Kontrologa logu + problém

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

MrKrosian
Level 1
Level 1
Příspěvky: 84
Registrován: září 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Kontrologa logu + problém

Příspěvekod MrKrosian » 12 lis 2014 18:06

Zdravím,
takže prosím o pomoc, neviem čím to je ale už dlhšie mi nejdu nejake stránky, tie neriešim ale hlavne mi vadí že od včerajška nejde Facebook, neviem prečo. Skúšal som už vela vecí ako zmena DNS na 8.8.8.8 a 8.8.4.4 a nič. Tak viem že ste dobre fórum, tak by ste mi mohli poradiť. A mám taky pocit že v PC mam nejaky trojan alebo tak lebo, mi to aj AntiVírus písal TROJAN.GEN(nejake číslo).
LOG (hlavne mi nenadávajte a nepíšte nejake blbiny, ide o tie stránky) :
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 18:05:08, on 12. 11. 2014
Platform: Windows 7 (WinNT 6.00.3504)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.7600.17267)

FIREFOX: 33.1 (x86 cs)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Windows\Explorer.EXE
C:\Windows\system32\taskhost.exe
C:\Windows\system32\taskeng.exe
C:\Windows\System32\CTHELPER.EXE
C:\Program Files\IObit\Advanced SystemCare Ultimate 7\ASCTray.exe
C:\Program Files\IObit\Advanced SystemCare Ultimate 7\Monitor.exe
C:\Program Files\NVIDIA Corporation\Update Core\NvBackend.exe
C:\Program Files\NVIDIA Corporation\Display\nvtray.exe
C:\Program Files\Java\jre7\bin\javaw.exe
C:\Program Files\Java\jre7\bin\javaw.exe
C:\Windows\helppane.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\plugin-container.exe
C:\Windows\system32\Macromed\Flash\FlashPlayerPlugin_14_0_0_179.exe
C:\Windows\system32\Macromed\Flash\FlashPlayerPlugin_14_0_0_179.exe
C:\Users\FOR\Downloads\HijackThis.exe
C:\Windows\system32\msfeedssync.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.windowsxlive.net
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,AutoConfigURL = file://C:/Windows/system32/drivers/etc/proxy
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O2 - BHO: ExplorerWnd Helper - {10921475-03CE-4E04-90CE-E2E7EF20C814} - C:\Program Files\IObit\IObit Uninstaller\UninstallExplorer32.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre7\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Advanced SystemCare Browser Protection - {BA0C978D-D909-49B6-AFE2-8BDE245DC7E6} - C:\PROGRA~1\IObit\SURFIN~1\BROWER~1\ASCPLU~1.DLL
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre7\bin\jp2ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [WINDVDPatch] CTHELPER.EXE
O4 - HKCU\..\Run: [Advanced SystemCare Ultimate] "C:\Program Files\IObit\Advanced SystemCare Ultimate 7\ASCTray.exe" /Auto
O4 - HKCU\..\Run: [DAEMON Tools Lite] "C:\Program Files\DAEMON Tools Lite\DTLite.exe" -autorun
O6 - HKCU\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel present
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{900BA935-FB99-4D54-A3E6-C79AAD7ABE00}: NameServer = 8.8.8.8
O17 - HKLM\System\CS1\Services\Tcpip\..\{900BA935-FB99-4D54-A3E6-C79AAD7ABE00}: NameServer = 8.8.8.8
O17 - HKLM\System\CS2\Services\Tcpip\..\{900BA935-FB99-4D54-A3E6-C79AAD7ABE00}: NameServer = 8.8.8.8,8.8.4.4
O23 - Service: Advanced SystemCare Service 7 (AdvancedSystemCareService7) - IObit - C:\Program Files\IObit\Advanced SystemCare Ultimate 7\ASCService.exe
O23 - Service: AdvancedSystemCareAntivirus (ASCAntivirusSrv) - IOBit - C:\Program Files\IObit\Advanced SystemCare Ultimate 7\ascavsvc.exe
O23 - Service: ##Id_String1.6844F930_1628_4223_B5CC_5BB94B879762## (Bonjour Service) - Apple Computer, Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: FLEXnet Licensing Service - Macrovision Europe Ltd. - C:\Program Files\Common Files\Macrovision Shared\FLEXnet Publisher\FNPLicensingService.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: LiveUpdate (LiveUpdateSvc) - IObit - C:\Program Files\IObit\LiveUpdate\LiveUpdate.exe
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: NVIDIA Network Service (NvNetworkService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NetService\NvNetworkService.exe
O23 - Service: NVIDIA Streamer Service (NvStreamSvc) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvStreamSrv\nvstreamsvc.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - NVIDIA Corporation - C:\Windows\system32\nvvsvc.exe
O23 - Service: RzKLService - Razer Inc. - C:\Program Files\Razer\Razer Game Booster\RzKLService.exe
O23 - Service: Sony PC Companion - Avanquest Software - C:\Program Files\Sony\Sony PC Companion\PCCService.exe
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: NVIDIA Stereoscopic 3D Driver Service (Stereo Service) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\3D Vision\nvSCPAPISvr.exe
O23 - Service: SwitchBoard - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files\Common Files\Adobe\SwitchBoard\SwitchBoard.exe
O23 - Service: Web Blocker Service - Unknown owner - C:\Program Files\Webstart Studios\Web Blocker\TWBService.exe
O23 - Service: Web Blocker Service URL - Unknown owner - C:\Program Files\Webstart Studios\Web Blocker\TWBService URL.exe

--
End of file - 5400 bytes

Reklama
Uživatelský avatar
Orcus
člen Security týmu
Elite Level 10.5
Elite Level 10.5
Příspěvky: 10645
Registrován: duben 10
Bydliště: Okolo rostou 3 růže =o)
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrologa logu + problém

Příspěvekod Orcus » 12 lis 2014 18:19

Odinstaluj:
Advanced SystemCare Ultimate
Web Blocker Service
Web Blocker Service URL

===================================================

Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected. Poté klikni na Main (hlavní stránku ) a klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranění historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit dočasné soubory Windows, vysypat koš atd.

- Pokud používáš jen Google Chrome , tak ATF nemusíš použít.

===================================================

Stáhni si TFC
Otevři soubor a zavři všechny ostatní okna, Klikni na Start k zahájení procesu. Program by neměl trvat dlouho.
Poté by se měl PC restartovat, pokud ne , proveď sám.

===================================================

Stáhni AdwCleaner (by Xplode)

Ulož si ho na svojí plochu
Ukonči všechny programy , okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Prohledat-Scan“
Po skenu se objeví log ( jinak je uložen systémovem disku jako AdwCleaner[R?].txt), jeho obsah sem celý vlož.

===================================================

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
- Při instalaci odeber zatržítko u „Povolit bezplatnou zkušební verzi Malwarebytes' Anti-Malware Premium“
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware a Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko konec
- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a klikni na Skenovat nyní a
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška vpravo dole tak klikni na b] Kopírovat do schránky [/b]a a vlož sem celý log.

- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(zatím nic nemaž!).

Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.
Láska hřeje, ale uhlí je uhlí. :fire:



Log z HJT vkládejte do HJT sekce. Je-li moc dlouhý, rozděl jej do více zpráv.

Pár rad k bezpečnosti PC.

Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto, jaro3 a Diallix

Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše fórum.

MrKrosian
Level 1
Level 1
Příspěvky: 84
Registrován: září 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrologa logu + problém

Příspěvekod MrKrosian » 12 lis 2014 18:47

Zdravím ten ADW CLEANER mám, a Advanced System Ultimate Care nebudem odinštálovavať, neni to nič, je to len antivírus jediny ktorý mám a WebBlocker nejde zmazať, že stále pracuje a nejde zmazať.
Log AdwCleanera:
# AdwCleaner v4.101 - Report created 12/11/2014 at 18:40:55
# Updated 09/11/2014 by Xplode
# Database : 2014-11-11.2 [Live]
# Operating System : Windows 7 Professional (32 bits)
# Username : FOR - TU
# Running from : C:\Users\FOR\Desktop\adwcleaner_4.101.exe
# Option : Scan

***** [ Services ] *****


***** [ Files / Folders ] *****


***** [ Scheduled Tasks ] *****


***** [ Shortcuts ] *****


***** [ Registry ] *****


***** [ Browsers ] *****

-\\ Internet Explorer v8.0.7600.17267


-\\ Mozilla Firefox v33.1 (x86 cs)


-\\ Google Chrome v38.0.2125.122

[C:\Users\FOR\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web data] - Found [Search Provider] : hxxp://www.vidohe.com/video-search-results.php?q={searchTerms}&cx=005536796155304041479%3Ahbixpuuu7l8&cof=FORID%3A11&from=os-family
[C:\Users\FOR\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web data] - Found [Search Provider] : hxxp://en.softonic.com/s/{searchTerms}

*************************

AdwCleaner[R0].txt - [946 octets] - [26/03/2014 18:40:00]
AdwCleaner[R1].txt - [3623 octets] - [29/10/2014 17:47:22]
AdwCleaner[R2].txt - [958 octets] - [10/11/2014 13:17:03]
AdwCleaner[R3].txt - [1196 octets] - [11/11/2014 16:05:33]
AdwCleaner[R4].txt - [281 octets] - [12/11/2014 18:36:38]
AdwCleaner[R5].txt - [1294 octets] - [12/11/2014 18:40:56]
AdwCleaner[S0].txt - [1014 octets] - [26/03/2014 18:40:46]
AdwCleaner[S1].txt - [3303 octets] - [29/10/2014 17:49:43]
AdwCleaner[S2].txt - [1011 octets] - [10/11/2014 13:20:46]
AdwCleaner[S3].txt - [1260 octets] - [11/11/2014 16:08:23]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[R5].txt - [1594 octets] ##########

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43287
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrologa logu + problém

Příspěvekod jaro3 » 12 lis 2014 19:15

no to není dobrý antivir...

Co si doinstalovat SP1??

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
- Při instalaci odeber zatržítko u „Povolit bezplatnou zkušební verzi Malwarebytes' Anti-Malware Premium“
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware a Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko konec
- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a klikni na Skenovat nyní a
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška vpravo dole tak klikni na b] Kopírovat do schránky [/b]a a vlož sem celý log.

- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(zatím nic nemaž!).

Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.

Stáhni si Junkware Removal Tool by Thisisu

na svojí plochu.

Deaktivuj si svůj antivirový program. Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

MrKrosian
Level 1
Level 1
Příspěvky: 84
Registrován: září 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrologa logu + problém

Příspěvekod MrKrosian » 13 lis 2014 14:54

Malwarebytes Anti-Malware
www.malwarebytes.org

Scan Date: 13. 11. 2014
Scan Time: 14:27:44
Logfile: mlwr.txt
Administrator: Yes

Version: 2.00.3.1025
Malware Database: v2014.11.13.04
Rootkit Database: v2014.11.12.01
License: Trial
Malware Protection: Enabled
Malicious Website Protection: Enabled
Self-protection: Disabled

OS: Windows 7
CPU: x86
File System: NTFS
User: FOR

Scan Type: Threat Scan
Result: Completed
Objects Scanned: 287028
Time Elapsed: 23 min, 42 sec

Memory: Enabled
Startup: Enabled
Filesystem: Enabled
Archives: Enabled
Rootkits: Disabled
Heuristics: Enabled
PUP: Enabled
PUM: Enabled

Processes: 0
(No malicious items detected)

Modules: 0
(No malicious items detected)

Registry Keys: 0
(No malicious items detected)

Registry Values: 0
(No malicious items detected)

Registry Data: 0
(No malicious items detected)

Folders: 0
(No malicious items detected)

Files: 5
PUP.Hacktool.Patcher, C:\Users\FOR\Downloads\Patch_SVP.11_(32bit).rar, , [87c1310a394394a2419138cdbd431de3],
PUP.Optional.InstallCore, C:\Users\FOR\Downloads\dotNetFx40_Client_x86_x64.exe, , [af993dfe90ecd85e922a71b0b64f03fd],
PUP.Optional.OpenCandy, C:\Users\FOR\Downloads\DTLite-setup.exe, , [8eba41faee8ee155ff478be13fc62dd3],
PUP.Optional.InstalleRex, C:\Users\FOR\Downloads\Enchantments Plus Mod Download .exe, , [95b353e88bf1c5717f0e872d49b83bc5],
Heuristics.Shuriken, C:\Users\FOR\Downloads\skajpuj.cz.exe, , [ffffffffffffffffffffffffffffffff],

Physical Sectors: 0
(No malicious items detected)


(end)

MrKrosian
Level 1
Level 1
Příspěvky: 84
Registrován: září 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrologa logu + problém

Příspěvekod MrKrosian » 13 lis 2014 14:56

Mimochodom, používam to len na Turbo boost pre hry, a čistenie PC.
Mám licenciu, tak nechápem prečo nie, proste tento program preč nedám, neberte to zle. :)

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43287
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrologa logu + problém

Příspěvekod jaro3 » 13 lis 2014 18:34

Stáhni si Junkware Removal Tool by Thisisu

na svojí plochu.

