořádně utáhl a notebook se spustil. Ale tím se asi problém neřeší.
Děkuji za odpovědi

Re: Notebook přestal fungovat

Napsal: 11 led 2018 17:26
od petr22
Crystal Disk Info.