Prosím o kontrolu - seká se mi notebook Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

darbak
Level 1
Level 1
Příspěvky: 89
Registrován: únor 14
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Prosím o kontrolu - seká se mi notebook  Vyřešeno

Příspěvekod darbak » 14 čer 2015 23:02

Zdravím, včera jsem si obnovoval systém a od té doby se mi notebook hezky systematicky seká cca každou půlhodinu, takže jediná možnost je pak vypnutí násilím (ani ctrl+alt+del nefunguje).
Zde přidávám log a předem díky za pomoc.


Running processes:
C:\windows\system32\taskhost.exe
C:\windows\system32\Dwm.exe
C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Quick Launch Buttons\QLBCtrl.exe
C:\Program Files\Intel\Intel Matrix Storage Manager\IAAnotif.exe
C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Wireless Assistant\HPWAMain.exe
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Program Files\Analog Devices\Core\smax4pnp.exe
C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Quick Launch Buttons\VolCtrl.exe
C:\Program Files\AVAST Software\Avast\avastui.exe
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPHelper.exe
C:\Program Files\Common Files\LightScribe\LightScribeControlPanel.exe
C:\windows\system32\wbem\unsecapp.exe
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\MOM.exe
C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe
C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\BTTray.exe
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CCC.exe
C:\Program Files\Hewlett-Packard\Shared\hpqToaster.exe
C:\Program Files\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\BtStackServer.exe
C:\Program Files\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\windows\system32\DllHost.exe
C:\windows\system32\wuauclt.exe
C:\windows\system32\taskmgr.exe
C:\windows\explorer.exe
C:\Program Files\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\windows\system32\taskhost.exe
C:\windows\system32\taskeng.exe
C:\Users\já\Downloads\HijackThis.exe
C:\windows\system32\SearchFilterHost.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE= ... ll&pf=cmnb
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE= ... ll&pf=cmnb
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE= ... ll&pf=cmnb
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE= ... ll&pf=cmnb
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O2 - BHO: (no name) - {5C255C8A-E604-49b4-9D64-90988571CECB} - (no file)
O2 - BHO: avast! Online Security - {8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06} - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\aswWebRepIE.dll
O2 - BHO: Windows Live Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O3 - Toolbar: (no name) - {0BF43445-2F28-4351-9252-17FE6E806AA0} - (no file)
O4 - HKLM\..\Run: [QlbCtrl.exe] C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Quick Launch Buttons\QlbCtrl.exe /Start
O4 - HKLM\..\Run: [IAAnotif] C:\Program Files\Intel\Intel Matrix Storage Manager\iaanotif.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PDF Complete] C:\Program Files\PDF Complete\pdfsty.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WirelessAssistant] C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Wireless Assistant\HPWAMain.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] %ProgramFiles%\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [StartCCC] "C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CLIStart.exe" MSRun
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAXPnP] C:\Program Files\Analog Devices\Core\smax4pnp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAX] C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\soundmax.exe /tray
O4 - HKLM\..\Run: [AvastUI.exe] "C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastUI.exe" /nogui
O4 - HKCU\..\Run: [LightScribe Control Panel] C:\Program Files\Common Files\LightScribe\LightScribeControlPanel.exe -hidden
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe" /minimized /regrun
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - Global Startup: Bluetooth.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: Odeslat obrázek do zařízení &Bluetooth... - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie_ctx.htm
O8 - Extra context menu item: Odeslat stránku do zařízení &Bluetooth... - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: @C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btrez.dll,-4015 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btrez.dll,-12650 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O15 - Trusted Zone: http://*.mcafee.com (HKLM)
O15 - Trusted Zone: http://betavscan.mcafeeasap.com (HKLM)
O15 - Trusted Zone: http://vs.mcafeeasap.com (HKLM)
O15 - Trusted Zone: http://www.mcafeeasap.com (HKLM)
O15 - ESC Trusted Zone: http://*.mcafee.com (HKLM)
O15 - ESC Trusted Zone: http://betavscan.mcafeeasap.com (HKLM)
O15 - ESC Trusted Zone: http://vs.mcafeeasap.com (HKLM)
O15 - ESC Trusted Zone: http://www.mcafeeasap.com (HKLM)
O23 - Service: Andrea ADI Filters Service (AEADIFilters) - Andrea Electronics Corporation - C:\windows\system32\AEADISRV.EXE
O23 - Service: Agere Modem Call Progress Audio (AgereModemAudio) - LSI Corporation - C:\Program Files\LSI SoftModem\agrsmsvc.exe
O23 - Service: AMD External Events Utility - AMD - C:\windows\system32\atiesrxx.exe
O23 - Service: Avast Antivirus (avast! Antivirus) - Avast Software s.r.o. - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastSvc.exe
O23 - Service: Avast Firewall (avast! Firewall) - Avast Software s.r.o. - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\afwServ.exe
O23 - Service: AvastVBox COM Service (AvastVBoxSvc) - Avast Software - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\ng\vbox\AvastVBoxSVC.exe
O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - Broadcom Corporation. - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btwdins.exe
O23 - Service: Com4QLBEx - Hewlett-Packard Development Company, L.P. - C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Quick Launch Buttons\Com4QLBEx.exe
O23 - Service: EngineServer - McAfee, Inc. - C:\PROGRA~1\McAfee\MANAGE~1\VScan\ENGINE~1.EXE
O23 - Service: Služba Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: HP Health Check Service - Hewlett-Packard - C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Health Check\hphc_service.exe
O23 - Service: hpqwmiex - Hewlett-Packard Development Company, L.P. - C:\Program Files\Hewlett-Packard\Shared\hpqwmiex.exe
O23 - Service: HP Service (hpsrv) - Hewlett-Packard - C:\windows\system32\Hpservice.exe
O23 - Service: Intel(R) Matrix Storage Event Monitor (IAANTMON) - Intel Corporation - C:\Program Files\Intel\Intel Matrix Storage Manager\IAANTMon.exe
O23 - Service: LightScribeService Direct Disc Labeling Service (LightScribeService) - Hewlett-Packard Company - C:\Program Files\Common Files\LightScribe\LSSrvc.exe
O23 - Service: McShield - McAfee, Inc. - C:\PROGRA~1\McAfee\MANAGE~1\VScan\McShield.exe
O23 - Service: PDF Document Manager (pdfcDispatcher) - PDF Complete Inc - C:\Program Files\PDF Complete\pdfsvc.exe
O23 - Service: RoxMediaDB10 - Sonic Solutions - c:\Program Files\Common Files\Roxio Shared\10.0\SharedCOM\RoxMediaDB10.exe
O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:\Program Files\Skype\Updater\Updater.exe
O23 - Service: stllssvr - MicroVision Development, Inc. - c:\Program Files\Common Files\SureThing Shared\stllssvr.exe

