Příspěvekod Strakery » 24 říj 2022 10:37
FRTC a ostatní, zajišťuje, že snímky jsou vytvářený v pravidelném tempu, ale to zvyšuje input lag. Určitě to není dobré pro kooperativní hry.
AMD má i Chill (jako omezovač snímkové frekvence) zajišťuje, aby byly snímky předávány grafickému procesoru pravidelným tempem. To sice nezajišťuje stálou výstupní snímkovou frekvenci (bude docházet k určitému kolísání), ale zajišťuje to minimální zpoždění. To je ideální pro displeje s proměnlivou snímkovou frekvencí (FreeSync).
Hry který jedou víc na CPU mají minimální input lag, proto profi hráči nastavují 720p/1080p
Pokud máš 150 snímků za sekundu a omezíš to na 140 snímků za sekundu, zajistíš, že je efektivně vázán na CPU ( Chill) a efektivně na GPU ( FRTC a podobné technologie).
FRTC je dobrý u monitoru bez proměnlivé snímkové frekvence a Chill u FreeSync.
Pokud nemá amd adrenalin, tak řešení je a to riva statistics tuner, kde je FPS cap i Scanline Sync (stejně jako FreeSync a G-Sync je to další technologií, kdy to nahradí standartní V-Sync.) Nebo hra má vlastní, který není tak efektivní, ale dostane nižší latence.
Skyčení karty určitě není tím, že by měl 150+ FPS, ale spotřebou karty. Pokud bude mít 60 FPS, ale pojede na Ultra a GPU bude žrát 230w, tak bude syčet. Stejně tak to může dělat větrák od GPU nebo nevhodný zdroj.
AMD Ryzen 7 5800X3D MSI RX 6750 XT GAMING X TRIO12G + ASUS TUF 3060 Ti MSI MAG B550 TOMAHAWK Noctua NH-D15S chromax G.SKILL 16GB KIT DDR4 3200MHz 2x SSD_ Fractal Design ION+ 2 Platinum860W CZC.Gaming Lantern
MSI Gaming Optix MAG301RF (WFHD) + ASUS TUF Gaming VG289Q (4K) + OLED LG.
beyerdynamic DT 770 PRO 250 Ohm + Koss PORTA PRO + QCY T13