Stránka 1 z 1

Po rozkliknutí (Zařízení bylo zastaveno, protože oznámilo po

Napsal: 09 pro 2012 16:54
od kris.koutnikova
Dobrý den,
potřebovala bych poradit.
Můj externí disk při připojení k notesu píše, že zařízení nelze rozpoznat. Po rozkliknutí (Zařízení bylo zastaveno, protože oznámilo potíže. (Kód 43) Nevím co s tím.. Na disku mám všechny rodinné fotky a videa. Zkoušela jsem zařízení připojit i k jiným počítačům, ale všude byl výsledek stejný.
Disk by měl být ještě v záruce, ale mně jde především o data na něm.
Nevíte jak se k tomu dostat, popřípadě, pokud ho budu reklamovat, jestli mi vše co na něm mám nějakým způsobem stáhnou a zálohují?
Díky moc za odpověď kris.koutnikova@seznam.cz

Re: Po rozkliknutí (Zařízení bylo zastaveno, protože oznámil

Napsal: 09 pro 2012 17:01
od guest
Vítej na PC-Help!

Kód 43
Zařízení bylo zastaveno, protože oznámilo potíže. (Kód 43)
Doporučené řešení

Jeden z ovladačů, které řídí zařízení, odeslal do operačního systému upozornění, že zařízení nějakým způsobem selhalo. Další informace o tom, jak zjistit o jaký problém se jedná, naleznete v dokumentaci k hardwaru.

Na kartě zařízení Obecné vlastnosti spusťte klepnutím na položku Poradce při potížíchPrůvodce odstraňováním potíží.


Ve Správci zařízení anebo v Tento počítač nejspíš vidět nebude?

Zkusil bych ho vyndat z toho rámečku a připojit do PC - stáhnout data.

Re: Po rozkliknutí (Zařízení bylo zastaveno, protože oznámil

Napsal: 07 bře 2013 09:49
od Rosak
Cau,mel jsem tennhle problem a dlouho jsem ho resil az jsem prisel nato jak.Osobne mam intel i5 s dvouma grafikama-intel 3000 a druha je ati 6850HD 2gb.zkousel jsem nejdrive vsechno-jine ovladace jak na intel tak na ati,preinstal.pc atd...... a nepomahalo.Az najednou jsem si stahnul drivery od vyrobce a postupne vsechny nainstaloval a vykricnik u grafarny ati zmizel.http://support.lenovo.com/en_US/downloa ... age?.Tedka mi pc slape jak ma....dejte vedet jestli pomohlo.

--- Doplnění předchozího příspěvku (07 Bře 2013 09:51) ---

jo a urcite to neni ze by byla grafika vadna nebo na odpis jak jsem se tu docetl.

--- Doplnění předchozího příspěvku (07 Bře 2013 09:53) ---

http://support.lenovo.com/en_US/downloads/default.page?