Stránka 1 z 1
Při strastu se vypne display
Napsal: 01 led 2008 13:28
od mala_holka_s_prakem
Dobrý den,
chtěla bych Vás požádat o radu. Mám notebook Asus V1J, je po reklamaci desky, procesoru, DVD, baterie a displaye. V pořádku je cca 1 měsíc. Fungoval zcela běžně (až na jeho neustálé přehřívání), až do dnešního rána. Standardně jsem ho zapula, objeví se mi obrázek Asusu, pak taková ta blikající čárka a následně se mi vypne display a nelze zapnout. Do BIOSU se dostanu. Při vložení CD XP, kdy jsem si myslela, že bych dala systém opravit se mi také po chvilce vypne - ve chvíli, kdy chce zkontrolovat nynější nastavení.
Do nouzového režimu se nedostanu a vytažení baterie nepomohlo
Můžu Vás požádat o radu ?
Děkuji
Kateřina Dusilová
Také přeji vše nejlepší do nového roku .
Napsal: 01 led 2008 14:16
od mmmartin
Pokud je na faktuře nebo pokladním dokladu uvedeno jako předmět dodávky notebook (a ne jednotlivé komponenty), hodil bych jim ho na hlavu a žádal vrácení peněz, má za sebou - jestli dobře počítám - už čtyři reklamace. V případě neúspěchu se s nima nemazat a předat ČOI.
=/
Napsal: 01 led 2008 14:39
od mala_holka_s_prakem
Ted bude treti ..
Notebook je po zaruce . mesic- ale kousek pred koncem mi jeste menili ten display .. takze bymela stale trvat ...
Myslite si, ze neni chyba nekde ve me , nebo v systemu?
Napsal: 01 led 2008 15:06
od mmmartin
Těžko říct, když ale před tím dvě reklamace uznali, je málo pravděpodobné, že by chyba byla v obsluze. Pokud je chyba v systému, je to důvod k reklamaci stejně jako kdybyby chyba byla v hardware (předpokládám, že ntb prodali s nainstalovaným systémem).
Napsal: 01 led 2008 16:54
od Fox8
mmmartin píše:Pokud je na faktuře nebo pokladním dokladu uvedeno jako předmět dodávky notebook (a ne jednotlivé komponenty), hodil bych jim ho na hlavu a žádal vrácení peněz, má za sebou - jestli dobře počítám - už čtyři reklamace. V případě neúspěchu se s nima nemazat a předat ČOI.
mas pravdu bych jim ho "omlátil o hlavu".Nemá to cenu.Pokud je nb po takových reklamacích a je zase v čudu tak jim ho vrat a pozaduj vraceni penez a kup si nový (pridej k romu více peněz) Svagr ma taky asus ale valí v poho
tak ja je zkusim
Napsal: 01 led 2008 19:34
od mala_holka_s_prakem
Dneska jsem stravila skoro cely den hledańim reseni problemu .. radilo mi cca 40 lidi a silne mi to pripominalo detektivku , akorad ze jsme nehledali serioveho vraha, ale chybu. Vysledek je, ze jsme stejne na nic neprisli ... zejtra zkusim jeste kamarada z vyvoje Dell .. a pak at si asusaci pripravi hlavinky ..
Notebook byl bez OS .. kez by mi chteli penize vratit .. bylo by to nejluxusnejsi reseni ..
Diky za rady a kdyby vas preci jen jeste napadlo , co stim .. zkusim
Napsal: 01 led 2008 21:02
od Fox8
Neklepla ste sním někde sice je to nothebook ale větší rána by display mohla poškodit.Akorád mi vrtá hlavo, že na začátku jde a potom nejde.....ZÁHADA