Stránka 1 z 1

nefunkční tiskárna

Napsal: 14 bře 2023 22:57
od Martin Baroch
Mám tiskárnu HP LaserJet P1102 která mi přestala fungovat. Na stránce Správce zařízení při pokusu aktivování ovladače jsen dostal zprávu, že jsou nastaveny ty nejlepší
ovlsdsče a na jiné stránce jsem dostal zprávu, že toto zařízení pracuje správně. Moje tiskárna je nastavena jako výchozí a je online.
Přesto netiskne. Když zkouším cokoliv tisknout tak se u ikony tiskárny objeví CHYBA. Zkoušel jsem to opravit v programu HP print and Scan Doctor, ale marně.
Při spuštění Poradce při potížích se mi zobrazil text, že poradce neindikoval problém.

CO A JAK S TÍM MOHU UDĚLAT ???

Děkuji předem za odpověď.

Martin Baroch

Re: nefunkční tiskárna

Napsal: 15 bře 2023 09:04
od Uziv00
Co se dělo mezi posledním funkčním a tímto tiskem? Např. výměna toneru, výpadek elektřiny, nový počítač, aktualizace systému atd...?

Re: nefunkční tiskárna

Napsal: 15 bře 2023 19:31
od kecalek
Ako sa ITCrowd pýtal - ešte doplň - ako je nastavená samotná tlačiareň? Je cez USB (logické, lebo je to len USB konektivita) - ale je aj nastavený správny USB port?
Príklad, čo by si mal mať nastavené:
Obrázek
(pomenovanie si buď nájdeš v zozname, alebo si to tam vpíšeš)
Pokiaľ máš niečo iné - tlačiareň je síce on-line, ale nekomunikuje, pretože nevie ako. Len hlási stav.

Re: nefunkční tiskárna

Napsal: 16 bře 2023 10:03
od atari
Pokud nefunguje tiskárna, tak první co udělám je, že přeinstaluji ovladače (a nejépe je předtím odebrat). Velmi často to pomůže.

Re: nefunkční tiskárna

Napsal: 16 bře 2023 12:47
od Riviera kid
U 1102 je na W10 specifikum v tom, že některé kumulativní aktualizace způsobí, že tiskárna netiskne. V práci jsem to zažil již několikrát. Stačí je odebrat a zase jede, těch aktualizací je ovšem několik. Postupně jsem je radši už zlikvidoval. Zkus se vrátil přes bod obnovy do doby, kdy šla a nebo postupně odebírej poslední kumulativní záplaty.