Stránka 1 z 2

prosím o kontrolu logu

Napsal: 21 led 2015 22:29
od INK
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 22:24:57, on 21.1.2015
Platform: Windows 7 (WinNT 6.00.3504)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.7600.16722)

FIREFOX: 35.0 (x86 cs)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Windows\system32\taskhost.exe
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Windows\Explorer.EXE
C:\Program Files\Zune\ZuneLauncher.exe
C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\egui.exe
C:\Program Files\Zoner\Photo Studio 15\Program32\ZPSTray.exe
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\MOM.EXE
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CCC.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\plugin-container.exe
C:\Windows\system32\Macromed\Flash\FlashPlayerPlugin_16_0_0_257.exe
C:\Windows\system32\Macromed\Flash\FlashPlayerPlugin_16_0_0_257.exe
D:\Downloads\HijackThis.exe

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
O2 - BHO: Windows Live ID Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Ads Removal - {9D974C8C-6D92-44FB-BEAF-B45A1C0CF17F} - C:\Program Files\IObit\Smart Defrag 3\adsremoval\IE\Adblock.dll
O2 - BHO: (no name) - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - (no file)
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\Program Files\Common Files\Ahead\Lib\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Zune Launcher] "C:\Program Files\Zune\ZuneLauncher.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [egui] "C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\egui.exe" /hide /waitservice
O4 - HKCU\..\Run: [StartCCC] C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CLIStart.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Zoner Photo Studio Autoupdate] C:\PROGRAM FILES\ZONER\PHOTO STUDIO 15\Program32\ZPSTRAY.EXE
O4 - Startup: CCC.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\REFIEBAR.DLL
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\program files\common files\microsoft shared\windows live\wlidnsp.dll
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\program files\common files\microsoft shared\windows live\wlidnsp.dll
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: ESET Service (ekrn) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\ekrn.exe
O23 - Service: Sentinel HASP License Manager (hasplms) - SafeNet Inc. - C:\Windows\system32\hasplms.exe
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: NMIndexingService - Nero AG - C:\Program Files\Common Files\Ahead\Lib\NMIndexingService.exe
O23 - Service: TOSHIBA Bluetooth Service - TOSHIBA CORPORATION - C:\Program Files\Toshiba\Bluetooth Toshiba Stack\TosBtSrv.exe

--
End of file - 3525 bytes

Re: prosím o kontrolu logu

Napsal: 22 led 2015 10:51
od jaro3
Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected. Poté klikni na Main (hlavní stránku ) a klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranění historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit dočasné soubory Windows, vysypat koš atd.

- Pokud používáš jen Google Chrome , tak ATF nemusíš použít.


Stáhni si TFC
Otevři soubor a zavři všechny ostatní okna, Klikni na Start k zahájení procesu. Program by neměl trvat dlouho.
Poté by se měl PC restartovat, pokud ne , proveď sám.

Stáhni AdwCleaner (by Xplode)
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/

Ulož si ho na svojí plochu
Ukonči všechny programy , okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Prohledat-Scan“
Po skenu se objeví log ( jinak je uložen systémovem disku jako AdwCleaner[R?].txt), jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
- Při instalaci odeber zatržítko u „Povolit bezplatnou zkušební verzi Malwarebytes' Anti-Malware Premium“
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware a Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko konec
- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a klikni na Skenovat nyní a
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška vpravo dole tak klikni na b] Kopírovat do schránky [/b]a a vlož sem celý log.

- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(zatím nic nemaž!).

Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.

Re: prosím o kontrolu logu

Napsal: 22 led 2015 21:30
od INK
# AdwCleaner v4.108 - Report created 22/01/2015 at 21:26:24
# Updated 17/01/2015 by Xplode
# Database : 2015-01-22.3 [Live]
# Operating System : Windows 7 Ultimate (32 bits)
# Username : Ales - AJ-A
# Running from : C:\Users\Ales\Desktop\AdwCleaner.exe
# Option : Scan

***** [ Services ] *****


***** [ Files / Folders ] *****

Folder Found : C:\Users\Ales\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\fopdddcinljmpmioaklghcalngfhbaen

***** [ Scheduled Tasks ] *****


***** [ Shortcuts ] *****


***** [ Registry ] *****

Key Found : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{8DCB7100-DF86-4384-8842-8FA844297B3F}
Key Found : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{D2CE3E00-F94A-4740-988E-03DC2F38C34F}
Key Found : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{8DCB7100-DF86-4384-8842-8FA844297B3F}
Key Found : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{D2CE3E00-F94A-4740-988E-03DC2F38C34F}

***** [ Browsers ] *****

-\\ Internet Explorer v8.0.7600.16722


-\\ Mozilla Firefox v35.0 (x86 cs)

[25grnh4z.default] - Line Found : user_pref("browser.search.defaultengine", "Ask.com");
[25grnh4z.default] - Line Found : user_pref("browser.search.order.1", "Ask.com");
[25grnh4z.default] - Line Found : user_pref("extensions.wrc.SearchRules.ask.com.style", ".WRCN {display:none} #yui-main .tsrc_vnru .title + .WRCN, #yui-main #teoma-results .title + .WRCN {display:inline !important; background: url(\"I[...]
[25grnh4z.default] - Line Found : user_pref("extensions.wrc.SearchRules.ask.com.url", "^hxxp(s)?\\:\\/\\/(.+\\.)?ask\\.com\\/.*");

-\\ Google Chrome v


*************************

AdwCleaner[R3].txt - [1716 octets] - [22/01/2015 21:26:24]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[R3].txt - [1776 octets] ##########

Re: prosím o kontrolu logu

Napsal: 22 led 2015 22:29
od INK
s Malwarebytes' Anti-Malware si nemohu poradit, daný postup nejde použít. Nevím, jestli je to psáno na starší verze programu... Tlačítko "skenovat nyní" tamnení a po ukončení skenu jsem nenašel možnost jak výsledek zobrazit jako log, program mi pouze napíše, že nic škodlivého nenašel.

Re: prosím o kontrolu logu

Napsal: 23 led 2015 09:54
od jaro3
MbAM bys měl zkusi znovu v nouz. režimu.

Spusť znovu AdwCleaner (u Windows Vista či Windows7, klikni na AdwCleaner pravým a vyber „Spustit jako správce
klikni na „Prohledat-Scan“, po prohledání klikni na „ Vymazat-Clean

Program provede opravu, po automatickém restartu neukáže log (C:\AdwCleaner [S?].txt) , jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Junkware Removal Tool by Thisisu

na svojí plochu.

Deaktivuj si svůj antivirový program. Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.

Stáhni si RogueKiller by Adlice Software
32bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller/RogueKiller.exe
64bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller ... lerX64.exe
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- počkej až skončí Prescan -vyhledávání škodlivých procesů.
- Zkontroluj , zda máš zaškrtnuto:
Kontrola MBR
Kontrola Faked
Antirootkit

-Potom klikni na „Prohledat“.
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Zpráva“celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.

Doinstaluj si SP1.

Re: prosím o kontrolu logu

Napsal: 23 led 2015 21:26
od INK
# AdwCleaner v4.108 - Report created 23/01/2015 at 21:23:25
# Updated 17/01/2015 by Xplode
# Database : 2015-01-23.3 [Live]
# Operating System : Windows 7 Ultimate (32 bits)
# Username : Ales - AJ-A
# Running from : C:\Users\Ales\Desktop\AdwCleaner.exe
# Option : Clean

***** [ Services ] *****


***** [ Files / Folders ] *****

Folder Deleted : C:\Users\Ales\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\fopdddcinljmpmioaklghcalngfhbaen

***** [ Scheduled Tasks ] *****


***** [ Shortcuts ] *****


***** [ Registry ] *****

Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{D2CE3E00-F94A-4740-988E-03DC2F38C34F}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{8DCB7100-DF86-4384-8842-8FA844297B3F}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{D2CE3E00-F94A-4740-988E-03DC2F38C34F}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{8DCB7100-DF86-4384-8842-8FA844297B3F}

***** [ Browsers ] *****

-\\ Internet Explorer v8.0.7600.16722


-\\ Mozilla Firefox v35.0 (x86 cs)

[25grnh4z.default\prefs.js] - Line Deleted : user_pref("browser.search.defaultengine", "Ask.com");
[25grnh4z.default\prefs.js] - Line Deleted : user_pref("browser.search.order.1", "Ask.com");
[25grnh4z.default\prefs.js] - Line Deleted : user_pref("extensions.wrc.SearchRules.ask.com.style", ".WRCN {display:none} #yui-main .tsrc_vnru .title + .WRCN, #yui-main #teoma-results .title + .WRCN {display:inline !important; background: url(\"I[...]
[25grnh4z.default\prefs.js] - Line Deleted : user_pref("extensions.wrc.SearchRules.ask.com.url", "^hxxp(s)?\\:\\/\\/(.+\\.)?ask\\.com\\/.*");

-\\ Google Chrome v


*************************

AdwCleaner[R3].txt - [1856 octets] - [22/01/2015 21:26:24]
AdwCleaner[R4].txt - [1916 octets] - [23/01/2015 21:20:16]
AdwCleaner[S1].txt - [1891 octets] - [23/01/2015 21:23:25]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S1].txt - [1951 octets] ##########

Re: prosím o kontrolu logu

Napsal: 23 led 2015 21:31
od INK
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Thisisu
Version: 6.4.1 (12.28.2014:1)
OS: Windows 7 Ultimate x86
Ran by Ales on p  23.01.2015 at 21:27:52,90
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




~~~ Services



~~~ Registry Values



~~~ Registry Keys

Successfully deleted: [Registry Key - Orphan] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9}
Successfully deleted: [Registry Key - Orphan] HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9}



~~~ Files



~~~ Folders



~~~ FireFox

Emptied folder: C:\Users\Ales\AppData\Roaming\mozilla\firefox\profiles\25grnh4z.default\minidumps [18 files]



~~~ Event Viewer Logs were cleared





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on p  23.01.2015 at 21:30:53,62
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Re: prosím o kontrolu logu

Napsal: 23 led 2015 21:41
od INK
RogueKiller V10.2.0.0 [Jan 19 2015] by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/softwares/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 7 (6.1.7600 ) 32 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : Ales [Práva správce]
Mód : Prohledat -- Datum : 01/23/2015 21:41:07

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 18 ¤¤¤
[PUM.SearchPage] HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Search Page : http://www.microsoft.com/isapi/redir.dl ... r=iesearch -> Nalezeno
[PUM.SearchPage] HKEY_USERS\S-1-5-21-3238047421-453026796-4100900808-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Search Page : http://www.microsoft.com/isapi/redir.dl ... r=iesearch -> Nalezeno
[PUM.SearchPage] HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Search Page : http://www.microsoft.com/isapi/redir.dl ... r=iesearch -> Nalezeno
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 10.0.0.138 [(Private Address) (XX)] -> Nalezeno
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 10.0.0.138 [(Private Address) (XX)] -> Nalezeno
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 10.0.0.138 [(Private Address) (XX)] -> Nalezeno
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{C6F57AB7-F18F-4D6B-8C84-8CEF566016A2} | DhcpNameServer : 10.0.0.138 [(Private Address) (XX)] -> Nalezeno
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{D536B890-7D40-430E-9576-735B5241604B} | DhcpNameServer : 10.0.0.138 [(Private Address) (XX)] -> Nalezeno
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{C6F57AB7-F18F-4D6B-8C84-8CEF566016A2} | DhcpNameServer : 10.0.0.138 [(Private Address) (XX)] -> Nalezeno
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{D536B890-7D40-430E-9576-735B5241604B} | DhcpNameServer : 10.0.0.138 [(Private Address) (XX)] -> Nalezeno
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{C6F57AB7-F18F-4D6B-8C84-8CEF566016A2} | DhcpNameServer : 10.0.0.138 [(Private Address) (XX)] -> Nalezeno
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{D536B890-7D40-430E-9576-735B5241604B} | DhcpNameServer : 10.0.0.138 [(Private Address) (XX)] -> Nalezeno
[PUM.Policies] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System | ConsentPromptBehaviorAdmin : 0 -> Nalezeno
[PUM.StartMenu] HKEY_USERS\S-1-5-21-3238047421-453026796-4100900808-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_TrackProgs : 0 -> Nalezeno
[PUM.DesktopIcons] HKEY_USERS\S-1-5-21-3238047421-453026796-4100900808-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\ClassicStartMenu | {59031A47-3F72-44A7-89C5-5595FE6B30EE} : 1 -> Nalezeno
[PUM.DesktopIcons] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D} : 1 -> Nalezeno
[PUM.DesktopIcons] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {59031a47-3f72-44a7-89c5-5595fe6b30ee} : 1 -> Nalezeno
[PUM.DesktopIcons] HKEY_USERS\S-1-5-21-3238047421-453026796-4100900808-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {59031a47-3f72-44a7-89c5-5595fe6b30ee} : 1 -> Nalezeno

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 1 ¤¤¤
[C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts] 127.0.0.1 localhost

¤¤¤ Antirootkit : 2 (Driver: Nahrán) ¤¤¤
[SSDT:Inl(Hook.SSDT)] NtCreateKey[70] : C:\Windows\system32\drivers\aksfridge.sys @ 0x8301cfec
[SSDT:Inl(Hook.SSDT)] NtOpenKey[182] : C:\Windows\system32\drivers\aksfridge.sys @ 0x8301cff1

¤¤¤ Webové prohlížeče : 1 ¤¤¤
[PUM.HomePage][FIREFX:Config] 25grnh4z.default : user_pref("browser.startup.homepage", "www.google.com"); -> Nalezeno

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: Hitachi HTS541616J9SA00 ATA Device +++++
--- User ---
[MBR] 0cce0325b51823ecaa5137257f89c481
[BSP] 68d4a9c11b7634b8c90f00d29ae1637e : Windows Vista/7/8 MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 100 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
1 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 206848 | Size: 50083 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
2 - [XXXXXX] EXTEN-LBA (0xf) [VISIBLE] Offset (sectors): 102778555 | Size: 102442 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK


============================================
RKreport_DEL_08062014_225150.log - RKreport_SCN_07312014_191554.log - RKreport_SCN_08042014_223912.log - RKreport_SCN_08062014_224737.log

Re: prosím o kontrolu logu

Napsal: 23 led 2015 21:45
od INK
U toho Malware to bude možná tím, že mi píše, že Trial licence vypršela a že si mám koupit plnou verzi.

Re: prosím o kontrolu logu

Napsal: 23 led 2015 23:05
od Orcus
Pokud MBAM nic nenašel, tak OK.

Zavři všechny programy a prohlížeče. Deaktivuj antivir a firewall.
Prosím, odpoj všechny USB nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- Počkej, až Prescan dokončí práci...
- Počkej, dokud status okno zobrazuje "Prohledat "
- V záložkách (Registry , Tasks , Web Browser apod.) vše zatrhni (dej zatržítka).
- Klikni na "Smazat"
- Počkej, dokud Status box zobrazuje " Mazání dokončeno "
- Klikni na "Zpráva" a zkopíruj a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v RKreport [číslo]. txt na ploše.
- Zavři RogueKiller

====================================================

Stáhni
Zoek.exe

a ulož si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy, okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
- pozor, náběh programu může trvat déle.

Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
emptyclsid;
iedefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyalltemp;
resethosts;


Klikni na Run Script
Program provede sken, opravu, sken i oprava může trvat i více minut, je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
rogram nabídne restart , potvrď .

Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů, jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log
Zkopíruj sem celý obsah toho logu.

Re: prosím o kontrolu logu

Napsal: 26 led 2015 17:26
od INK
RogueKiller V10.2.0.0 [Jan 19 2015] by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/softwares/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 7 (6.1.7600 ) 32 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : Ales [Práva správce]
Mód : Smazat -- Datum : 01/26/2015 17:24:34

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 18 ¤¤¤
[PUM.SearchPage] HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Search Page : http://www.microsoft.com/isapi/redir.dl ... r=iesearch -> Nahrazeno (http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896)
[PUM.SearchPage] HKEY_USERS\S-1-5-21-3238047421-453026796-4100900808-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Search Page : http://www.microsoft.com/isapi/redir.dl ... r=iesearch -> Nahrazeno (http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896)
[PUM.SearchPage] HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Search Page : http://www.microsoft.com/isapi/redir.dl ... r=iesearch -> Nahrazeno (http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896)
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 10.0.0.138 [(Private Address) (XX)] -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 10.0.0.138 [(Private Address) (XX)] -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 10.0.0.138 [(Private Address) (XX)] -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{C6F57AB7-F18F-4D6B-8C84-8CEF566016A2} | DhcpNameServer : 10.0.0.138 [(Private Address) (XX)] -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{D536B890-7D40-430E-9576-735B5241604B} | DhcpNameServer : 10.0.0.138 [(Private Address) (XX)] -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{C6F57AB7-F18F-4D6B-8C84-8CEF566016A2} | DhcpNameServer : 10.0.0.138 [(Private Address) (XX)] -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{D536B890-7D40-430E-9576-735B5241604B} | DhcpNameServer : 10.0.0.138 [(Private Address) (XX)] -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{C6F57AB7-F18F-4D6B-8C84-8CEF566016A2} | DhcpNameServer : 10.0.0.138 [(Private Address) (XX)] -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{D536B890-7D40-430E-9576-735B5241604B} | DhcpNameServer : 10.0.0.138 [(Private Address) (XX)] -> Nahrazeno ()
[PUM.Policies] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System | ConsentPromptBehaviorAdmin : 0 -> Nahrazeno (2)
[PUM.StartMenu] HKEY_USERS\S-1-5-21-3238047421-453026796-4100900808-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_TrackProgs : 0 -> Nahrazeno (1)
[PUM.DesktopIcons] HKEY_USERS\S-1-5-21-3238047421-453026796-4100900808-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\ClassicStartMenu | {59031A47-3F72-44A7-89C5-5595FE6B30EE} : 1 -> Nahrazeno (0)
[PUM.DesktopIcons] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D} : 1 -> Nahrazeno (0)
[PUM.DesktopIcons] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {59031a47-3f72-44a7-89c5-5595fe6b30ee} : 1 -> Nahrazeno (0)
[PUM.DesktopIcons] HKEY_USERS\S-1-5-21-3238047421-453026796-4100900808-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {59031a47-3f72-44a7-89c5-5595fe6b30ee} : 1 -> Nahrazeno (0)

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 1 ¤¤¤
[C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts] 127.0.0.1 localhost -> Smazáno

¤¤¤ Antirootkit : 2 (Driver: Nahrán) ¤¤¤
[SSDT:Inl(Hook.SSDT)] NtCreateKey[70] : C:\Windows\system32\drivers\aksfridge.sys @ 0x83018fec
[SSDT:Inl(Hook.SSDT)] NtOpenKey[182] : C:\Windows\system32\drivers\aksfridge.sys @ 0x83018ff1

¤¤¤ Webové prohlížeče : 6 ¤¤¤
[FIREFX:Addon] 25grnh4z.default : Download Status Bar [{6c28e999-e900-4635-a39d-b1ec90ba0c0f}] -> Smazáno
[FIREFX:Addon] 25grnh4z.default : Adblock Plus [{d10d0bf8-f5b5-c8b4-a8b2-2b9879e08c5d}] -> Smazáno
[FIREFX:Addon] 25grnh4z.default : Tab Mix Plus [{dc572301-7619-498c-a57d-39143191b318}] -> Smazáno
[FIREFX:Addon] 25grnh4z.default : Context Highlight [{8051A235-3BDB-4450-9C02-8CD8C6F9E2CB}] -> Smazáno
[FIREFX:Addon] 25grnh4z.default : YouTube Video and Audio Downloader [feca4b87-3be4-43da-a1b1-137c24220968@jetpack] -> Smazáno
[PUM.HomePage][FIREFX:Config] 25grnh4z.default : user_pref("browser.startup.homepage", "www.google.com"); -> Nahrazeno (about:home)

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: Hitachi HTS541616J9SA00 ATA Device +++++
--- User ---
[MBR] 0cce0325b51823ecaa5137257f89c481
[BSP] 68d4a9c11b7634b8c90f00d29ae1637e : Windows Vista/7/8 MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 100 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
1 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 206848 | Size: 50083 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
2 - [XXXXXX] EXTEN-LBA (0xf) [VISIBLE] Offset (sectors): 102778555 | Size: 102442 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK


============================================
RKreport_DEL_08062014_225150.log - RKreport_SCN_01232015_214107.log - RKreport_SCN_07312014_191554.log - RKreport_SCN_08042014_223912.log
RKreport_SCN_08062014_224737.log - RKreport_SCN_01262015_171429.log

Re: prosím o kontrolu logu

Napsal: 26 led 2015 18:19
od jaro3
MbAM to je normální , tady je návod:
Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
- Při instalaci odeber zatržítko u „Povolit bezplatnou zkušební verzi Malwarebytes' Anti-Malware Premium“
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware a Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko konec
- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a klikni na Skenovat nyní a
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška vpravo dole tak klikni na b] Kopírovat do schránky [/b]a a vlož sem celý log.

- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(zatím nic nemaž!).

Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.

ještě zoek.


doinstaluj si SP1!

Vlož nový log z HJT + info o problémech.