Deaktivuj si svůj antivirový program. Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.

. spusť znovu MbAM a dej Skenovat nyní
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška tak klikni na „Vše do karantény(smazat vybrané)“ a na „Exportovat záznam“ a vyber „textový soubor“ , soubor nějak pojmenuj a někam ho ulož. Zkopíruj se celý obsah toho logu.

Stáhni si RogueKiller by Adlice Software
32bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller/RogueKiller.exe
64bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller ... lerX64.exe
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- počkej až skončí Prescan -vyhledávání škodlivých procesů.
- Zkontroluj , zda máš zaškrtnuto:
Kontrola MBR
Kontrola Faked
Antirootkit

-Potom klikni na „Prohledat“.
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Zpráva“celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

MrKrosian
Level 1
Level 1
Příspěvky: 84
Registrován: září 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrologa logu + problém

Příspěvekod MrKrosian » 07 pro 2014 10:33

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Thisisu
Version: 6.4.0 (11.29.2014:1)
OS: Windows 7 Professional x86
Ran by FOR on ne 07. 12. 2014 at 10:27:08,82
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




~~~ Services



~~~ Registry Values



~~~ Registry Keys



~~~ Files

Successfully deleted: [File] C:\Windows\System32\Tasks\Driver Booster SkipUAC (FOR)



~~~ Folders

Successfully deleted: [Folder] "C:\ProgramData\baidu security"



