Prosím o kontrolu logu - vírus v PC Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Uživatelský avatar
cobr4in
Level 5.5
Level 5.5
Příspěvky: 2770
Registrován: únor 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Prosím o kontrolu logu - vírus v PC

Příspěvekod cobr4in » 10 zář 2018 00:44

Ahoj,

vo Windows 10 mi začalo z ničoho zatvárať okná (Chrome, Windows prieskumník atď.). Nevedel som, o čo ide, tak som reštartoval PC.
Po reštarte mi na dolnej Windows lište vyskočila ikona Firefoxu (akoby som mal spustený Firefox), lenže ja žiadny Firefox nainštalovaný nemám a nikdy som ani nemal.
Použil som teda nástroje vypísané nižšie. Našlo mi niekoľko hrozieb (viď logy), avšak ani po ich odstránení zatváranie okien neustalo (len sa zmiernilo).
Otvoril som teda Task manager a skontroloval procesy. Našiel som proces Firefox (presný názov neviem) aj s charakteristickým logom (ešte raz uvádzam, že ten prehliadač som nikdy neinštaloval). Tento proces som ukončil (no súbor neodstránil). Tiež som ho zakázal v záložke Spustenie. Po jeho ukončení zatváranie okien ustalo úplne (avšak súbor je stále prítomný).

Tu sú použité nástroje:
- NOD32
- MBAM
- TDSSKiller
- Malwarebytes AdwCleaner
- Malwarebytes' Anti-Malware
- RogueKiller
- TFC

Tu sú logy:

Kód: Vybrat vše

Malwarebytes
www.malwarebytes.com

-Podrobnosti denníka-
Dátum skenovania: 09.09.18
Čas skenovania: 23:21
Súbor denníka: 5fcad8a6-b476-11e8-b423-f832e4754f22.json
Správca: Áno

-Údaje o softvéri-
Verzia: 3.5.1.2522
Verzia súčastí: 1.0.365
Aktualizovať verziu balíka: 1.0.6739
Licencia: Skončená platnosť

-Systémové informácie-
OS: Windows 10 (Build 17134.228)
Procesor: x64
Systém súborov: NTFS
Používateľ: DESKTOP-DOMAN\cobr4in

-Zhrnutie skenovania-
Typ skenovania: Vyhľadávanie hrozieb
Skenovanie bolo spustené: Manuálne
Výsledok: Dokončené
Preskenované objekty: 313066
Zistené hrozby: 5
Hrozby umiestnené do karantény: 5
Uplynulý čas: 0 min, 42 s

-Možnosti skenovania-
Pamäť: Povolené
Spúšťanie: Povolené
Systém súborov: Povolené
Archívy: Povolené
Rootkity: Zakázané
Heuristika: Povolené
PUP: Zistiť
PUM: Zistiť

-Podrobnosti skenovania-
Proces: 0
(Nezistili sa nijaké škodlivé položky)

Modul: 0
(Nezistili sa nijaké škodlivé položky)

Kľúč databázy Registry: 3
Trojan.BitCoinMiner, HKLM\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS NT\CURRENTVERSION\SCHEDULE\TASKCACHE\TREE\Microsoft\Windows\Google\GOOGLEUPDATETASKMACHINEGU, Umiestené do karantény, [540], [558322],1.0.6739
Trojan.BitCoinMiner, HKLM\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS NT\CURRENTVERSION\SCHEDULE\TASKCACHE\TASKS\{11C2EF21-CFC7-481B-A3A8-DCDD4835FE2E}, Umiestené do karantény, [540], [558322],1.0.6739
Trojan.BitCoinMiner, HKLM\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS NT\CURRENTVERSION\SCHEDULE\TASKCACHE\PLAIN\{11C2EF21-CFC7-481B-A3A8-DCDD4835FE2E}, Umiestené do karantény, [540], [558322],1.0.6739

Hodnota databázy Registry: 1
Trojan.BitCoinMiner, HKLM\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS NT\CURRENTVERSION\SCHEDULE\TASKCACHE\TASKS\{11C2EF21-CFC7-481B-A3A8-DCDD4835FE2E}|PATH, Umiestené do karantény, [540], [558320],1.0.6739

