Prosím o kontrolu logu Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

guest
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod guest » 29 led 2015 17:41

Tak hlásím špatné zprávy. Něco mi naprosto rozhodilo počítač. Chrome jsem obnovoval 2 hodiny a neobnovil, synchronizece s Google nejde, protože se tam ani na 20. pokus nepřihlásím. Nástroje Google selhaly. Bod obnovení jsem dělal 3x a vždy to trvalo hodinu, pokažde mi to napsalo, že obnovení selhalo. Zkoušel jsem obnovu záložních souborů z toho Zoek? No ty se tváří že tam něco je, ale všechny 3 složky jsou prázdné.
Počítač relativně funguje, ale nemohu změnit nastavení Chrome a přihlásit se k účtu.

Reklama
Uživatelský avatar
Orcus
člen Security týmu
Elite Level 10.5
Elite Level 10.5
Příspěvky: 10645
Registrován: duben 10
Bydliště: Okolo rostou 3 růže =o)
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Orcus » 29 led 2015 19:01

Pokud máš Google účet, bude nejrychlejší Chrome přeinstalovat.
Láska hřeje, ale uhlí je uhlí. :fire:



Log z HJT vkládejte do HJT sekce. Je-li moc dlouhý, rozděl jej do více zpráv.

Pár rad k bezpečnosti PC.

Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto, jaro3 a Diallix

Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše fórum.

guest
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod guest » 29 led 2015 19:04

To mi jako nejrychlejší opravdu nepřijde. Synchronizace a nastavení nefunguje. Když bych to chtěl přeinstalovat, musím si zálohovat cca 5 tis. záložek v několika složkách - práce za několik let.

Jiná rada není?

Uživatelský avatar
Orcus
člen Security týmu
Elite Level 10.5
Elite Level 10.5
Příspěvky: 10645
Registrován: duben 10
Bydliště: Okolo rostou 3 růže =o)
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Orcus » 29 led 2015 19:10

Ale však Google účet umí tohle všechno synchronizovat za Tebe. Jen se příhlasíš, data se z cloudu stáhnou. Pokud jsi tedy měl zálohování zapnuté. :roll:

https://support.google.com/chrome/answer/165139?hl=cs
Láska hřeje, ale uhlí je uhlí. :fire:



Log z HJT vkládejte do HJT sekce. Je-li moc dlouhý, rozděl jej do více zpráv.

Pár rad k bezpečnosti PC.

Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto, jaro3 a Diallix

Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše fórum.

guest
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod guest » 29 led 2015 19:16

Ano, ale já se ani po 20. nepřihlásím. Všechny nástroje Google jsem použil a nikam to nevede. Přihlášený jakoby jsem, ale nenabídne mi to synchronizaci, vyžaduje nové přihlášení a to se tam točí 3 hodiny, než do toho praštím.

Přece je tam nějaká záloha.

guest
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod guest » 30 led 2015 11:04

Tak se mi konečně nějakým způsobem podařil do Google přihlásit a vše obnovit. Počítač se trochu zrychlil a vše funguje jak má. Pokud je vše hotovo, počkám na váš názor, pak to zde uzavřu.

Moc děkuji za pomoc!

PS.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 13:04:28, on 30. 1. 2015
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.9600.17416)


Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files\AVAST Software\Avast\avastui.exe
C:\Program Files (x86)\TeamViewer\Version9\TeamViewer.exe
C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\OFFICE11\OUTLOOK.EXE
C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\OFFICE11\WINWORD.EXE
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Users\Blue Spirit\Desktop\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = https://www.google.com/?trackid=sp-006
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = https://www.google.com/search?trackid=sp-006&q={searchTerms}
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = https://www.google.com/?trackid=sp-006
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
O2 - BHO: ExplorerBHO Class - {449D0D6E-2412-4E61-B68F-1CB625CD9E52} - (no file)
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_31\bin\ssv.dll
O2 - BHO: avast! Online Security - {8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06} - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\aswWebRepIE.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_31\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: ClassicIEBHO Class - {EA801577-E6AD-4BD5-8F71-4BE0154331A4} - C:\Program Files\Classic Shell\ClassicIEDLL_32.dll
O3 - Toolbar: Classic Explorer Bar - {553891B7-A0D5-4526-BE18-D3CE461D6310} - C:\Program Files\Classic Shell\ClassicExplorer32.dll
O4 - HKLM\..\Run: [332BigDog] C:\Program Files (x86)\USB Camera2\VM332STI.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [YouCam Mirage] "C:\Program Files (x86)\Lenovo\YouCam\YCMMirage.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [YouCam Tray] "C:\Program Files (x86)\Lenovo\YouCam\YouCamTray.exe" /s
O4 - HKLM\..\Run: [UpdateP2GShortCut] "C:\Program Files (x86)\Lenovo\Power2Go\MUITransfer\MUIStartMenu.exe" "C:\Program Files (x86)\Lenovo\Power2Go" UpdateWithCreateOnce "SOFTWARE\CyberLink\Power2Go\5.0"
O4 - HKLM\..\Run: [RemoteControl10] "C:\Program Files (x86)\Lenovo\PowerDVD10\PDVD10Serv.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Intel AppUp(SM) center] "C:\Program Files (x86)\Intel\IntelAppStore\bin\ismagent.exe" --domain-id F0399437-FD0C-4A48-B101-F0314A6172E4
O4 - HKLM\..\Run: [AvastUI.exe] "C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastUI.exe" /nogui
O4 - HKLM\..\Run: [Dolby Advanced Audio v2] "C:\Program Files (x86)\Dolby Advanced Audio v2\pcee4.exe" -autostart
O4 - HKLM\..\Run: [MyPublicWiFi] C:\Program Files (x86)\MyPublicWiFi\MyPublicWiFi.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Zoner Photo Studio Service 16] "C:\Program Files\Zoner\Photo Studio 16\Program32\ZPSTRAY.EXEC:\Program Files\Zoner\Photo Studio 16\Program32\ZPSService.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [RESTART_STICKY_NOTES] C:\Windows\System32\StikyNot.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe" /minimized /regrun
O4 - HKCU\..\Run: [Zoner Photo Studio Autoupdate] "C:\PROGRAM FILES\ZONER\PHOTO STUDIO 16\Program32\ZPSTRAY.EXE"
O4 - Startup: Dropbox.lnk = Blue Spirit\AppData\Roaming\Dropbox\bin\Dropbox.exe
O4 - Global Startup: Bluetooth.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office10\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Office Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~1\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {56753E59-AF1D-4FBA-9E15-31557124ADA2} - C:\Program Files\Classic Shell\ClassicIE_32.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Classic IE Settings - {56753E59-AF1D-4FBA-9E15-31557124ADA2} - C:\Program Files\Classic Shell\ClassicIE_32.exe
O9 - Extra button: Zdroje informací - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O15 - ESC Trusted Zone: http://*.connectify.me
O15 - ESC Trusted Zone: http://*.fastspring.com
O15 - ESC Trusted Zone: http://*.connectify.me (HKLM)
O15 - ESC Trusted Zone: http://*.fastspring.com (HKLM)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: avast! Antivirus - AVAST Software - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastSvc.exe
O23 - Service: AvastVBox COM Service (AvastVBoxSvc) - Unknown owner - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\ng\vbox\AvastVBoxSVC.exe (file missing)
O23 - Service: @oem24.inf,%BlueBcmBtRSupport.SVCNAME%;Bluetooth Driver Management Service (BcmBtRSupport) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\BtwRSupportService.exe (file missing)
O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - Broadcom Corporation. - C:\Program Files\Lenovo\Bluetooth Software\btwdins.exe
O23 - Service: Connectify - Connectify - C:\Program Files (x86)\Connectify\ConnectifyService.exe
O23 - Service: Intel(R) Content Protection HECI Service (cphs) - Intel Corporation - C:\WINDOWS\SysWow64\IntelCpHeciSvc.exe
O23 - Service: @C:\WINDOWS\system32\CxAudMsg64.exe,-100 (CxAudMsg) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\CxAudMsg64.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: Služba Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ieetwcollectorres.dll,-1000 (IEEtwCollectorService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\IEEtwCollector.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Capability Licensing Service Interface - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\iCLS Client\HeciServer.exe
O23 - Service: Intel(R) Dynamic Application Loader Host Interface Service (jhi_service) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\DAL\jhi_service.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Lenovo System Agent Service - LENOVO INCORPORATED. - C:\Program Files\Lenovo\iMController\SystemAgentService.exe
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application Local Management Service (LMS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\LMS\LMS.exe
O23 - Service: LSCWinService - Unknown owner - C:\Program Files\Lenovo\Lenovo Solution Center\App\LSCWinService.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:\Program Files (x86)\Skype\Updater\Updater.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: Sony PC Companion - Avanquest Software - C:\Program Files (x86)\Sony\Sony PC Companion\PCCService.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: TeamViewer 9 (TeamViewer9) - TeamViewer GmbH - C:\Program Files (x86)\TeamViewer\Version9\TeamViewer_Service.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application User Notification Service (UNS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\UNS\UNS.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-320 (WdNisSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\NisSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-310 (WinDefend) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\MsMpEng.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 10219 bytes

Uživatelský avatar
Orcus
člen Security týmu
Elite Level 10.5
Elite Level 10.5
Příspěvky: 10645
Registrován: duben 10
Bydliště: Okolo rostou 3 růže =o)
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu  Vyřešeno

Příspěvekod Orcus » 30 led 2015 18:09

Určitě si pohraj s tím zálohováním Chromu, aby jsi měl jistotu, že se Ti vše synchronizuje.

V HJT je dost progamu po spuštění, ale předpokládám, že všechny potřebuješ, takže není důvod fixovat.


Stáhni si zde DelFix
http://general-changelog-team.fr/fr/dow ... e/9-delfix

ulož si soubor na plochu.
Poklepáním na ikonu spusť nástroj Delfix.exe
( Ve Windows Vista, Windows 7 a 8, musíš spustit soubor pravým tlačítkem myši -> Spustit jako správce .
V hlavním menu, zkontroluj tyto možnosti - Odstranění dezinfekce nástrojů (Remove desinfection tools) – Vyčistit body obnovy (Purge System Restore) .
Poté klikněte na tlačítko Spustit (Run) a nech nástroj dělat svoji práci.

Poté se zpráva se otevře (DelFix.txt). Vlož celý obsah zprávy sem. Jinak je zpráva zde:
v C: \ DelFix.txt

Pokud nejsou problémy, je to vše a můžeš dát vyřešeno , zelenou fajfku.
Láska hřeje, ale uhlí je uhlí. :fire:



Log z HJT vkládejte do HJT sekce. Je-li moc dlouhý, rozděl jej do více zpráv.

Pár rad k bezpečnosti PC.

Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto, jaro3 a Diallix

Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše fórum.

guest
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod guest » 30 led 2015 18:27

Provedeno a hotovo. Sytém běží jak má!

Přátelé moc děkuji za pomoc a zamykám.

P.S. Nemohl jsem obnovit Chrome, jelikož jsem se nemohl připojit k účtu. Stačilo účet odepnout a přihlásit se znovu.


Takže ještě jednou díky!


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 129 hostů