Okradla mě počítačová firma???

Zvukové karty, síťové karty, grafické karty, modemy…

Moderátoři: Pic, Mods_junior, Mods_senior, HW spec team

xdavidoff11
nováček
Příspěvky: 2
Registrován: leden 04
Pohlaví: Nespecifikováno

Okradla mě počítačová firma???

Příspěvekod xdavidoff11 » 24 led 2004 12:49

KOupil jsem si počítač z nejmenované společnosti!
Měl jsem ho asi 3/4 roku a nastaly problémy.
Ihned jsem volal na reklamace,já měl podezření na špatný MB, ale jsem jen uživatel ne technik.Přišel mi zpět asi za týden s lístkem ,že je 100% v pořádku.Zapojil jsem si ho a ejhle neustále stejný problém při startu se provedl 5X test paměti a dál už ano ťuk nové nastavení v Biosu jako vypnutí všech hardwarových chyb nešlo uložit vůbec nic.
Obratem jsem to poslal zpět a čekal jsem asi měsíc a pár dnů.
Řekli , že je chyba v desce a ve zdroji což dříve nepoznali to je už divné ne?Ale že mi dají jinou desku než tu kterou jsem si zakoupil
Jedná se o desku ASUS AV7333 nmo tu už prej ASUS neděla tak ,že mi tam dají nějakého SOLTEKA se stejnou konfigurací.Za další týden mi počítač dovezli já ho rozbalil zapojil zapnul a ejhle opět nešel:((
Pořád stejná chyba.
No poslal jsem ho tam znovu a čekal jsem po týdnu jsem se s nima chtěl spojit přes telefon,ale když jsem jim volal asi po dvacáté tak jsem to vzdal,protože to nikdo nezvedal .Spojoil jsem se s něma přes ICQ a když jsem řekl své jméno náhle se připojení z jejich strANY přerušilo!Napsal jsem tedy email,že pokud se mi neozvou ozvu se Já Obchodní Inspekci!
Následující den mi volali a ,že mám špatný procesor a musím si jeje zakoupit.A já na to,že snad mám na takové věci záruku no a oni argumentovali tím,že sice mám,ale v té smlouvě je takovým malým písmem napsané ,že každých 6 měsíců se má posílat počítač k nim na garanční prohlídku a já ho tam neposlal.Firma sídlí v Prae a já jsem ze Severní moravy to už je asi chyba!Jsem studen a na ten počítač jsem pekelně dlouho šetřil.Tak jsou pravděpododobně v právu,ale chtěl bych slyšet Vaše názory.Moc rád bych tuto ,,společnost" jmenoval ,ale nevím jestli mohu. :cry:

Reklama
Uživatelský avatar
sovicka2001
Level 2
Level 2
Příspěvky: 190
Registrován: duben 03
Bydliště: Praha 917
Pohlaví: Nespecifikováno

Příspěvekod sovicka2001 » 24 led 2004 18:36

No, na tohel moc expert nejsem, ale pokud to bylo ve smlouvě takje to prostě dané.
Být tebou bych se zkusil obrátit na sdružení ochrany spotřebitelů (http://www.spotrebitele.info) - ale nevím jestli to pod ně spadá...

Myslím že firmu uvést můžeš... alespoň nevím proč by se nemělo, když ostatní tu uvádějí např. "koupil jsem u alzasoftu mechaniku teac a nechodí..."
Ahojky!
J.S.

Návštěvník
Pohlaví: Nespecifikováno

Příspěvekod Návštěvník » 24 led 2004 19:48

Jedná se o společnost IMPACT
http://www.impactcomp.cz

Uživatelský avatar
sovicka2001
Level 2
Level 2
Příspěvky: 190
Registrován: duben 03
Bydliště: Praha 917
Pohlaví: Nespecifikováno

Příspěvekod sovicka2001 » 24 led 2004 20:18

Ojojoj, to bych od nich nečekal... taková známá firma...
Achjo ... ty renomované firmy už mě štvou ... u Alzasoftu jsem si koupil desku a už jí můžu hned jít reklamovat...

...ale k tvému problému: jestli to opravdu bylo ve smlouvě tak máš smůlu... můžeš jít k soudu, ale myslím že když jsi šetřil na PC, na soud mít nebudeš...
a zkus ti spotrebitele.info (viz výše)
Ahojky!

J.S.