~~~ FireFox

Successfully deleted: [File] C:\Users\FOR\AppData\Roaming\mozilla\firefox\profiles\ogk52zdf.default-1400259825833\user.js
Emptied folder: C:\Users\FOR\AppData\Roaming\mozilla\firefox\profiles\ogk52zdf.default-1400259825833\minidumps [149 files]



~~~ Event Viewer Logs were cleared





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on ne 07. 12. 2014 at 10:30:32,27
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43287
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrologa logu + problém

Příspěvekod jaro3 » 07 pro 2014 10:39

A RogueKiller ??

+
Vypni antivir
Stáhni
Zoek.exe

a uloz si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy , okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
- pozor , náběh programu může trvat déle.

Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
emptyclsid;
iedefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyalltemp;
resethosts;


klikni na Run Script
Program provede sken , opravu, sken i oprava může trvat i více minut ,je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .

Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů , jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log
Zkopíruj sem celý obsah toho logu.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

MrKrosian
Level 1
Level 1
Příspěvky: 84
Registrován: září 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrologa logu + problém

Příspěvekod MrKrosian » 07 pro 2014 16:27

No mne už stránky fungujú, ale zasa sa mi niekedy vypne PC sám od seba keď je v nečinostti, alebo lachšiom využívany. (Prezeranie videí, písanie textov.)
ROGUE KILLER:
RogueKiller V9.2.2.0 [Jul 11 2014] by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Webové stránky : http://www.adlice.com/softwares/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operačný systém : Windows 7 (6.1.7600 ) 32 bits version
Spustené v : Normálny režim
Užívateľ : FOR [Práva Správcu]
Režim : Kontrola -- Dátum : 12/07/2014 16:23:37

¤¤¤ Škodlivé procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Záznamy Registrov : 9 ¤¤¤
[Suspicious.Path] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\catchme -> NÁJDENÉ
[Suspicious.Path] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\catchme -> NÁJDENÉ
[Suspicious.Path] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\catchme -> NÁJDENÉ
[PUM.Policies] HKEY_USERS\S-1-5-21-2936359417-1160815527-3310792021-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System | DisableRegistryTools : 0 -> NÁJDENÉ
[PUM.Policies] HKEY_USERS\S-1-5-21-2936359417-1160815527-3310792021-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System | DisableTaskMgr : 0 -> NÁJDENÉ
[PUM.Policies] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System | DisableRegistryTools : 0 -> NÁJDENÉ
[PUM.Policies] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System | EnableLUA : 0 -> NÁJDENÉ
[PUM.DesktopIcons] HKEY_USERS\S-1-5-21-2936359417-1160815527-3310792021-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\ClassicStartMenu | {59031A47-3F72-44A7-89C5-5595FE6B30EE} : 1 -> NÁJDENÉ
[PUM.DesktopIcons] HKEY_USERS\S-1-5-21-2936359417-1160815527-3310792021-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {59031A47-3F72-44A7-89C5-5595FE6B30EE} : 1 -> NÁJDENÉ

¤¤¤ naplánované úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Súbory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Súbor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: NAHRATÉ) ¤¤¤

¤¤¤ webové prehliadače : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: Hitachi HDT725025VLA SCSI Disk Device +++++
--- User ---
[MBR] 5ac41ed14c2c47786fb72fa6923bf76d
[BSP] f408cbd94fa0f3618bf14f8314b3bdd4 : Windows Vista/7/8 MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 206848 | Size: 99897 MB
1 - [XXXXXX] EXTEN-LBA (0xf) [VISIBLE] Offset (sectors): 204796620 | Size: 138466 MB
User = LL1 ... OK
Error reading LL2 MBR! ([1] Nesprávna funkcia. )

MrKrosian
Level 1
Level 1
Příspěvky: 84
Registrován: září 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrologa logu + problém

Příspěvekod MrKrosian » 07 pro 2014 16:50

ZOEK:
Zoek.exe v5.0.0.0 Updated 06-December-2014
Tool run by FOR on ne 07. 12. 2014 at 16:28:58,92.
Microsoft Windows 7 Professional 6.1.7600 x86
Running in: Normal Mode Internet Access Detected
Launched: C:\Users\FOR\Desktop\zoek.exe [Scan all users] [Script inserted]

==== System Restore Info ======================

7. 12. 2014 16:30:51 Zoek.exe System Restore Point Created Succesfully.

==== Reset Hosts File ======================

# Copyright (c) 1993-2006 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host

# localhost name resolution is handle within DNS itself.
127.0.0.1 localhost
::1 localhost

==== Empty Folders Check ======================

C:\Program Files\SystemRequirementsLab deleted successfully
C:\Program Files\Windows net deleted successfully
C:\PROGRA~2\Oracle deleted successfully
C:\PROGRA~2\SystemRequirementsLab deleted successfully
C:\Users\FOR\AppData\Roaming\AdobeUM deleted successfully
C:\Users\FOR\AppData\Roaming\ImperiaOnline deleted successfully
C:\Users\FOR\AppData\Roaming\Publish Providers deleted successfully
C:\Users\FOR\AppData\Roaming\WinRAR deleted successfully
C:\Users\FOR\AppData\Local\NFS Underground 2 deleted successfully
C:\Users\FOR\AppData\Local\VirtualStore deleted successfully
C:\Users\FOR\AppData\Local\Windows Live deleted successfully
C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\CrashDumps deleted successfully

==== Deleting CLSID Registry Keys ======================


==== Deleting CLSID Registry Values ======================


==== Deleting Services ======================


==== FireFox Fix ======================

Deleted from C:\Users\FOR\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\ogk52zdf.default-1400259825833\prefs.js:
user_pref("browser.startup.homepage", "www.google.sk");
user_pref("browser.search.selectedEngine", "Google");

Added to C:\Users\FOR\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\ogk52zdf.default-1400259825833\prefs.js:
user_pref("browser.startup.homepage", "http://www.google.com");
user_pref("browser.search.defaulturl", "http://www.google.com/search?btnG=Google+Search&q=");
user_pref("browser.newtab.url", "http://www.google.com/");
user_pref("browser.search.defaultengine", "Google");
user_pref("browser.search.defaultenginename", "Google");
user_pref("browser.search.selectedEngine", "Google");
user_pref("browser.search.order.1", "Google");
user_pref("keyword.URL", "http://www.google.com/search?btnG=Google+Search&q=");
user_pref("browser.search.suggest.enabled", true);
user_pref("browser.search.useDBForOrder", true);

Deleted from C:\Users\FOR\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\rm3v1fcl.default\prefs.js:

Added to C:\Users\FOR\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\rm3v1fcl.default\prefs.js:
user_pref("browser.startup.homepage", "http://www.google.com");
user_pref("browser.search.defaulturl", "http://www.google.com/search?btnG=Google+Search&q=");
user_pref("browser.newtab.url", "http://www.google.com/");
user_pref("browser.search.defaultengine", "Google");
user_pref("browser.search.defaultenginename", "Google");
user_pref("browser.search.selectedEngine", "Google");
user_pref("browser.search.order.1", "Google");
user_pref("keyword.URL", "http://www.google.com/search?btnG=Google+Search&q=");
user_pref("browser.search.suggest.enabled", true);
user_pref("browser.search.useDBForOrder", true);

ProfilePath: C:\Users\FOR\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\ogk52zdf.default-1400259825833

user.js not found
---- Lines PodoWeb removed from prefs.js ----
user_pref("extensions.PodoWeb.asul", "1414587423518");
user_pref("extensions.PodoWeb.aul", "1414587877926");
user_pref("extensions.PodoWeb.irl", true);
user_pref("extensions.PodoWeb.is", "smdvsk");
user_pref("extensions.PodoWeb.ug", "915794B4-1C6F-4F6F-B7F8-CF9A31D267B3");
---- FireFox user.js and prefs.js backups ----

prefs_201407.12._1642_.backup

ProfilePath: C:\Users\FOR\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\rm3v1fcl.default

user.js not found
---- FireFox user.js and prefs.js backups ----


==== Deleting Files \ Folders ======================

C:\Windows\system32\appdata deleted
C:\Users\FOR\.android deleted
C:\tune.vbs deleted
C:\PROGRA~2\ProductData deleted
C:\Windows\system32\GroupPolicy\Machine deleted
C:\Windows\system32\GroupPolicy\gpt.ini deleted
C:\Users\FOR\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\ogk52zdf.default-1400259825833\jetpack deleted

==== Firefox Extensions ======================

ProfilePath: C:\Users\FOR\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\ogk52zdf.default-1400259825833
- Undetermined - C:\Program Files\IObit Apps Toolbar\FF
- Undetermined - simplesiteblocker@example.com
- Simple Site Blocker - %ProfilePath%\extensions\simplesiteblocker@example.com.xpi

ProfilePath: C:\Users\FOR\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\rm3v1fcl.default
- PodoWeb - %ProfilePath%\extensions\{19b94dbb-e67e-43ec-827b-c943f0fc9c16}.xpi

AppDir: C:\Program Files\Mozilla Firefox
- Default - %AppDir%\browser\extensions\{972ce4c6-7e08-4474-a285-3208198ce6fd}
- Skype Click to Call - %AppDir%\browser\extensions\{82AF8DCA-6DE9-405D-BD5E-43525BDAD38A}.xpi

==== Firefox Plugins ======================

Profilepath: C:\Users\FOR\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\ogk52zdf.default-1400259825833
D2377C9458EFEB094E38B8C874AA214C - C:\Program Files\Google\Update\1.3.25.11\npGoogleUpdate3.dll - Google Update
A4FDD66D0DBF2CADF5B7D2F8187E24D1 - C:\Users\FOR\AppData\LocalLow\Unity\WebPlayer\loader\npUnity3D32.dll - Unity Player
9EE20E6E2E3F94714D44F739B9A228F4 - C:\Windows\system32\Macromed\Flash\NPSWF32_14_0_0_179.dll - Shockwave Flash
75D02033B686806CF13F82BEF0F4D71E - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\3D Vision\npnv3dv.dll - NVIDIA 3D Vision
A881C8D840378B3D672F739571F4B395 - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\3D Vision\npnv3dvstreaming.dll - NVIDIA 3D VISION
893BF7D2261C56C24F813405D9D018E0 - C:\Program Files\Microsoft Silverlight\5.1.30514.0\npctrl.dll - Silverlight Plug-In
1E5E8C84DE796A01D1D46E3A660690F1 - C:\Program Files\Adobe\Reader 10.0\Reader\AIR\nppdf32.dll - Adobe Acrobat
F055C91A961601B8D50EF2976145AEE6 - C:\Program Files\Adobe\Reader 10.0\Reader\browser\nppdf32.dll - Adobe Acrobat
0CA4180B21C6B728578F3B0433BB740E - C:\Program Files\VideoLAN\VLC\npvlc.dll - VLC Web Plugin
A9191AE22A8F1287B5E2DF33E3A57253 - C:\Program Files\Java\jre7\bin\plugin2\npjp2.dll - Java(TM) Platform SE 7 U51
9B10927CFD0F7AD39E40C0E34005B1AD - C:\Program Files\Java\jre7\bin\dtplugin\npdeployJava1.dll - Java Deployment Toolkit 7.0.510.13
8DA2ED6B04EA33F2EAE8BA883F903729 - C:\Program Files\Microsoft Silverlight\5.1.30514.0\npctrlui.dll - Microsoft® Silverlight


==== Deleted Firefox Extensions ======================

C:\Users\FOR\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\rm3v1fcl.default\extensions\{19b94dbb-e67e-43ec-827b-c943f0fc9c16}.xpi deleted

==== Chromium Look ======================

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions
lifbcibllhkdhoafpjfnlhfpfgnpldfl - C:\Program Files\Skype\Toolbars\ChromeExtension\skype_chrome_extension.crx[14. 07. 2014 18:22]


==== Chromium Fix ======================

C:\Users\FOR\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\http_static.audienceinsights.net_0.localstorage deleted successfully

==== Set IE to Default ======================

Old Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://www.windowsxlive.net/"

New Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://www.windowsxlive.net/"

==== All HKCU SearchScopes ======================

HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes
"DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66} Google Url="http://www.google.com/search?q={searchTerms}"
{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} @ieframe.dll,-12512 Url="http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&FORM=IE8SRC"

==== Reset Google Chrome ======================

C:\Users\FOR\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences was reset successfully
C:\Users\FOR\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data was reset successfully

==== Deleting Registry Keys ======================

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Policies\Google deleted successfully

==== Empty IE Cache ======================

C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Temp\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\FOR\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\index.dat will be deleted at reboot
C:\Windows\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\index.dat will be deleted at reboot
C:\Windows\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\index.dat will be deleted at reboot

==== Empty FireFox Cache ======================

C:\Users\FOR\AppData\Local\Mozilla\Firefox\Profiles\ogk52zdf.default-1400259825833\cache2 emptied successfully

==== Empty Chrome Cache ======================

C:\Users\FOR\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Cache emptied successfully

==== Empty All Flash Cache ======================

Flash Cache Emptied Successfully

==== Empty All Java Cache ======================

Java Cache cleared successfully

==== C:\zoek_backup content ======================

C:\zoek_backup (files=17 folders=12 445961 bytes)

==== Empty Temp Folders ======================

C:\Users\Default\AppData\Local\temp emptied successfully
C:\Users\Default User\AppData\Local\temp emptied successfully
C:\Users\FOR\AppData\Local\Temp will be emptied at reboot
C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Temp will be emptied at reboot
C:\Windows\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Windows\Temp will be emptied at reboot

==== After Reboot ======================

==== Empty Temp Folders ======================

C:\Windows\Temp successfully emptied
C:\Users\FOR\AppData\Local\Temp successfully emptied

==== Empty Recycle Bin ======================

C:\$RECYCLE.BIN successfully emptied

==== Deleting Files / Folders ======================

"C:\Users\FOR\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\index.dat" not deleted
"C:\Windows\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\index.dat" not found
"C:\Windows\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\index.dat" not found
"C:\PROGRA~2\RogueKiller" not deleted
"C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Temp\Low" not deleted

==== EOF on ne 07. 12. 2014 at 16:47:55,34 ======================

Uživatelský avatar
memphisto
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 21113
Registrován: září 06
Bydliště: Zlín - České Budějovice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrologa logu + problém

Příspěvekod memphisto » 07 pro 2014 19:10

Zavři všechny programy a prohlížeče. Deaktivuj antivir a firewall.
Prosím, odpoj všechny USB nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť znovu RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- Počkej, až Prescan dokončí práci...
- Pak klikni na "Prohledat " ,po jeho skončení:
- V záložkách (Registry , Tasks , Web Browser apod.) vše zatrhni (dej zatržítka)
- Klikni na "Smazat"
- Počkej, dokud Status box nezobrazí " Mazání dokončeno "
- Klikni na "Zpráva " a zkopíruj a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v RKreport [číslo]. txt na ploše.
- Zavři RogueKiller
PRAVIDLA PC-HELP.CZ, PRAVIDLA sekce HijackThis, HijackThis návod, Memtest, CCleaner
Logy z programu HijackThis neposílejte prosím přes SZ, ale vkládejte je do patřičné sekce. Děkuji


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 70 hostů