Radeon Rx580 Asus Strix - problém

Zvukové karty, síťové karty, grafické karty, modemy…

Moderátoři: Pic, Mods_junior, Mods_senior, HW spec team

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 53608
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Radeon Rx580 Asus Strix - problém

Příspěvekod petr22 » 18 úno 2019 06:57

V C:\windows\minidump by to melo vygenerovat dmp soubor - nahraj nejaky
na nejake uloziste, at se muzeme podivat proc presne byla BSOD.

Reklama
Uživatelský avatar
vagiclean
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 124
Registrován: listopad 14
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Radeon Rx580 Asus Strix - problém

Příspěvekod vagiclean » 18 úno 2019 09:46

Příčina většinou je díky vadnému modulu RAM. Udělal bych test operační paměti. Přímo ve Windowsech je na ten test program. (Přesnej název myslím Diagnostika paměti)

Ale lepší je když to asi vyřešíš v sekci BSOD. Nemusí to být tou pamětí...

zidane
nováček
Příspěvky: 9
Registrován: únor 19
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Radeon Rx580 Asus Strix - problém

Příspěvekod zidane » 18 úno 2019 11:54

Stáva sa mi to pri rôznych situáciach, hranie, "surfovanie" na nete, prezeranie fotiek.

- Diagnostika pamäti nenašla nič
- WinDbg - dmb súbor:

Debugging Details:
------------------


KEY_VALUES_STRING: 1


PROCESSES_ANALYSIS: 1

SERVICE_ANALYSIS: 1

STACKHASH_ANALYSIS: 1

TIMELINE_ANALYSIS: 1


DUMP_CLASS: 1

DUMP_QUALIFIER: 400

BUILD_VERSION_STRING: 17134.1.amd64fre.rs4_release.180410-1804

SYSTEM_MANUFACTURER: Gigabyte Technology Co., Ltd.

SYSTEM_PRODUCT_NAME: H81M-S1

SYSTEM_SKU: To be filled by O.E.M.

SYSTEM_VERSION: To be filled by O.E.M.

BIOS_VENDOR: American Megatrends Inc.

BIOS_VERSION: FF

BIOS_DATE: 06/20/2014

BASEBOARD_MANUFACTURER: Gigabyte Technology Co., Ltd.

BASEBOARD_PRODUCT: H81M-S1

BASEBOARD_VERSION: x.x

DUMP_TYPE: 2

BUGCHECK_P1: 41792

BUGCHECK_P2: ffffb3bffc533c70

BUGCHECK_P3: 1000000

BUGCHECK_P4: 0

MEMORY_CORRUPTOR: ONE_BIT

BUGCHECK_STR: 0x1a_41792

CPU_COUNT: 4

CPU_MHZ: c15

CPU_VENDOR: GenuineIntel

CPU_FAMILY: 6

CPU_MODEL: 3c

CPU_STEPPING: 3

CPU_MICROCODE: 6,3c,3,0 (F,M,S,R) SIG: 24'00000000 (cache) 24'00000000 (init)

BLACKBOXBSD: 1 (!blackboxbsd)


BLACKBOXPNP: 1 (!blackboxpnp)


CUSTOMER_CRASH_COUNT: 1

DEFAULT_BUCKET_ID: WIN8_DRIVER_FAULT

PROCESS_NAME: chrome.exe

CURRENT_IRQL: 2

ANALYSIS_SESSION_HOST: DESKTOP-FTMTCM6

ANALYSIS_SESSION_TIME: 02-18-2019 11:35:19.0286

ANALYSIS_VERSION: 10.0.18317.1001 amd64fre

STACK_TEXT:
ffffb40e`dbc71dc8 fffff801`6d05585a : 00000000`0000001a 00000000`00041792 ffffb3bf`fc533c70 00000000`01000000 : nt!KeBugCheckEx
ffffb40e`dbc71dd0 fffff801`6d0526d9 : ffffb40e`dbc71f69 00000000`01000000 00000000`00000000 ffffb40e`dbc724c0 : nt!MiDeleteVa+0x15ba
ffffb40e`dbc71ef0 fffff801`6d052ae2 : ffffb40e`dbc724c0 ffffb3bf`fc533c70 ffffb40e`00000000 ffffb40e`00000000 : nt!MiWalkPageTablesRecursively+0x299
ffffb40e`dbc71fd0 fffff801`6d052ae2 : ffffb40e`dbc724c0 ffffb3d9`dffe2998 ffffb40e`00000001 ffffb40e`00000000 : nt!MiWalkPageTablesRecursively+0x6a2
ffffb40e`dbc720b0 fffff801`6d052ae2 : ffffb40e`dbc724c0 ffffb3d9`ecefff10 ffffb40e`00000002 ffffb40e`00000000 : nt!MiWalkPageTablesRecursively+0x6a2
ffffb40e`dbc72190 fffff801`6d0507e7 : ffffb40e`dbc724c0 ffffb3d9`ecf677f8 00000000`00000003 ffff8f8d`00000000 : nt!MiWalkPageTablesRecursively+0x6a2
ffffb40e`dbc72270 fffff801`6d03aef3 : ffffb40e`dbc724c0 ffff8f8d`00000001 00000000`00000000 ffff8f8d`00000000 : nt!MiWalkPageTables+0x1e7
ffffb40e`dbc72360 fffff801`6d4c1213 : ffff8f8d`67c2f650 ffff8f8d`65ad6a50 ffff8f8d`67c2f650 ffff8f8d`6dcc8a80 : nt!MiDeleteVad+0x8d3
ffffb40e`dbc72690 fffff801`6d4bdb48 : ffff8f8d`67c2f650 ffff8f8d`6dcc8a80 ffff8f8d`667fa080 00000000`00000000 : nt!MiUnmapVad+0xa7
ffffb40e`dbc726c0 fffff801`6d4bd987 : ffff8f8d`6a36f2f0 ffff8f8d`6a36f2f0 ffff8f8d`67c2f650 ffff8f8d`6dcc8a80 : nt!MiCleanVad+0x30
ffffb40e`dbc726f0 fffff801`6d4ab339 : ffffffff`00000000 ffffffff`ffffffff ffffb40e`dbc72901 ffff8f8d`6dcc8580 : nt!MmCleanProcessAddressSpace+0x11f
ffffb40e`dbc72770 fffff801`6d4b9d8c : ffff8f8d`6dcc8580 ffffe202`7e1686d0 ffffb40e`dbc72988 00000000`00000000 : nt!PspRundownSingleProcess+0x129
ffffb40e`dbc727f0 fffff801`6d59e843 : 00000000`00000000 ffffb581`68825101 00000060`2b3f1000 fffff801`6d09abbb : nt!PspExitThread+0x5ac
ffffb40e`dbc728f0 fffff801`6d09e390 : 00000000`00000000 00000000`00000000 ffffe202`00000000 0000003d`b67e4fba : nt!KiSchedulerApcTerminate+0x33
ffffb40e`dbc72930 fffff801`6d1b2170 : 00000000`000002d4 ffffb40e`dbc729c0 00000000`00000000 00000000`00000000 : nt!KiDeliverApc+0x3a0
ffffb40e`dbc729c0 fffff801`6d1be7ea : ffff8f8d`667fa080 00000060`2bdffa98 ffffb40e`dbc72ad8 ffff8f8d`66028470 : nt!KiInitiateUserApc+0x70
ffffb40e`dbc72b00 00007ff8`eba0aa24 : 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 : nt!KiSystemServiceExit+0x9f
00000060`2bdffa68 00000000`00000000 : 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 : 0x00007ff8`eba0aa24


THREAD_SHA1_HASH_MOD_FUNC: 6e8c5592aa5552372e2d992b75fbb21249454044

THREAD_SHA1_HASH_MOD_FUNC_OFFSET: c9b57765570f4ef22315ca7de8bc5ceb05b1c595

THREAD_SHA1_HASH_MOD: aaa5a324bf1bd3082ad2b464ee2ed2f6d50e564c

SYMBOL_NAME: ONE_BIT

FOLLOWUP_NAME: MachineOwner

MODULE_NAME: hardware

IMAGE_NAME: memory_corruption

DEBUG_FLR_IMAGE_TIMESTAMP: 0

STACK_COMMAND: .thread ; .cxr ; kb

FAILURE_BUCKET_ID: MEMORY_CORRUPTION_ONE_BIT

BUCKET_ID: MEMORY_CORRUPTION_ONE_BIT

PRIMARY_PROBLEM_CLASS: MEMORY_CORRUPTION_ONE_BIT

TARGET_TIME: 2019-02-17T21:28:24.000Z

OSBUILD: 17134

OSSERVICEPACK: 590

SERVICEPACK_NUMBER: 0

OS_REVISION: 0

SUITE_MASK: 784

PRODUCT_TYPE: 1

OSPLATFORM_TYPE: x64

OSNAME: Windows 10

OSEDITION: Windows 10 WinNt TerminalServer SingleUserTS Personal

OS_LOCALE:

