VDSL modem - nefunguje internet
Napsal: 08 kvě 2022 17:30
Dobrý den,
pořídil jsem si nový VDSL modem Zyxel VMG3312-T20A, jelikož mi odešel původní modem. Mám internet od O2 a nastavil jsem si WAN podle návodu, který jsem našel online. O2 podpora mi oznámila, že kontrolovali připojení a že chyba je zřejmě v nastavení modemu. Internet mi fungoval zhruba jeden den a poté mi přestal fungovat. Modem jsem vracel do továrního nastavení, instaloval nový firmware, resetoval, ale nic nepomohlo. Internet vždy fungoval zhruba na minutu a poté kontrolka internetu začala svítit červeně.
Na modemu svítí zeleně kontrolka DSL, červeně svítí kontrolka Internet. K modemu jsem připojený kabelem, nepoužívám wifi.
V příloze přikládám nastavení mého WAN pro ADSL a VDSL. Chtěl bych se Vás zeptat zda jsem nastavil modem správně či je modem vadný? Prosím Vás o radu. Děkuji.
Nastavení WAN:
VDSL:
ADSL:
pořídil jsem si nový VDSL modem Zyxel VMG3312-T20A, jelikož mi odešel původní modem. Mám internet od O2 a nastavil jsem si WAN podle návodu, který jsem našel online. O2 podpora mi oznámila, že kontrolovali připojení a že chyba je zřejmě v nastavení modemu. Internet mi fungoval zhruba jeden den a poté mi přestal fungovat. Modem jsem vracel do továrního nastavení, instaloval nový firmware, resetoval, ale nic nepomohlo. Internet vždy fungoval zhruba na minutu a poté kontrolka internetu začala svítit červeně.
Na modemu svítí zeleně kontrolka DSL, červeně svítí kontrolka Internet. K modemu jsem připojený kabelem, nepoužívám wifi.
V příloze přikládám nastavení mého WAN pro ADSL a VDSL. Chtěl bych se Vás zeptat zda jsem nastavil modem správně či je modem vadný? Prosím Vás o radu. Děkuji.
Nastavení WAN:
VDSL:
ADSL: