Stránka 1 z 2

Prosím o kontrolu logu - vytížení CPU, opožděný zvuk

Napsal: 17 dub 2015 14:21
od ondoubek
Ahoj, prosím o kontrolu logu, proces audiodg.exe a TrustedInstaller hodně vytěžuje CPU a mám jakokdyby opožděný zvuk, dlouho se mi načítají soubory se zvukem a když kliknu na ovladač hlasitosti ve Windows, zvuk se přehraje až za 1-3 sekundy.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 14:16:29, on 17.4.2015
Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.9600.17728)


Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files\Bitdefender\Antivirus Free Edition\gziface.exe
C:\Windows\system32\taskhost.exe
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Windows\Explorer.EXE
C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RtHDVCpl.exe
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynAsusAcpi.exe
C:\Windows\System32\igfxtray.exe
C:\Windows\System32\hkcmd.exe
C:\Windows\System32\rundll32.exe
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPHelper.exe
C:\Users\Ondra\Downloads\HijackThis.exe
C:\Windows\system32\SearchFilterHost.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://asus.msn.com
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.cz/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre1.8.0_40\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre1.8.0_40\bin\jp2ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [HotkeyService] AsusSender.exe C:\Program Files\EeePC\HotkeyService\HotkeyService.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeyMon] AsusSender.exe C:\Program Files\EeePC\HotkeyService\HotKeyMon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RtHDVCpl] C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RtHDVCpl.exe -s
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] %ProgramFiles%\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SuperHybridEngine] AsusSender.exe C:\Program Files\EeePC\SHE\SuperHybridEngine.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynAsusAcpi] %ProgramFiles%\Synaptics\SynTP\SynAsusAcpi.exe
O4 - HKLM\..\Run: [IgfxTray] C:\Windows\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\Windows\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [IgfxExt] C:\Windows\system32\IgfxExt.exe /RegServer
O4 - HKLM\..\Run: [Cm106Sound] RunDll32 cm106.cpl,CMICtrlWnd
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~3\Office12\EXCEL.EXE/3000
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O23 - Service: Asus Launcher Service (AsusService) - Unknown owner - C:\Windows\System32\AsusService.exe
O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - Broadcom Corporation. - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btwdins.exe
O23 - Service: Disc Soft Lite Bus Service - Disc Soft Ltd - C:\Program Files\DAEMON Tools Lite\DiscSoftBusService.exe
O23 - Service: Bitdefender Antivirus Free Edition (gzserv) - Bitdefender - C:\Program Files\Bitdefender\Antivirus Free Edition\gzserv.exe
O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:\Program Files\Skype\Updater\Updater.exe
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files\Common Files\Steam\SteamService.exe

--
End of file - 3574 bytes

Re: Prosím o kontrolu logu - vytížení CPU, opožděný zvuk

Napsal: 17 dub 2015 14:51
od jerabina
Ahoj, odinstaluj si prosím z počítače:

Kód: Vybrat vše

Bitdefender

A nainstaluj si třeba Avast

Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected. Poté klikni na Main (hlavní stránku ) a klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranění historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit dočasné soubory Windows, vysypat koš atd.

- Pokud používáš jen Google Chrome , tak ATF nemusíš použít.

===================================================

Stáhni si TFC
Otevři soubor a zavři všechny ostatní okna, Klikni na Start k zahájení procesu. Program by neměl trvat dlouho.
Poté by se měl PC restartovat, pokud ne , proveď sám.

===================================================

Stáhni AdwCleaner (by Xplode)

Ulož si ho na svojí plochu
Ukonči všechny programy , okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Prohledat-Scan“
Po skenu se objeví log ( jinak je uložen systémovem disku jako AdwCleaner[R?].txt), jeho obsah sem celý vlož.

===================================================

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
- Při instalaci odeber zatržítko u „Povolit bezplatnou zkušební verzi Malwarebytes' Anti-Malware Premium“
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware a Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko konec
- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a klikni na Skenovat nyní a
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška vpravo dole tak klikni na Kopírovat do schránky a a vlož sem celý log.

- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(zatím nic nemaž!).

Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.

Re: Prosím o kontrolu logu - vytížení CPU, opožděný zvuk

Napsal: 17 dub 2015 15:35
od ondoubek
Avast mi příliš vytěžoval netbook, bitdefender jed OK, četl jsem na něho hlavně pozitivní hodnocená tak jsem ho tam dal.

# AdwCleaner v4.201 - Log vytvořen 17/04/2015 v 15:07:49
# Aktualizováno 08/04/2015 by Xplode
# Databáze : 2015-04-15.1 [Server]
# Operační system : Windows 7 Home Premium Service Pack 1 (x86)
# Uživatelské jméno : Ondra - ONDRA-PC
# Spuštěno z : C:\Users\Ondra\Downloads\adwcleaner_4.201.exe
# Nastavení : Sken

***** [ Služby ] *****


***** [ Soubory / Složky ] *****

Složka Nalezeno : C:\Windows\Ap

***** [ Naplánované úlohy ] *****


***** [ Zástupci ] *****


***** [ Registry ] *****


***** [ Prohlížeče ] *****

-\\ Internet Explorer v11.0.9600.17728


-\\ Mozilla Firefox v


-\\ Google Chrome v39.0.2171.95


-\\ Opera v28.0.1750.51


*************************

AdwCleaner[R0].txt - [716 bytů] - [17/04/2015 15:07:49]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[R0].txt - [773 bytů] ##########

Re: Prosím o kontrolu logu - vytížení CPU, opožděný zvuk

Napsal: 17 dub 2015 15:36
od ondoubek
Malwarebytes Anti-Malware
www.malwarebytes.org

Scan Date: 17.4.2015
Scan Time: 15:12:28
Logfile: mbam.txt
Administrator: Yes

Version: 2.00.4.1028
Malware Database: v2015.04.17.03
Rootkit Database: v2015.03.31.01
License: Free
Malware Protection: Disabled
Malicious Website Protection: Disabled
Self-protection: Disabled

OS: Windows 7 Service Pack 1
CPU: x86
File System: NTFS
User: Ondra

Scan Type: Threat Scan
Result: Completed
Objects Scanned: 312584
Time Elapsed: 17 min, 38 sec

Memory: Enabled
Startup: Enabled
Filesystem: Enabled
Archives: Enabled
Rootkits: Disabled
Heuristics: Enabled
PUP: Enabled
PUM: Enabled

Processes: 0
(No malicious items detected)

Modules: 0
(No malicious items detected)

Registry Keys: 0
(No malicious items detected)

Registry Values: 0
(No malicious items detected)

Registry Data: 0
(No malicious items detected)

Folders: 0
(No malicious items detected)

Files: 0
(No malicious items detected)

Physical Sectors: 0
(No malicious items detected)


(end)

Re: Prosím o kontrolu logu - vytížení CPU, opožděný zvuk

Napsal: 17 dub 2015 16:04
od jerabina
Dobře, jak chceš, pokud s ním nejsou problémy, tak si ho tam klidně nech.

Stáhni si Junkware Removal Tool by Thisisu

na svojí plochu.

Deaktivuj si svůj antivirový program. Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.

Stáhni si RogueKiller
32bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller/RogueKiller.exe
64bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller ... lerX64.exe
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- počkej až skončí Prescan -vyhledávání škodlivých procesů.
-Potom klikni na „Prohledat“.
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Zpráva“celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.

Re: Prosím o kontrolu logu - vytížení CPU, opožděný zvuk

Napsal: 29 kvě 2015 17:55
od ondoubek
Omlouvám se za velké spoždění no, problém se zvukem se podařil vyřešit novým ovladačem ale často mi svchost nebo trustedinstaller vytíží CPU na 100%. Rozhoduji se jestli tam nechat ten bitdefender nebo tam dát něco jiného (problém že je všechno moc vytěžuje ten jednojádrový Atom). Četl jsem že při obyč prohlížení netu stačí i vystavěný Windows defender. Tady je log z JRT, za chvíli dodám ten RogueKiller.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Thisisu
Version: 6.8.4 (05.29.2015:1)
OS: Windows 7 Home Premium x86
Ran by Ondra on p  29.05.2015 at 17:45:36,80
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




~~~ Services



~~~ Tasks



~~~ Registry Values



~~~ Registry Keys



~~~ Files



~~~ Folders



~~~ Chrome


[C:\Users\Ondra\appdata\local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences] - default search provider reset

[C:\Users\Ondra\appdata\local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences] - Extensions Deleted:

[C:\Users\Ondra\appdata\local\Google\Chrome\User Data\Default\Secure Preferences] - default search provider reset

[C:\Users\Ondra\appdata\local\Google\Chrome\User Data\Default\Secure Preferences] - Extensions Deleted:
[]





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on p  29.05.2015 at 17:51:57,57
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Re: Prosím o kontrolu logu - vytížení CPU, opožděný zvuk

Napsal: 29 kvě 2015 18:10
od ondoubek
RogueKiller V10.7.0.0 [May 25 2015] by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Website : http://www.adlice.com/softwares/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operating System : Windows 7 (6.1.7601 Service Pack 1) 32 bits version
Started in : Normal mode
User : Ondra [Administrator]
Started from : C:\Users\Ondra\Desktop\RogueKiller.exe
Mode : Scan -- Date : 05/29/2015 18:08:34

¤¤¤ Processes : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 5 ¤¤¤
[PUM.Orphan] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\ShellServiceObjectDelayLoad | WebCheck : {E6FB5E20-DE35-11CF-9C87-00AA005127ED} -> Found
[PUM.Orphan] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\00avast | (default) : {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} -> Found
[PUM.HomePage] HKEY_USERS\S-1-5-21-3263161969-555476508-3097765438-1006\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Default_Page_URL : http://asus.msn.com -> Found
[PUM.DesktopIcons] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D} : 1 -> Found
[PUM.DesktopIcons] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {59031a47-3f72-44a7-89c5-5595fe6b30ee} : 1 -> Found

¤¤¤ Tasks : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Files : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Hosts File : 1 ¤¤¤
[C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts] 127.0.0.1 localhost

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Loaded) ¤¤¤

¤¤¤ Web browsers : 0 ¤¤¤

¤¤¤ MBR Check : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: WDC WD5000BPKT-00PK4T0 ATA Device +++++
--- User ---
[MBR] ea6c9b31a73eb35048353b3c8f3593e5
[BSP] fd453b1c339e615b88de8b33eb6f4bfe : Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 476921 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
1 - [XXXXXX] UNKNOWN (0xef) [VISIBLE] Offset (sectors): 976738304 | Size: 16 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

Re: Prosím o kontrolu logu - vytížení CPU, opožděný zvuk

Napsal: 29 kvě 2015 18:25
od jerabina
Zavři všechny programy a prohlížeče. Deaktivuj antivir a firewall.
Prosím, odpoj všechny USB (kromě myši s klávesnice) nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť znovu RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- Počkej, až Prescan dokončí práci...
- Pak klikni na "Prohledat " ,po jeho skončení:
- V záložkách (Registry , Tasks , Web Browser apod.) vše zatrhni (dej zatržítka)
(musíš dát myší zatržítko do toho čtverečku vlevo od registru ap.)
- Klikni na "Smazat"
- Počkej, dokud Status box nezobrazí " Mazání dokončeno "
- Klikni na "Zpráva " a zkopíruj a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v RKreport [číslo]. txt na ploše.
- Zavři RogueKiller

Vypni antivir
Stáhni
Zoek.exe

a uloz si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy , okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
- pozor , náběh programu může trvat déle.

Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
emptyclsid;
iedefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyalltemp;
resethosts;


klikni na Run Script
Program provede sken , opravu, sken i oprava může trvat i více minut ,je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .

Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů , jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log
Zkopíruj sem celý obsah toho logu.

Vlož nový log z HJT + informuj o problémech.

Re: Prosím o kontrolu logu - vytížení CPU, opožděný zvuk

Napsal: 29 kvě 2015 18:56
od ondoubek
RogueKiller V10.7.0.0 [May 25 2015] by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Website : http://www.adlice.com/softwares/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operating System : Windows 7 (6.1.7601 Service Pack 1) 32 bits version
Started in : Normal mode
User : Ondra [Administrator]
Started from : C:\Users\Ondra\Desktop\RogueKiller.exe
Mode : Delete -- Date : 05/29/2015 18:55:14

¤¤¤ Processes : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 5 ¤¤¤
[PUM.Orphan] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\ShellServiceObjectDelayLoad | WebCheck : {E6FB5E20-DE35-11CF-9C87-00AA005127ED} -> Deleted
[PUM.Orphan] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\00avast | (default) : {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} -> Deleted
[PUM.HomePage] HKEY_USERS\S-1-5-21-3263161969-555476508-3097765438-1006\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Default_Page_URL : http://asus.msn.com -> Replaced (http://www.microsoft.com/isapi/redir.dl ... ar=msnhome)
[PUM.DesktopIcons] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D} : 1 -> Replaced (0)
[PUM.DesktopIcons] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {59031a47-3f72-44a7-89c5-5595fe6b30ee} : 1 -> Replaced (0)

¤¤¤ Tasks : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Files : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Hosts File : 1 ¤¤¤
[C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts] 127.0.0.1 localhost

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Loaded) ¤¤¤

¤¤¤ Web browsers : 0 ¤¤¤

¤¤¤ MBR Check : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: WDC WD5000BPKT-00PK4T0 ATA Device +++++
--- User ---
[MBR] ea6c9b31a73eb35048353b3c8f3593e5
[BSP] fd453b1c339e615b88de8b33eb6f4bfe : Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 476921 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
1 - [XXXXXX] UNKNOWN (0xef) [VISIBLE] Offset (sectors): 976738304 | Size: 16 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK


============================================
RKreport_SCN_05292015_180834.log - RKreport_SCN_05292015_185352.log

Re: Prosím o kontrolu logu - vytížení CPU, opožděný zvuk

Napsal: 29 kvě 2015 20:08
od ondoubek
Zoek.exe v5.0.0.0 Updated 04-May-2015
Tool run by Ondra on p  29.05.2015 at 18:57:55,10.
Microsoft Windows 7 Home Premium 6.1.7601 Service Pack 1 x86
Running in: Normal Mode Internet Access Detected
Launched: C:\Users\Ondra\Desktop\zoek.exe [Scan all users] [Script inserted]

==== System Restore Info ======================

29.5.2015 18:59:26 Zoek.exe System Restore Point Created Successfully.

==== Reset Hosts File ======================

# Copyright (c) 1993-2006 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host

# localhost name resolution is handled within DNS itself.
127.0.0.1 localhost
::1 localhost

==== Empty Folders Check ======================

C:\Users\Ondra\AppData\Roaming\JAM Software deleted successfully
C:\Users\Ondra\AppData\Roaming\Media Player Classic deleted successfully
C:\Users\Ondra\AppData\Roaming\Opera deleted successfully
C:\Users\Ondra\AppData\Roaming\PeerNetworking deleted successfully
C:\Users\Ondra\AppData\Roaming\QuickScan deleted successfully
C:\Users\Ondra\AppData\Local\DayZ deleted successfully
C:\Users\Ondra\AppData\Local\MigWiz deleted successfully
C:\Users\Ondra\AppData\Local\ms-drivers deleted successfully

==== Deleting CLSID Registry Keys ======================


==== Deleting CLSID Registry Values ======================


==== Deleting Services ======================


==== FireFox Fix ======================

Deleted from C:\Users\Ondra\AppData\Roaming\Mozilla\SeaMonkey\Profiles\3j8kpqmr.default\prefs.js:

Added to C:\Users\Ondra\AppData\Roaming\Mozilla\SeaMonkey\Profiles\3j8kpqmr.default\prefs.js:
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

==== Deleting Files \ Folders ======================

C:\Users\Ondra\AppData\Roaming\livestreamer deleted
C:\PROGRA~2\Package Cache deleted
C:\Windows\system32\config\systemprofile\Searches deleted

==== Firefox Start and Search pages ======================

ProfilePath: C:\Users\Ondra\AppData\Roaming\Mozilla\SeaMonkey\Profiles\3j8kpqmr.default
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

==== Firefox Extensions ======================

ProfilePath: C:\Users\Ondra\AppData\Roaming\Mozilla\SeaMonkey\Profiles\3j8kpqmr.default
- DOM-granskaren DOM Inspector - %ProfilePath%\extensions\inspector@mozilla.org.xpi
- ChatZilla - %ProfilePath%\extensions\{59c81df5-4b7a-477b-912d-4e0fdf64e5f2}.xpi

==== Firefox Plugins ======================


==== Chromium Look ======================

Disable Youtube™ HTML5 Player - Ondra\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\enmofgaijnbjpblfljopnpdogpldapoc

==== Chromium Startpages ======================

C:\Users\Ondra\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences
"startup_urls": [ "http://www.google.cz/" ]


==== Set IE to Default ======================

Old Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://www.google.cz/"
"Old Start Page"="http://www.google.com"

New Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://www.google.cz/"
"Old Start Page"="http://www.google.cz/"

==== All HKCU SearchScopes ======================

HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes
"DefaultScope"="{A258DA1B-F722-4FAB-9ACC-631CD5340F8B}"
{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66} Google Url="http://www.google.com/search?q={searchTerms}"
{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} Bing Url="http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&src=IE-SearchBox&FORM=IESR02"
{A258DA1B-F722-4FAB-9ACC-631CD5340F8B} Google Url="http://www.google.com/search?q={searchTerms}&sourceid=ie7&rls=com.microsoft:{language}:{referrer:source}&ie={inputEncoding?}&oe={outputEncoding?}"

==== Reset Google Chrome ======================

C:\Users\Ondra\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences was reset successfully
C:\Users\Ondra\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences.bad was reset successfully
C:\Users\Ondra\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Secure Preferences was reset successfully
C:\Users\Ondra\AppData\Roaming\Opera Software\Opera Stable\Preferences was reset successfully
C:\Users\Ondra\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data was reset successfully
C:\Users\Ondra\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data-journal was reset successfully
C:\Users\Ondra\AppData\Roaming\Opera Software\Opera Stable\Web Data was reset successfully
C:\Users\Ondra\AppData\Roaming\Opera Software\Opera Stable\Web Data-journal was reset successfully

==== Deleting Registry Keys ======================

HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\AdobeCS4ServiceManager deleted successfully
HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\ASUSWebStorage deleted successfully
HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\Eee Docking deleted successfully
HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\EeeStorageBackup deleted successfully
HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\LiveUpdate deleted successfully

==== Empty IE Cache ======================

C:\Users\Ondra\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Ondra\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Low\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully

==== Empty FireFox Cache ======================

No FireFox Cache found

==== Empty Chrome Cache ======================

C:\Users\Ondra\AppData\Local\Opera Software\Opera Stable\Cache emptied successfully
C:\Users\Ondra\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Cache emptied successfully

==== Empty All Flash Cache ======================

Flash Cache Emptied Successfully

==== Empty All Java Cache ======================

Java Cache cleared successfully

==== C:\zoek_backup content ======================

C:\zoek_backup (files=11 folders=10 6682087 bytes)

==== Empty Temp Folders ======================

C:\Users\Default\AppData\Local\temp emptied successfully
C:\Users\Default User\AppData\Local\temp emptied successfully
C:\Users\Ondra\AppData\Local\temp will be emptied at reboot
C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Windows\Temp will be emptied at reboot

==== After Reboot ======================

==== Empty Temp Folders ======================

C:\Windows\Temp successfully emptied
C:\Users\Ondra\AppData\Local\Temp successfully emptied

==== Empty Recycle Bin ======================

C:\$RECYCLE.BIN successfully emptied

==== EOF on p  29.05.2015 at 20:06:40,87 ======================

Re: Prosím o kontrolu logu - vytížení CPU, opožděný zvuk

Napsal: 29 kvě 2015 20:11
od ondoubek
Asi to bude ok, rychlejší už to asi nebude :D

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 20:10:16, on 29.5.2015
Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.9600.17801)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Windows\system32\taskhost.exe
C:\Program Files\Bitdefender\Antivirus Free Edition\gziface.exe
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Windows\Explorer.EXE
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynAsusAcpi.exe
C:\Windows\System32\igfxtray.exe
C:\Windows\System32\hkcmd.exe
C:\Windows\System32\rundll32.exe
C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RtHDVCpl.exe
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPHelper.exe
C:\Users\Ondra\Desktop\hijackthis.exe
C:\Windows\system32\SearchFilterHost.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.cz/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O1 - Hosts: ::1 localhost
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre1.8.0_40\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre1.8.0_40\bin\jp2ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [HotkeyService] AsusSender.exe C:\Program Files\EeePC\HotkeyService\HotkeyService.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeyMon] AsusSender.exe C:\Program Files\EeePC\HotkeyService\HotKeyMon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] %ProgramFiles%\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SuperHybridEngine] AsusSender.exe C:\Program Files\EeePC\SHE\SuperHybridEngine.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynAsusAcpi] %ProgramFiles%\Synaptics\SynTP\SynAsusAcpi.exe
O4 - HKLM\..\Run: [IgfxTray] C:\Windows\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\Windows\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [IgfxExt] C:\Windows\system32\IgfxExt.exe /RegServer
O4 - HKLM\..\Run: [Cm106Sound] RunDll32 cm106.cpl,CMICtrlWnd
O4 - HKLM\..\Run: [RtHDVCpl] C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RtHDVCpl.exe -s
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~3\Office12\EXCEL.EXE/3000
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O23 - Service: Asus Launcher Service (AsusService) - Unknown owner - C:\Windows\System32\AsusService.exe
O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - Broadcom Corporation. - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btwdins.exe
O23 - Service: Bitdefender Antivirus Free Edition (gzserv) - Bitdefender - C:\Program Files\Bitdefender\Antivirus Free Edition\gzserv.exe
O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:\Program Files\Skype\Updater\Updater.exe
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files\Common Files\Steam\SteamService.exe

--
End of file - 3384 bytes

Re: Prosím o kontrolu logu - vytížení CPU, opožděný zvuk

Napsal: 29 kvě 2015 20:22
od jerabina
Otestuj na virustotal tyto soubory:
C:\Windows\system32\IgfxExt.exe

Prosím stáhni příslušnou verzi programu pro Tvůj systém 32-bit/64-bit Farbar Recovery Scan Tool (FRST)
32bit.:
http://www.bleepingcomputer.com/download/farbar-recovery-scan-tool/dl/81/
64bit.:
http://www.bleepingcomputer.com/download/farbar-recovery-scan-tool/dl/82/
a ulož jej na plochu. ,pak spusť FRST jako správce
Potvrď způsob užití.
Neměň žádné z výchozích nastavení a klikni na položku „Scan“ („Skenovat“) .Když je skenování dokončeno, ukážou se dva logy = FRST.txt a Addition.txt a uloží se na ploše.Prosím zkopíruj sem celý jejich obsah.