--
End of file - 8899 bytes

Reklama
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu - seká se mi notebook

Příspěvekod jaro3 » 15 čer 2015 07:58

Chybí začátek logu..l

Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected. Poté klikni na Main (hlavní stránku ) a klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranění historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit dočasné soubory Windows, vysypat koš atd.

- Pokud používáš jen Google Chrome , tak ATF nemusíš použít.


Stáhni si TFC
Otevři soubor a zavři všechny ostatní okna, Klikni na Start k zahájení procesu. Program by neměl trvat dlouho.
Poté by se měl PC restartovat, pokud ne , proveď sám.

Stáhni AdwCleaner (by Xplode)
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/

Ulož si ho na svojí plochu
Ukonči všechny programy , okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Prohledat-Scan“
Po skenu se objeví log ( jinak je uložen systémovem disku jako AdwCleaner[R?].txt), jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
- Při instalaci odeber zatržítko u „Povolit bezplatnou zkušební verzi Malwarebytes' Anti-Malware Premium“
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware a Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko konec
- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a klikni na Skenovat nyní a
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška vpravo dole tak klikni na b] Kopírovat do schránky [/b]a a vlož sem celý log.

- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(zatím nic nemaž!).

Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

darbak
Level 1
Level 1
Příspěvky: 89
Registrován: únor 14
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu - seká se mi notebook

Příspěvekod darbak » 15 čer 2015 09:45

Omlouvám se, mám sem dát ten log z HiJackThis znovu?