Uživatelský avatar
Rimmer
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1171
Registrován: březen 03
Bydliště: Červený trpaslík
Pohlaví: Muž

**

Příspěvekod Rimmer » 25 led 2004 12:12

Ahoj, do práva sice zas až tolik nevidím, ale pár věcí bych k tomu měl:

1. Číst si důkladně smlouvu - a to vždy a na všechno - i malá písmenka (!) po bitvě je každý generál, vím :? ale prostě od toho ty smlouvy jsou, aby jsi se o ni mohl v případě nutnosti opřít (v tomto případě spíše oni)

2. S tou reklamací to asi opravdu nebude snadné, protože už jen kvůli té větě si myslím, že jsou v právu. (ovšem raději se informuj na té ochraně spotřebitele..jestli vůbec oni mohou zredukovat záruční lhůtu na 6měs.)

3. Už při první reklamaci bych sedl do BUSu (auta) a PC tam doručil osobně - vyvaroval by jsi se tak spoustě konfliktů a nedorozumnění (jako že by tam bylo PC měsíc a nic by s tím nebylo uděláno)

4. Jinak postup fy IMPACT považuji za značně nestandardní a nekoupil bych si u nich už ani CD-R ......natož celou sestavu PC.

Zkus vyhledat někoho, kdo do spotřeb. práv vidí trochu hlouběji - zjisti si co všechno firmě IMPACT můžeš a takto vědomostně vyzbrojený se do nich "obuj" ..... z tvého článku jsem pochopil, že už jen při zmínce o Obchodní Inspekci se jejich chování změnilo - možná že přecijen nemají tak 100%-tně krytá záda - jak se zdá.
Rimms

Uživatelský avatar
sovicka2001
Level 2
Level 2
Příspěvky: 190
Registrován: duben 03
Bydliště: Praha 917
Pohlaví: Nespecifikováno

Příspěvekod sovicka2001 » 26 led 2004 19:04

Téma přesunuto ze sekce HRY, kam nepatřilo...
Ahojky!

J.S.

Uživatelský avatar
Ltb
Administrátor
Master Level 8
Master Level 8
Příspěvky: 6655
Registrován: únor 03
Bydliště: Praha západ
Pohlaví: Muž

..

Příspěvekod Ltb » 27 led 2004 23:29

Sovicka:
ani jsem si nevšimnul, že je příspěvek nesprávně zařazený
výborně, díky :-)

Uživatelský avatar
malkomx
nováček
Příspěvky: 41
Registrován: listopad 03
Bydliště: Opava
Pohlaví: Nespecifikováno

Příspěvekod malkomx » 06 úno 2004 12:08

Jak to tak čtu tak je mi z toho na bl... takovej bodraz se nehodí. Firmu neznám ale předpokládám že to bude nějakej amatér nebo pěknej (pííp). Taky prodávám pc a nikdy bych si to k zákazníkovi nedovolil.
Přesto věřím že se dá ještě určitě bránit právu nerozumím avšak tak jako tak máš právo na reklamaci(myslím 3x a potom nová věc nebo peníze). To že to bylo ve smlouvě a oni tě na tuto položku neupozornili (pokud ano tak smúla) a ještě se k tobě tak chovali při vyřizování, to vše by se dalo určitě použít.
Závěrem asi jen že tato firma patří k těm černým ovcím a když už nic tak bych se jí snažil nějakým legálním způsobem očernit (je to hnus ale myslím že jim to patří).

HODNĚ ŠTĚSTÍ

PS:počítám že k falešným pomluvám to patřit nebude :twisted:

Uživatelský avatar
Rimmer
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1171
Registrován: březen 03
Bydliště: Červený trpaslík
Pohlaví: Muž

..

Příspěvekod Rimmer » 08 úno 2004 11:58

Jen k té smlouvě - myslím si, že firma není povinna upozorňovat na položky a postupy uvedené ve smlouvě
(byť jen malým písmem)
Tu by si každý měl přečíst sám - podpisem stvrzuje, že tak učinil a že se všemi položkami souhlasí.
Rimms

xdavidoff11
nováček
Příspěvky: 2
Registrován: leden 04
Pohlaví: Nespecifikováno

Příspěvekod xdavidoff11 » 08 úno 2004 18:42

Chtěl bych všem poděkovat za Vaše názory!
Dopadlo to tak,že jsem zaplatil 3500 za procesor a paměť a MB mi dali zdarma avšak jiný s tím,že až ASUS uzná tuto reklamaci vymění mi jí.Počítač mi šlape dobře klepklep tak už pomalu zapomínám.
Ale přišel mi email od ochranyspotřebitelů a tam mi říkají,že pokud jsem počítač kouipil kdy už byla uzákoněná 2 letá záruka na vše .Ty garanční podmínky které si oni nastolili neplatí,tak se ještě o tom přesněji informuji


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • Vodní chlazení - Firma nebo člověk
    od Atelion » 07 črc 2021 23:30 » v Taktování a další úpravy PC
    13
    463
    od Karrex
    08 črc 2021 11:37

Zpět na “Problémy s hardwarem”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: CommonCrawl [Bot], Google Adsense [Bot] a 3 hosti