USER_LCID: 0

OSBUILD_TIMESTAMP: 2019-02-06 03:25:47

BUILDDATESTAMP_STR: 180410-1804

BUILDLAB_STR: rs4_release

BUILDOSVER_STR: 10.0.17134.1.amd64fre.rs4_release.180410-1804

ANALYSIS_SESSION_ELAPSED_TIME: 169d

ANALYSIS_SOURCE: KM

FAILURE_ID_HASH_STRING: km:memory_corruption_one_bit

FAILURE_ID_HASH: {e3faf315-c3d0-81db-819a-6c43d23c63a7}

Followup: MachineOwner
---------

Dodatečně přidáno po 8 hodinách 58 minutách 26 vteřinách:
GRAFIKA - bez okolkov mi ju v alze vymenili, zajtra príde kuriér s novou, ale asi ju vyskúšam až s novým zdrojom.

zidane
nováček
Příspěvky: 9
Registrován: únor 19
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Radeon Rx580 Asus Strix - problém

Příspěvekod zidane » 20 úno 2019 21:54

Zdravím. Viete mi poradiť? Je chyba v ramke, alebo v google chrome? Dnes som preinštaloval windows.

Uživatelský avatar
Fiba
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1436
Registrován: červenec 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Radeon Rx580 Asus Strix - problém

Příspěvekod Fiba » 20 úno 2019 22:23

petr22 píše:Nemuze vratit vadnou kartu ve lhute 14 dnu, jedine reklamace.

Proc 750W zdroj, kdyz to PC nema v plne zatezi ani polovicni spotrebu ?


Co by to nešlo? Nevidím v tom problém.
CPU: Intel Core i7 7700K 4.8 GHz DELID, GPU: Asus Dual GeForce RTX 4060 OC 8GB, RAM: Kingston HyperX Savage 16GB DDR4 3000 MHz, MB: Asus ROG Maximus VIII Hero, SSD 1: Samsung 980 PRO 1TB Heatsink, SSD 2: Intel SSD 540s 480GB, HDD: Seagate BarraCuda 2TB, PSU: Evga SuperNOVA 750 G2, Case: Corsair Carbide Series 400C

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 53608
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Radeon Rx580 Asus Strix - problém

Příspěvekod petr22 » 21 úno 2019 07:13

Zadny problem ?

1. prodejce zjisti ze zbozi bylo poskozeno zakaznikem a nevrati nic

2. prodejce to nebude kontrolovat, proda kartu dalsimu zakaznikovi,
tomu samozrejmne nebude fungovat, ten ji reklamuje, reklamace bude
zamitnuta ze stejneho duvodu, dalsi zakaznik kouka jako puk

Pri reklamaci naopak prodejce potrebuje posudek soudniho znalce, aby mohl
reklamaci zamitnout.

Uživatelský avatar
Fiba
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1436
Registrován: červenec 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Radeon Rx580 Asus Strix - problém

Příspěvekod Fiba » 21 úno 2019 20:02

Zajímavý. V nejmenovaný firmě na takovou kartu vystavím dobropis, pošlu na interní reklamaci kterou zákazník vůbec nemusí řešit a dostane novou kartu obratem. Samozřejmě pokud si můžu být aspoň trochu jistej, že si to nezpůsobil sám.
Stačí jen trošku tý slušnosti a říct, že je ta karta vadná. Další zákazník ji potom určitě nedostane. ;)

Kde je ten problém?

Až moc se oháníš zákonama a hledáš problémy tam kde nejsou.
CPU: Intel Core i7 7700K 4.8 GHz DELID, GPU: Asus Dual GeForce RTX 4060 OC 8GB, RAM: Kingston HyperX Savage 16GB DDR4 3000 MHz, MB: Asus ROG Maximus VIII Hero, SSD 1: Samsung 980 PRO 1TB Heatsink, SSD 2: Intel SSD 540s 480GB, HDD: Seagate BarraCuda 2TB, PSU: Evga SuperNOVA 750 G2, Case: Corsair Carbide Series 400C

zidane
nováček
Příspěvky: 9
Registrován: únor 19
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Radeon Rx580 Asus Strix - problém

Příspěvekod zidane » 21 úno 2019 22:23

2012 notebook kupovaný u mimozemšťana, prvý kus pokazený, vymenený za nový. Druhý kus pokazený a s tým bolo problém vôbec reklamovať. Ťahalo sa to rok kým som videl svoje peniaze. Nakoľko chybu nedokázali opraviť po x reklamáciách.

