Intel GMA 950 vertex shader a hry?
Napsal: 15 črc 2010 12:14
Zdar!
Potřebuju se na něco zeptat,počítač už nemám(mam ale slabý)a tak skoro vše dělám na notebooku.A to včetně her.Mám kancelářský notebook,hraji tam i hry.
Chtěl bych se zeptat něco ohledně shaderů.Na officiálních stránkách Intelu jsem si něco četl o mé grafické kartě.
grafika:
Intel(R) GMA 950
mobile intel (R) 945 express chipset family
Maximum Graphics Memory:128 MB
Píší tam něco ohledně shaderů
Vertex shader Pixel Shader
Mobile Intel® 945GM Express Chipset Family 2.0 2.0
u vertex shaderu je ještě poznamka
"Intel provides an optimized graphics pipeline for shader processing that is included in Microsoft DirectX*. This can be used by games to provide software (SW) shader processing."
No a pišou jako něco,že je softwarově cosi použitelný.
Ale co jsem si já četl o své grafice na počítači se mi zobrazuje že mám Pixel shader 2.0 ale vertex shader 0.0.
Tak by mě zajímalo jestli lze ten Vertex shader nějak dostat taky na 2.0 nebo alespoň na 1.1 (hned bych rozjel víc her).Někde pišou že to lze někde že ne.
Taky ještě nemám Hardware T&L Transform and lighting...ale to mi žeprej jde přes CPU.
Vidívam na youtube že lidé hrají s tou mojí grafikou klidně hry jako je Assasins Creed nebo Crysis,což fakt nechapu...nebo Far cry na nejvyšší detaily.
Zajimalo by mě teda:
Jestli lze ziskat nějak Vertex Shader 2.0 nebo 1.1
Ještě mam jednu kratkou otazku ohledně CPU
mám
Intel(R) Core(TM) Duo CPU T2450 @ 2.00GHz
To znamená že mám dohromady 2.00GHz nebo nebo mám 4.00GHz(což je asi moc)když je duo nebo jak to je?
Děkuji :)
Potřebuju se na něco zeptat,počítač už nemám(mam ale slabý)a tak skoro vše dělám na notebooku.A to včetně her.Mám kancelářský notebook,hraji tam i hry.
Chtěl bych se zeptat něco ohledně shaderů.Na officiálních stránkách Intelu jsem si něco četl o mé grafické kartě.
grafika:
Intel(R) GMA 950
mobile intel (R) 945 express chipset family
Maximum Graphics Memory:128 MB
Píší tam něco ohledně shaderů
Vertex shader Pixel Shader
Mobile Intel® 945GM Express Chipset Family 2.0 2.0
u vertex shaderu je ještě poznamka
"Intel provides an optimized graphics pipeline for shader processing that is included in Microsoft DirectX*. This can be used by games to provide software (SW) shader processing."
No a pišou jako něco,že je softwarově cosi použitelný.
Ale co jsem si já četl o své grafice na počítači se mi zobrazuje že mám Pixel shader 2.0 ale vertex shader 0.0.
Tak by mě zajímalo jestli lze ten Vertex shader nějak dostat taky na 2.0 nebo alespoň na 1.1 (hned bych rozjel víc her).Někde pišou že to lze někde že ne.
Taky ještě nemám Hardware T&L Transform and lighting...ale to mi žeprej jde přes CPU.
Vidívam na youtube že lidé hrají s tou mojí grafikou klidně hry jako je Assasins Creed nebo Crysis,což fakt nechapu...nebo Far cry na nejvyšší detaily.
Zajimalo by mě teda:
Jestli lze ziskat nějak Vertex Shader 2.0 nebo 1.1
Ještě mam jednu kratkou otazku ohledně CPU
mám
Intel(R) Core(TM) Duo CPU T2450 @ 2.00GHz
To znamená že mám dohromady 2.00GHz nebo nebo mám 4.00GHz(což je asi moc)když je duo nebo jak to je?
Děkuji :)