Stránka 1 z 1

Porucha SSD Kingston - zobrazuje se mi jako RAW, potřebuji NTFS

Napsal: 18 bře 2020 03:20
od Fricoolinek
Zdravím. Mám tu problém se systémovým SSD Kingston. Po zamrznutí PC a hard resetu se mi už nepodařilo opětovně nabootovat systém (W 10). Po nabootování záložního systému (též W10) se mi tento SSD Kingston ukazuje jako RAW disk. Je nějaká cesta to zpět převést na NTFS, aniž bych ztratil data? A jaká je nejlepší?

Děkuji za rady.

Dyžtak pro úplnost výpis z Kingston SSD Manager - https://uloz.to/file/OeCHda4w02OA/ssd-txt

Re: Porucha SSD Kingston - zobrazuje se mi jako RAW, potřebuji NTFS

Napsal: 18 bře 2020 05:34
od CyberCodeDroid
Udělat image disku 1:1, a pracovat jen s tou zálohou. Stellar data recovery mi zatím pomohl se vším, co jsem potřeboval obnovit.

Re: Porucha SSD Kingston - zobrazuje se mi jako RAW, potřebuji NTFS

Napsal: 18 bře 2020 12:47
od kecalek