Dobrý den.
Mám malý problém, předem se omlouvám jestli jsem ho špatně zařadil.
Pracoval jsem na počítači (myslím že jsem brouzdal po internetu) a najednou se mi vypl počítač. Když jsem se mi na černé obrazovce s plno názvy kterým vůbec nerozumím odbjevyla jedna nová hláška, kterou jsem s mou chabou angličtinou přeložil tak že mi nefunguje HDD, a hned poté (nešel se načetl Win XP) se počítač vypl zase. Při dalším zapnutí se vypl hned po prvních 3 sekundách. Když jsem počítač cca 60minut nezapínal dokonce mi najel OS a já myslel že je vše už v pořádku, ale do 4 minut práce na PC se vypl opět, a takto to pokračovalo. Už si nevím rady.....prosím o radu. Nevím jestli to s tím souvisí ale již v minulosti byly s Softvarem problémi, ale nic co by se nedalo překousnou. A taky ve chvíly kdy se mi počítač vypl jsem mě zaplou vyrtuální mechaniku.
Předem moc děkuji za vaše rady, jsem docela amatér a budud rád když mi to (asi polopaticky) vysvětlíte.
Vypínání PC (nefunkční HDD?) Vyřešeno
Re: Vypínání PC (nefunkční HDD?)
Vítej na PC-help!
Rozepsala jsi se docela doširoka, ale informací je tam málo. Zkus sem dát nějaký screen chybového hlášení, aby bylo čeho se chytit.
Z toho, cos poskytla, zkusím něco poradit:
1. Zkus jiný zdroj. Může mít dost a vypíná.
2. Zkus PC spustit v minimální konfiguraci, tj. MB, paměti a zdroj, grafika jen pokud není integrovaná. Když naběhne a bude chtít bootovací médium, pak postupně připojovat další součásti a zkoušet, zkoušet, zkoušet.
Rozepsala jsi se docela doširoka, ale informací je tam málo. Zkus sem dát nějaký screen chybového hlášení, aby bylo čeho se chytit.
Z toho, cos poskytla, zkusím něco poradit:
1. Zkus jiný zdroj. Může mít dost a vypíná.
2. Zkus PC spustit v minimální konfiguraci, tj. MB, paměti a zdroj, grafika jen pokud není integrovaná. Když naběhne a bude chtít bootovací médium, pak postupně připojovat další součásti a zkoušet, zkoušet, zkoušet.