Multifunkce Canon - nefunkční a nevím jak ji zprovoznit
Napsal: 20 čer 2011 14:20
Mám multifunkci Canon Pixma MP 270 a je ještě v záruce do 03/2012.
Z ničeho nic = najednou přestala fungovat = nejde ani skenovat a ani tisknout.
Na panelu multifunkce / v dalším textu jen MF/ jednak svítí kontrolka Alarm a i blikají kontrolky pro ČB a barevnou kazetu.
V okně tištěné stránky se vždy zobrazí Informace o tom, že je zapotřebí doplnit inkoust do obou cartridgů = kazet …
Na displeji se zobrazuje kód chyby E-1-3 a E-1-5
Obě kazety však byly nedávno doplněné … S cílem ověřit si funkčnost tiskárny jsem si od kolegy, který má obdobnou MF vypůjčil jeho kazety a … a po jejich vložení do mé MF bylo vše OK = šlo opět skenovat i tisknout …
Přesto, že obě mé kazety měly nedávno doplněn inkoust a bylo málo tisku, přesto jsem „trochu“ obě kazety doplnil jednotlivými inkousty …
Výsledek = ani pak nejde skenovat a tisknout a kódy chyb se stále zobrazují …
Problém určitě jde snadno vyřešit pořízením nových kazet … to je ale sáhnutí do kapsy pro víc jak 500 Kč za které koupím jen neoriginální kazety = tato částka představuje však vice jak polovinu ceny nové MF stejného či podobného typu …!!!
Neumím si vysvětlit proč se SW zařízení takto chová = proč nechce vidět inkoustem doplněné kazety ???
Mám představu, že potíže a nefunkčnost způsobuje SW MF, který hlídá úroveň inkoustu v kazetách a že jeho přestavbou = překonfigurováním či vyřazením z činnosti by měla MF opět sloužit svému účelu = skenovat a tisknout
Uvítal bych proto informaci o tom, zda se už někdo z čtenářů těchto řádku setkal s podobnou situací a zda třeba neví, zda a jak je možno po domácky /ne v servisu/ MF nějak zprovoznit.
I když je má multifunkce ještě v záruce, tak se asi kazety považují za spotřební materiál a na ten se asi záruka nevztahuje …
------> 
Z ničeho nic = najednou přestala fungovat = nejde ani skenovat a ani tisknout.
Na panelu multifunkce / v dalším textu jen MF/ jednak svítí kontrolka Alarm a i blikají kontrolky pro ČB a barevnou kazetu.
V okně tištěné stránky se vždy zobrazí Informace o tom, že je zapotřebí doplnit inkoust do obou cartridgů = kazet …
Na displeji se zobrazuje kód chyby E-1-3 a E-1-5
Obě kazety však byly nedávno doplněné … S cílem ověřit si funkčnost tiskárny jsem si od kolegy, který má obdobnou MF vypůjčil jeho kazety a … a po jejich vložení do mé MF bylo vše OK = šlo opět skenovat i tisknout …
Přesto, že obě mé kazety měly nedávno doplněn inkoust a bylo málo tisku, přesto jsem „trochu“ obě kazety doplnil jednotlivými inkousty …
Výsledek = ani pak nejde skenovat a tisknout a kódy chyb se stále zobrazují …
Problém určitě jde snadno vyřešit pořízením nových kazet … to je ale sáhnutí do kapsy pro víc jak 500 Kč za které koupím jen neoriginální kazety = tato částka představuje však vice jak polovinu ceny nové MF stejného či podobného typu …!!!
Neumím si vysvětlit proč se SW zařízení takto chová = proč nechce vidět inkoustem doplněné kazety ???
Mám představu, že potíže a nefunkčnost způsobuje SW MF, který hlídá úroveň inkoustu v kazetách a že jeho přestavbou = překonfigurováním či vyřazením z činnosti by měla MF opět sloužit svému účelu = skenovat a tisknout
Uvítal bych proto informaci o tom, zda se už někdo z čtenářů těchto řádku setkal s podobnou situací a zda třeba neví, zda a jak je možno po domácky /ne v servisu/ MF nějak zprovoznit.
I když je má multifunkce ještě v záruce, tak se asi kazety považují za spotřební materiál a na ten se asi záruka nevztahuje …

