Stránka 1 z 1
Shoření téměř nového kompu
Napsal: 15 bře 2009 00:00
od Screpheep
Tak se mi stala velmi nemilá věc, dnes sem přišel domů, a bratr řikal že prej shořel komp. Divil jsem se, jelikož je celekm nový (řijen 2008), a zdroj není žádnej eurocase. topic o stavbě kompu zde
viewtopic.php?f=36&t=32060 , jinak v podpisu. otevřel jsem komp, zapojil do zásuvky a zkusil zapnout. viděl jsem jiskru a tím zhasla má veškerá naděje. Chtěl bych se zeptat jaké máte zkušenosti s reklamacemi u CZC?
Re: Shoření téměř nového kompu
Napsal: 15 bře 2009 01:11
od Pernee44
Mno myslím si, že to vyreklamuješ. Já nedávno spálil grafiku...tak do 10 dnů přijde...pak dám vědět jak jsem dopadl.

Re: Shoření téměř nového kompu
Napsal: 15 bře 2009 08:15
od karlos
S reklamacemi u CZC mám jen ty nejlepší zkušennosti, tak snad nebudeš první vlaštovka

Re: Shoření téměř nového kompu
Napsal: 15 bře 2009 12:59
od Pepas87
reklamace u CZC mě spíš zklamali...
zatím jsem reklamoval dvě věci, obě mě sice vyměnili za nové, ale na oboje jsem čekal 30 a víc dní...
Re: Shoření téměř nového kompu
Napsal: 15 bře 2009 14:46
od Screpheep
Co jsem se díval, tu desku už nemají v prodeji, takže se také obávám 30 ti dnů.
Re: Shoření téměř nového kompu
Napsal: 16 bře 2009 00:03
od Pernee44
Nevím, jak je to se zbožím co nemají v nabídce, ale myslím, že výrobci mají na skladě pár kousků, aby nemuseli vracet peníze (kéžby to nebyla pravda

). Těch 30 dní neni zas tak moc, když si vemeš že se to všude možně posílá.
Re: Shoření téměř nového kompu
Napsal: 16 bře 2009 00:29
od Pepas87
no ja na to čekám "jen" 30 dní, protože se vždy po 28-29 dnech ptám, jak dlouho to bude ještě trvat...
navic 30 dní čekám vždy na to, co mají na krámě a to reklamace nosím osobně...
nejvíc mě naštvalo, když jsem byl na první reklamaci tak vedle mě byl chlápek s HDD... -> udělali mu okamžitou výměnu na místě, asi za 14 dní jsem tam šel ja s HDD a stejnou závadou a čekal jsem 30 dní a nakonec mě ho taky vyměnili... nechápu..
jinak to že 30 dní není moc není zas až tak pravda, je to maximální možná hranice na vyřízení reklamace... žádná reklamace by neměla trvat dýl jak 30 dní a je mi jasný, že ten disk jistě neposílali do japonska (odkud měl jen tak mimochodem kámoš vrácené hodinky z reklamace za 28 dní a podle razítek na baliku obletěli celý svět ČR -> německo->USA-> japonsko->USA->španělsko-> CR)...
i když už se mě taky stalo, že jsem čekal na vyřízení reklamace 80 dní a poté ještě platil za to, že nezjistili žádnou závadu...
ale furt jsem na tom líp než kámoš, který poslal PC (20 tisíc) na reklamaci a už ho nikdy neviděl a firma taky už neexistuje...
Re: Shoření téměř nového kompu
Napsal: 16 bře 2009 06:51
od Screpheep
Reklamace se snažíme řešit okamžitou výměnou zboží pokud je na skladě. V případě nutnosti objednání zboží reklamace trvá 5dní. U zboží, které už není v nabídce reklamace trvají 21dní. U zboží, které se opravuje může reklamace trvat maximálně 30dní.
Tak podle nich prý jen 21 dní, no nechám se překvapit