2019 Január obchodný reťazec ....., zakúpený externý disk, pokazený, po 3 dňoch vrátený. Pani sa oháňala neviem čím a chcela to riešiť klasickou reklamáciou. Prešiel som 20 km do druhej pobočky a bez problémov mi vrátili peniaze.

Áno, ešte je tu možnosť chybu nenahlásiť a vrátiť tovar ako funkčný a peniaze bez problémov vrátia, ale potom ho niekto dostane do rúk aj tak. Aj keď kopu vecí zabalia naspäť a je vystavený v regáli ako keby sa nechumelilo aj keď o chybe vedia.

PROBLÉM - MODRÁ OBRAZOVKA - viete sa mi vyjadriť k tomu výpisu? Spôsobil to google chrome?

Uživatelský avatar
Fiba
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1436
Registrován: červenec 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Radeon Rx580 Asus Strix - problém

Příspěvekod Fiba » 22 úno 2019 12:49

Normálně bych donesl grafiku na prodejnu, řekl že je nefunkční z výroby a hotovo. Neměl by být problém to vyměnit.
Podvádět nemá cenu, všechno se dá případně později dohledat.

Být tebou, tak to tak udělám.
Samozřejmě záleží na přístupu prodejce.

Kde byla kupovaná?

Sám jsem takhle jednu grafiku měnit. Čím dřív to doneseš, tím líp a nebude to vypadat že jsi ji po 14 dnech zprasil ty.
CPU: Intel Core i7 7700K 4.8 GHz DELID, GPU: Asus Dual GeForce RTX 4060 OC 8GB, RAM: Kingston HyperX Savage 16GB DDR4 3000 MHz, MB: Asus ROG Maximus VIII Hero, SSD 1: Samsung 980 PRO 1TB Heatsink, SSD 2: Intel SSD 540s 480GB, HDD: Seagate BarraCuda 2TB, PSU: Evga SuperNOVA 750 G2, Case: Corsair Carbide Series 400C

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 53608
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Radeon Rx580 Asus Strix - problém

Příspěvekod petr22 » 22 úno 2019 13:08

"Stačí jen trošku tý slušnosti a říct, že je ta karta vadná"

Pred chvili jsi nevidel problem v tom vratit vadnou kartu a zatajit ze je vadna.

Mnohokrat jsem videl, jak vracene zbozi kvuli vade je obratem prodejcem vraceno
do prodeje s tim ze "se to proda i s tou vadou", ja bych si nebyl jist ani tim, ze vadne
zbozi nedostane obratem nekdo jiny, ktery nejakou nepodstatnou vadu nedokaze odhalit.

Nezbyva nez doufat, ze prave tazatel nedostal jiz pouzitou kartu kterou predchozi
majitet napriklad prismahl pokusy na kolik ji dokaze pretaktovat.

Opakuji - pri reklamaci je pravo na strane zakaznika, prodejce muze reklamaci zamitnout
pouze na zaklade posudku soudniho znalce, ze zakaznik zavadu zpusobil sam.

Uživatelský avatar
Fiba
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1436
Registrován: červenec 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Radeon Rx580 Asus Strix - problém

Příspěvekod Fiba » 22 úno 2019 13:19

Kde jsem psal něco o tom, že je normální zatajit to, že je karta vadná? :o To by mě zajímalo.
Samozřejmě má nárok na vrácení bez udání důvodu, ale to je přesně ono, že to někdo zatají a potom to do ruky dostane někdo jinej jako použitý zboží. Stává se to bohužel často.

Ale pokud přijde na prodejnu s tím, že je grafika vadná, tak nevidím problém ve výměně za kus.
A pokud prodejce vrátí poškozený zboží do prodeje, tak to je čistá prasárna. :)
CPU: Intel Core i7 7700K 4.8 GHz DELID, GPU: Asus Dual GeForce RTX 4060 OC 8GB, RAM: Kingston HyperX Savage 16GB DDR4 3000 MHz, MB: Asus ROG Maximus VIII Hero, SSD 1: Samsung 980 PRO 1TB Heatsink, SSD 2: Intel SSD 540s 480GB, HDD: Seagate BarraCuda 2TB, PSU: Evga SuperNOVA 750 G2, Case: Corsair Carbide Series 400C


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na “Problémy s hardwarem”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů