Pískání při zobrazování 3D s velkým počtem fps
Napsal: 09 srp 2009 14:50
Zdravím,
tohle není zase ani moc problém, jako malej postřeh, z kterého nevim, co by mohlo vzniknout. U starého PC mi to dělalo také a teď u novýho po roce se to taky vobjevilo. ikdyž nevim jestli to tak neni odzačátku a jen jsem si toho nevšiml.
Pokud zobrazuju nenáročný 3D model a mam přitom velmi vysoký zobrazovaný počet snímků za sekundu (v řádu tisíců, skvěle to piští při třech tisících), z bedny se mi ozývá pískot, jehož výška závisí na tom, jak je daný model zobrazen. Když s 3D scénou manipuluju, výška tónu se mění. Nevšiml sem si žádný závislosti.
Nedokážu si představit, jak ten zvuk může v bedně vzniknout. Jedná se pouze o zobrazování 3D scény s velkým fps, téměř určitě to bude něco s grafickou kartou. Nic u kabelů (tim se přenáší obraz ať je to 3D nebo ne) ani v čipech (ty malý spoje nevykonávaj žádnou takovoudle práci na to, aby to pískalo). Jediný co je trochu možný je, že pomalu vytejká nějakej kondenzátor. Když pracuje, tak se to z něj dere ven a proto to píská. Nějakej kondenzátor, co pracuje jen při 3D...
To, že mi to ve skříni malinko, skoro neslyšitelně píská, je mi úplně jedno. Jen aby se mi něco nestalo s PC. Proto vás prosím, jestli ste o tom někdo neslyšeli a nevíte, čim to je, popř. jak případnou "destrukci pc" zastavit a jak tomu pro příště předejít.
Jako OS mam Visty, tady sou moje spec:
Intel Core 2 Duo E8400 3.0 Ghz
4 GB DDR2 RAM
NVidia 8800GT 512 MB
Předem díky.
EDIT: Teď sem si s tim eště chvilku hrál a zjistil sem, že se výška pískání se nemění plynule, ale jakoby po jednotlivejch stupních. Taky to možná piští furt, ale hrozně neznatelně - to sou možná jen slyšiny...
tohle není zase ani moc problém, jako malej postřeh, z kterého nevim, co by mohlo vzniknout. U starého PC mi to dělalo také a teď u novýho po roce se to taky vobjevilo. ikdyž nevim jestli to tak neni odzačátku a jen jsem si toho nevšiml.
Pokud zobrazuju nenáročný 3D model a mam přitom velmi vysoký zobrazovaný počet snímků za sekundu (v řádu tisíců, skvěle to piští při třech tisících), z bedny se mi ozývá pískot, jehož výška závisí na tom, jak je daný model zobrazen. Když s 3D scénou manipuluju, výška tónu se mění. Nevšiml sem si žádný závislosti.
Nedokážu si představit, jak ten zvuk může v bedně vzniknout. Jedná se pouze o zobrazování 3D scény s velkým fps, téměř určitě to bude něco s grafickou kartou. Nic u kabelů (tim se přenáší obraz ať je to 3D nebo ne) ani v čipech (ty malý spoje nevykonávaj žádnou takovoudle práci na to, aby to pískalo). Jediný co je trochu možný je, že pomalu vytejká nějakej kondenzátor. Když pracuje, tak se to z něj dere ven a proto to píská. Nějakej kondenzátor, co pracuje jen při 3D...
To, že mi to ve skříni malinko, skoro neslyšitelně píská, je mi úplně jedno. Jen aby se mi něco nestalo s PC. Proto vás prosím, jestli ste o tom někdo neslyšeli a nevíte, čim to je, popř. jak případnou "destrukci pc" zastavit a jak tomu pro příště předejít.
Jako OS mam Visty, tady sou moje spec:
Intel Core 2 Duo E8400 3.0 Ghz
4 GB DDR2 RAM
NVidia 8800GT 512 MB
Předem díky.
EDIT: Teď sem si s tim eště chvilku hrál a zjistil sem, že se výška pískání se nemění plynule, ale jakoby po jednotlivejch stupních. Taky to možná piští furt, ale hrozně neznatelně - to sou možná jen slyšiny...