Stránka 1 z 1
Problémy s diskem, záruka Vyřešeno
Napsal: 18 črc 2010 17:02
od Bubeeen
Ahoj lidi, mýmu Aceru 5920G nedávno odešel disk, jenže nevim jestli mám pořád nárok na záruční opravu, z několika důvodů. Ten první a hlavní je, že sem notebook kupoval už před více než 2 lety, takže původní záruku už nemám. Jenže během těch 2 let sem notebook už jednou nechal opravovat přes autorizovaný servis, který ho posílal přímo do aceru, a já nevim jistě jestli mi mou záruku touhle opravou neprodloužili. Bohužel sem doma nenašel žádnej záruční list, nevim jestli si v Aceru nevedou nějakou samostatnou evidenci apod. Další důvod je ten, že sem ten notebook už otevřel, už před první opravou, jenže to známý ze servisu napsal že notebook otevřeli oni, takže mi záruku potvrdili. Teď sem ho ale otevřel znova, kůli získání dat z disku. Čet sem že otevřenim záruku neztrácím, někdo ale řiká opak, takže jistotu nemám, doufám teda že mi pomůže někdo znalejší a zkušenější z vás, předem moc díky
Re: Problémy s diskem, záruka
Napsal: 18 črc 2010 17:51
od Pic
Ze zkušenosti se servisem Aceru vím, že evidenci mají perfektní. Problém je, že záruka při opravě se obecně prodlužuje, jen o dobu strávenou opravou a ta je většinou velmi rychlá, takže prodloužení je při rychlé opravě jen několik dnů. Pokud nebylo otevření chráněno plombou a otevření šetrné, bez mechanického poškození, nemusí to servis ani zjistit.
Re: Problémy s diskem, záruka
Napsal: 18 črc 2010 18:06
od Bubeeen
Díky za odpověď, a jestli je to tak jak řikáš, tak to už mám dávno po záruce. Já právě myslel že záruka se mi znova startuje od znova, třeba moje sluchátka (reklamuju je poměrně často, však to znáte) dostávaj novou záruku při každý reklamaci, tudíž je můžu mít třeba 10 let. I když teď mě napadá že mi je vždycky vyměňujou za nový kusy, to může být tim že?
Re: Problémy s diskem, záruka
Napsal: 18 črc 2010 18:13
od Pic
Podívej se do reklamačního řádu Aceru, případně tam zavolej. Stojí to jen telefonní poplatek.
Re: Problémy s diskem, záruka
Napsal: 18 črc 2010 18:19
od Bubeeen
Už to čtu, pokud ti to nevymění za nový kus tak se ti záruka prodlužuje o celkový počet dní v reklamaci. To sem nevěděl. Takže musim koupit novej disk, každopádně moc díky za pomoc!
