Kontrola logu - odpojování od internetu

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

devilekk
nováček
Příspěvky: 25
Registrován: únor 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Kontrola logu - odpojování od internetu

Příspěvekod devilekk » 25 črc 2011 21:37

Dobrý den,
prosím o kontrolu logu, počítač mě dnes začal zlobit a každou chvilku (cca 3-5 minut) mě odpojí od sítě a internetu a musím dát znovu připojit :/ Mluvil jsem s poskytovatelem připojení a prý nevidí nic neobvyklého (větší množství odesílaných dat apod.) Děkuji

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 21:35:01, on 25.7.2011
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.01.3504)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.7600.16800)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\DAEMON Tools Lite\DTLite.exe
C:\Program Files (x86)\Acer\Acer VCM\AcerVCM.exe
C:\Program Files (x86)\NewTech Infosystems\Acer Backup Manager\BackupManagerTray.exe
C:\Windows\SysWOW64\RunDll32.exe
C:\Program Files (x86)\Launch Manager\LManager.exe
C:\Program Files (x86)\Canon\Canon IJ Network Scan Utility\CNMNSUT.exe
C:\Program Files (x86)\Launch Manager\LMworker.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Nokia\MPlatform\NokiaMServer.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe
C:\Program Files\Alwil Software\Avast5\AvastUI.exe
C:\Windows\Samsung\PanelMgr\SSMMgr.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\plugin-container.exe
C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe
C:\Users\dev\Desktop\hijackthis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://acer.msn.com
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://83.69.34.233/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://acer.msn.com
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://acer.msn.com
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: Groove GFS Browser Helper - {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} - C:\PROGRA~2\MICROS~4\Office12\GR469A~1.DLL
O2 - BHO: Pomocník pro přihlášení ke službě Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [BackupManagerTray] "C:\Program Files (x86)\NewTech Infosystems\Acer Backup Manager\BackupManagerTray.exe" -h -k
O4 - HKLM\..\Run: [StartCCC] "C:\Program Files (x86)\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CLIStart.exe" MSRun
O4 - HKLM\..\Run: [LManager] C:\Program Files (x86)\Launch Manager\LManager.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MDS_Menu] "C:\Program Files (x86)\Acer Arcade Deluxe\MediaShow Espresso\MUITransfer\MUIStartMenu.exe" "C:\Program Files (x86)\Acer Arcade Deluxe\MediaShow Espresso" UpdateWithCreateOnce "Software\CyberLink\MediaShow Espresso\5.6"
O4 - HKLM\..\Run: [IJNetworkScanUtility] C:\Program Files (x86)\Canon\Canon IJ Network Scan Utility\CNMNSUT.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NokiaMServer] C:\Program Files (x86)\Common Files\Nokia\MPlatform\NokiaMServer /watchfiles startup
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files (x86)\Adobe\Reader 10.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [avast5] "C:\Program Files\Alwil Software\Avast5\avastUI.exe" /nogui
O4 - HKLM\..\Run: [AdobeCS4ServiceManager] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\CS4ServiceManager\CS4ServiceManager.exe" -launchedbylogin
O4 - HKLM\..\Run: [Samsung PanelMgr] C:\Windows\Samsung\PanelMgr\ssmmgr.exe /autorun
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files (x86)\QuickTime\QTTask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [DAEMON Tools Lite] "C:\Program Files (x86)\DAEMON Tools Lite\DTLite.exe" -autorun
O4 - HKCU\..\Run: [Sidebar] C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe /autoRun
O4 - HKCU\..\Run: [SUPERAntiSpyware] C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - Global Startup: Acer VCM.lnk = ?
O4 - Global Startup: Bluetooth.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~4\Office12\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Přidat na blog - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Přidat na blog Windows Live Writer - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra button: Odeslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~4\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Od&eslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~4\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~2\MICROS~4\Office12\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: Send To Bluetooth - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Send to &Bluetooth Device... - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra button: PDFill PDF Editor - {FB858B22-55E2-413f-87F5-30ADC5552151} - C:\Program Files (x86)\PlotSoft\PDFill\DownloadPDF.exe