Používám jenom Google Chrome, takže první log z AdwCleaner:
# AdwCleaner v4.206 - Log vytvořen 15/06/2015 v 09:10:57
# Aktualizováno 01/06/2015 by Xplode
# Databáze : 2015-06-14.1 [Server]
# Operační system : Windows 7 Home Premium (x86)
# Uživatelské jméno : já - PC
# Spuštěno z : C:\Users\já\Desktop\adwcleaner_4.206.exe
# Nastavení : Sken

***** [ Služby ] *****


***** [ Soubory / Složky ] *****

Složka Nalezeno : C:\Program Files\Registry Winner
Složka Nalezeno : C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Registry Winner
Složka Nalezeno : C:\ProgramData\ParetoLogic
Složka Nalezeno : C:\Users\já\AppData\Roaming\DriverCure
Složka Nalezeno : C:\Users\já\AppData\Roaming\ParetoLogic
Soubor Nalezeno : C:\Users\já\Desktop\Registry Winner.lnk

***** [ Naplánované úlohy ] *****

Úloha Nalezeno : Registry Winner Schedule

***** [ Zástupci ] *****


***** [ Registry ] *****

Klíč Nalezeno : HKCU\Software\ParetoLogic
Klíč Nalezeno : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\Registry Winner_is1

***** [ Prohlížeče ] *****

-\\ Internet Explorer v8.0.7600.16385


-\\ Google Chrome v43.0.2357.124

A log z AntiMalware

Malwarebytes Anti-Malware
www.malwarebytes.org

Datum skenování: 15.6.2015
Čas skenování: 9:32:55
Protokol:
Správce: Ano

Verze: 2.01.6.1022
Databáze malwaru: v2015.06.15.02
Databáze rootkitů: v2015.06.02.01
Licence: Bezplatná verze
Ochrana proti malwaru: Vypnuto
Ochrana proti škodlivým webovým stránkám: Vypnuto
Ochrana programu: Vypnuto

OS: Windows 7
CPU: x86
Souborový systém: NTFS
Uživatel: já

Typ skenu: Sken hrozeb
Výsledek: Dokončeno
Prohledaných objektů: 305110
Uplynulý čas: 8 min, 39 sek

Paměť: Zapnuto
Po spuštění: Zapnuto
Souborový systém: Zapnuto
Archivy: Zapnuto
Rootkity: Vypnuto
Heuristika: Zapnuto
PUP: Zapnuto
PUM: Zapnuto

Procesy: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Moduly: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Klíče registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Hodnoty registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Data registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Složky: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Soubory: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Fyzické sektory: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)


(end)

darbak
Level 1
Level 1
Příspěvky: 89
Registrován: únor 14
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu - seká se mi notebook

Příspěvekod darbak » 15 čer 2015 17:58

Žel, stále mi to blbne.

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu - seká se mi notebook

Příspěvekod jaro3 » 15 čer 2015 18:06

Spusť znovu AdwCleaner (u Windows Vista či Windows7, klikni na AdwCleaner pravým a vyber „Spustit jako správce
klikni na „Prohledat-Scan“, po prohledání klikni na „ Vymazat-Clean

Program provede opravu, po automatickém restartu neukáže log (C:\AdwCleaner [S?].txt) , jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Junkware Removal Tool by Thisisu

na svojí plochu.

Deaktivuj si svůj antivirový program. Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.

Stáhni si RogueKiller by Adlice Software
32bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller/RogueKiller.exe
64bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller ... lerX64.exe
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- počkej až skončí Prescan -vyhledávání škodlivých procesů.
-Potom klikni na „Prohledat“.
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Zpráva“celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.

Doinstaluj si SP1!
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

darbak
Level 1
Level 1
Příspěvky: 89
Registrován: únor 14
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu - seká se mi notebook

Příspěvekod darbak » 05 bře 2016 14:31

Já už ten notebook, na kterém to blblo, nemám, takže tohle téma je už asi pasé. Každopádně jen pro info, aby se to mohlo označit jako vyřešené, pomohlo opětovné přeinstalování systému.


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 103 hostů