O13 - Gopher Prefix:
O16 - DPF: {7B43048F-DA7A-458F-AF35-D825BDBB6816} (NetVideoOCX Control V2.2) - http://83.69.34.233/codebase/NetVideoOCX.cab
O18 - Protocol: grooveLocalGWS - {88FED34C-F0CA-4636-A375-3CB6248B04CD} - C:\PROGRA~2\MICROS~4\Office12\GRA32A~1.DLL
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\Program Files (x86)\Acer\Acer VCM\Skype4COM.dll
O23 - Service: SAS Core Service (!SASCORE) - SUPERAntiSpyware.com - C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SASCORE64.EXE
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: AMD External Events Utility - Unknown owner - C:\Windows\system32\atiesrxx.exe (file missing)
O23 - Service: avast! Antivirus - AVAST Software - C:\Program Files\Alwil Software\Avast5\AvastSvc.exe
O23 - Service: avast! Firewall - AVAST Software - C:\Program Files\Alwil Software\Avast5\afwServ.exe
O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - Broadcom Corporation. - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btwdins.exe
O23 - Service: Dritek WMI Service (DsiWMIService) - Dritek System Inc. - C:\Program Files (x86)\Launch Manager\dsiwmis.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Acer ePower Service (ePowerSvc) - Acer Incorporated - C:\Program Files\Acer\Acer PowerSmart Manager\ePowerSvc.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: FLEXnet Licensing Service - Acresso Software Inc. - C:\Program Files (x86)\Common Files\Macrovision Shared\FLEXnet Publisher\FNPLicensingService.exe
O23 - Service: FLEXnet Licensing Service 64 - Acresso Software Inc. - C:\Program Files\Common Files\Macrovision Shared\FLEXnet Publisher\FNPLicensingService64.exe
O23 - Service: GREGService - Acer Incorporated - C:\Program Files (x86)\Acer\Registration\GREGsvc.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Logitech Bluetooth Service (LBTServ) - Logitech, Inc. - C:\Program Files\Common Files\LogiShrd\Bluetooth\lbtserv.exe
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application Local Management Service (LMS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\LMS\LMS.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: MyWinLocker Service (MWLService) - Egis Technology Inc. - C:\Program Files (x86)\EgisTec MyWinLocker\x86\MWLService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Norton Online Backup (NOBU) - Symantec Corporation - C:\Program Files (x86)\Symantec\Norton Online Backup\NOBuAgent.exe
O23 - Service: NTI IScheduleSvc - NewTech Infosystems, Inc. - C:\Program Files (x86)\NewTech Infosystems\Acer Backup Manager\IScheduleSvc.exe
O23 - Service: PnkBstrA - Unknown owner - C:\Windows\system32\PnkBstrA.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Protexis Licensing V2 (PSI_SVC_2) - Protexis Inc. - c:\Program Files (x86)\Common Files\Protexis\License Service\PsiService_2.exe
O23 - Service: Cyberlink RichVideo Service(CRVS) (RichVideo) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Cyberlink\Shared files\RichVideo.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: Raw Socket Service (RS_Service) - Acer Incorporated - C:\Program Files (x86)\Acer\Acer VCM\RS_Service.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: ServiceLayer - Nokia - C:\Program Files (x86)\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: SyncThru 5.0 management application (SyncThru Admin 5) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Samsung Network Printer Utilities\SyncThru Admin 5\syncthru5.exe
O23 - Service: SyncThru Admin 5 Database - PostgreSQL Global Development Group - C:/Program Files (x86)/Samsung Network Printer Utilities/SyncThru Admin 5/postgresql/engine/bin/pg_ctl.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Management & Security Application User Notification Service (UNS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\UNS\UNS.exe
O23 - Service: Updater Service - Acer Group - C:\Program Files\Acer\Acer Updater\UpdaterService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Wat\WatUX.exe,-601 (WatAdminSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\Wat\WatAdminSvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 12874 bytes

Reklama
Uživatelský avatar
Žbeky
Moderátor
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 22288
Registrován: květen 08
Bydliště: Vsetín - Pardubice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu - odpojování od internetu

Příspěvekod Žbeky » 25 črc 2011 23:21

Fixni:

Kód: Vybrat vše

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://acer.msn.com
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://83.69.34.233/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://acer.msn.com
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://acer.msn.com
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O4 - HKLM\..\Run: [MDS_Menu] "C:\Program Files (x86)\Acer Arcade Deluxe\MediaShow Espresso\MUITransfer\MUIStartMenu.exe" "C:\Program Files (x86)\Acer Arcade Deluxe\MediaShow Espresso" UpdateWithCreateOnce "Software\CyberLink\MediaShow Espresso\5.6"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files (x86)\Adobe\Reader 10.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files (x86)\QuickTime\QTTask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [SUPERAntiSpyware] C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'NETWORK SERVICE')
O13 - Gopher Prefix:
O16 - DPF: {7B43048F-DA7A-458F-AF35-D825BDBB6816} (NetVideoOCX Control V2.2) - http://83.69.34.233/codebase/NetVideoOCX.cab

Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranění historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit dočasné soubory Windows, vysypat koš atd.

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Update Malwarebytes' Anti-Malware (Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware) a Launch Malwarebytes' Anti-Malware (Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware), pokud jo tak klikni na tlačítko Finish
- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a nech vybranou možnost Perform Quick Scan (Provést rychlý sken) a klikni na tlačítko Scan (Skenovat)
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška tak klikni na OK a pak na tlačítko Show Results
- pak zvol možnost Save Logfile a ulož si log na plochu
- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(zatím nic nemaž!).
Vlož sem pak obsah toho logu.
V SZ řeším jen záležitosti týkající se fóra. Na prosby a žádosti o technickou podporu nereaguji. Díky za pochopení.

HiJackThis + návod - HW Monitor - Jak označit příspěvek za vyřešený - Pravidla fóra

devilekk
nováček
Příspěvky: 25
Registrován: únor 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu - odpojování od internetu

Příspěvekod devilekk » 25 črc 2011 23:47

Ahoj, díky za pomoc. Malwarebytes používám, dnes mi našel tento "bordel".

Malwarebytes' Anti-Malware 1.51.1.1800
www.malwarebytes.org

Verze databáze: 7276

Windows 6.1.7600
Internet Explorer 8.0.7600.16385

25.7.2011 21:52:59
mbam-log-2011-07-25 (21-52-59).txt

Typ: Rychlá kontrola
Kontrolované objekty: 169040
Uplynulý čas: 2 minut, 57 sekund

Infikované procesy v paměti: 0
Infikované moduly v paměti: 0
Infikované klíče v registru: 0
Infikované hodnoty v registru: 0
Infikované datové položky v registru: 1
Infikované složky: 0
Infikované soubory: 0

Infikované procesy v paměti:
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Infikované moduly v paměti:
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Infikované klíče v registru:
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Infikované hodnoty v registru:
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Infikované datové položky v registru:
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced\Start_ShowMyComputer (PUM.Hijack.StartMenu) -> Bad: (0) Good: (1) -> Quarantined and deleted successfully.

Infikované složky:
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Infikované soubory:
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

po jeho přesunutí do karantény už nic jiného nenašel.

Uživatelský avatar
Žbeky
Moderátor
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 22288
Registrován: květen 08
Bydliště: Vsetín - Pardubice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu - odpojování od internetu

Příspěvekod Žbeky » 25 črc 2011 23:56

Co konkrétně myslíš tím odpojí od sítě? Ztratí IP? Síťový kabel odpojen? Nebo komplet zmizí adaptér?
V SZ řeším jen záležitosti týkající se fóra. Na prosby a žádosti o technickou podporu nereaguji. Díky za pochopení.

HiJackThis + návod - HW Monitor - Jak označit příspěvek za vyřešený - Pravidla fóra

devilekk
nováček
Příspěvky: 25
Registrován: únor 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu - odpojování od internetu

Příspěvekod devilekk » 26 črc 2011 08:21

Odpojí mě to od sítě, na cca 10 sec. A napíše, že žádná síť není k dispozici. Pokud kliknu na aktualizovat seznam sítí, připojení se o něco urychlí (popřípadě na opravit připojení). Zkusil jsem napojit se kabelem - jestli není něco s bezdrátovou síťovkou/sítí, ale i na kabelu se problém opakuje. Např. na skype mi to každých cca 5 minut vypadne, napíše mi že jsem offline a pak to obnoví připojení. Nikdy se mi nic podobného nestalo, tak jsem to přisuzoval viru, ale ani na to to nevypadá :| Ještě mi kamarád radil zkusit vypnout šetření energie na síťovkách, ale také to nepomohlo. Neřekl jsem, že tento problém řeším na notebooku s win 7.

Uživatelský avatar
Žbeky
Moderátor
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 22288
Registrován: květen 08
Bydliště: Vsetín - Pardubice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu - odpojování od internetu

Příspěvekod Žbeky » 26 črc 2011 08:31

Je to vždy přesně 5 minut nebo jen odhadem různý interval. KDyž se připojíš kabelem, napíše to třeba že síťový kabel byl odpojen?
V SZ řeším jen záležitosti týkající se fóra. Na prosby a žádosti o technickou podporu nereaguji. Díky za pochopení.

HiJackThis + návod - HW Monitor - Jak označit příspěvek za vyřešený - Pravidla fóra

devilekk
nováček
Příspěvky: 25
Registrován: únor 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu - odpojování od internetu

Příspěvekod devilekk » 26 črc 2011 08:49

Ne, přesně pět minut to není, je to různý interval. Teď jsem ale přijel do práce a když jsem zkusil připojit notebook, tak za 10 minut problém nenastal :/ To znamená že je problém asi v domácí síti. Ale to nevím kde by mohl být problém. Poskytovatel je stejný a na hotline mi sdělil, že je vše ok. Jak jsem psal, router jsem zkusil vypojit a napojit pc přímo, ale stejně nic :/

Uživatelský avatar
Žbeky
Moderátor
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 22288
Registrován: květen 08
Bydliště: Vsetín - Pardubice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu - odpojování od internetu

Příspěvekod Žbeky » 26 črc 2011 08:58

Já bych to právě taky viděl v domácí síti. Špatný router, modem (pokud máš), přívodní kabel, port na switchi poskytovatele
V SZ řeším jen záležitosti týkající se fóra. Na prosby a žádosti o technickou podporu nereaguji. Díky za pochopení.

HiJackThis + návod - HW Monitor - Jak označit příspěvek za vyřešený - Pravidla fóra

devilekk
nováček
Příspěvky: 25
Registrován: únor 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu - odpojování od internetu

Příspěvekod devilekk » 26 črc 2011 09:06

Zkusím si s tím pohrát. Mám připojení přes wifi, takže modem nemám. Ale na střeše mám přijímač s jejich switchem, tak to zkusim. Pokud je chyba v kabelu, tak to bude krásné, mám ho vedený z půdy až do přízemí. Každopádně Ti děkuji za asistenci a pokud se mi podaří problém vyřešit, napíšu sem čím to bylo - třeba to v budoucnu někomu pomůže.

Uživatelský avatar
memphisto
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 21113
Registrován: září 06
Bydliště: Zlín - České Budějovice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu - odpojování od internetu

Příspěvekod memphisto » 26 črc 2011 10:40

Neinstaloval jsi uTorrenta? Co tak čtu po různých fórech a i já s tím mám zkušenost, že po instalaci uTorrenta se mi v určitých intervalech začal počítač odpojovat od sítě.
PRAVIDLA PC-HELP.CZ, PRAVIDLA sekce HijackThis, HijackThis návod, Memtest, CCleaner
Logy z programu HijackThis neposílejte prosím přes SZ, ale vkládejte je do patřičné sekce. Děkuji

devilekk
nováček
Příspěvky: 25
Registrován: únor 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu - odpojování od internetu

Příspěvekod devilekk » 26 črc 2011 13:03

uTorrent mám nainstalovaný delší dobu, myslíte, že by to mohlo být tím? Ale je divné, že mi to v práci počítač nedělá, tady jsem připojený celý den na net a bez problému.

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43293
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu - odpojování od internetu

Příspěvekod jaro3 » 26 črc 2011 23:17

Zkus odinstalovat uTorrenta..

Stáhni si OTL by OldTimer
na plochu. Ujisti se , že máš zavřena všechna ostatní okna a poklepej na ikonu OTL.Nahoře v okně pod Výstup klikni na minimální výstup.Pod Běžné registry změň na Vše. Zatrhni Kontrola na havěť “LOP“ a Kontrola na havěť “ Purity“ . Klikni na Prohledat. Všechny ostatní nastavení ponech jak jsou. Sken může trvat dlouho, až skončí otevřou se dva logy:
OTL.Txt
Extras.Txt

Jsou uloženy ve stejném místě jako OTL. Oba logy sem prosím zkopíruj.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 120 hostů