Údaje databázy Registry: 0
(Nezistili sa nijaké škodlivé položky)

Prúd údajov: 0
(Nezistili sa nijaké škodlivé položky)

Priečinok: 0
(Nezistili sa nijaké škodlivé položky)

Súbor: 1
Trojan.BitCoinMiner, C:\WINDOWS\SYSTEM32\TASKS\MICROSOFT\WINDOWS\GOOGLE\GOOGLEUPDATETASKMACHINEGU, Umiestené do karantény, [540], [558322],1.0.6739

Fyzický sektor: 0
(Nezistili sa nijaké škodlivé položky)

WMI: 0
(Nezistili sa nijaké škodlivé položky)


(end)

Kód: Vybrat vše

Protokol
C:\Users\cobr4in\AppData\Roaming\system32\mmc.exe » WINRARSFX » CMT - RAR/Agent.CP trójsky kôň - vyliečený zmazaním [1]

Kód: Vybrat vše

# -------------------------------
# Malwarebytes AdwCleaner 7.2.3.1
# -------------------------------
# Build:    09-03-2018
# Database: 2018-09-06.1 (Cloud)
# Support:  https://www.malwarebytes.com/support
#
# -------------------------------
# Mode: Clean
# -------------------------------
# Start:    09-09-2018
# Duration: 00:00:01
# OS:       Windows 10 Home
# Cleaned:  5
# Failed:   0


***** [ Services ] *****

No malicious services cleaned.

***** [ Folders ] *****

No malicious folders cleaned.

***** [ Files ] *****

No malicious files cleaned.

***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs cleaned.

***** [ WMI ] *****

No malicious WMI cleaned.

***** [ Shortcuts ] *****

No malicious shortcuts cleaned.

***** [ Tasks ] *****

No malicious tasks cleaned.

***** [ Registry ] *****

Deleted       HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\Setup_is1
Deleted       HKLM\Software\Wow6432Node\Classes\TypeLib\{E7BC34A0-BA86-11CF-84B1-CBC2DA68BF6C}
Deleted       HKLM\Software\Classes\TypeLib\{E7BC34A0-BA86-11CF-84B1-CBC2DA68BF6C}
Deleted       HKLM\Software\Wow6432Node\Classes\Interface\{E7BC34A1-BA86-11CF-84B1-CBC2DA68BF6C}
Deleted       HKLM\Software\Classes\Interface\{E7BC34A1-BA86-11CF-84B1-CBC2DA68BF6C}

***** [ Chromium (and derivatives) ] *****

No malicious Chromium entries cleaned.

***** [ Chromium URLs ] *****

No malicious Chromium URLs cleaned.

***** [ Firefox (and derivatives) ] *****

No malicious Firefox entries cleaned.

***** [ Firefox URLs ] *****

No malicious Firefox URLs cleaned.


*************************

[+] Delete Tracing Keys
[+] Reset Winsock

*************************

AdwCleaner[S00].txt - [1793 octets] - [09/09/2018 23:40:57]

########## EOF - C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt ##########

Po prečistení PC som použil HiJackThis. Tu je log:
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.5
Scan saved at 0:13:12, on 10. 9. 2018
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.17134.0001)


Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NvNode\NVIDIA Web Helper.exe
C:\Program Files\Intel\Intel(R) Rapid Storage Technology\IAStorIconLaunch.exe
C:\Program Files (x86)\Steam\Steam.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Neptune\update.exe
C:\Program Files\Logitech Gaming Software\ArxApplets\Discord\logitechg_discord.exe
C:\Users\cobr4in\Downloads\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://google.sk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = %11%\blank.htm
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O2 - BHO: Microsoft OneDrive for Business Browser Helper - {D0498E0A-45B7-42AE-A9AA-ABA463DBD3BF} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office16\GROOVEEX.DLL
O4 - HKLM\..\Run: [SwitchBoard] C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\SwitchBoard\SwitchBoard.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AdobeCS6ServiceManager] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\CS6ServiceManager\CS6ServiceManager.exe" -launchedbylogin
O4 - HKCU\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup
O4 - HKCU\..\Run: [Fences] c:\program files (x86)\fences\Fences.exe /startup
O4 - HKCU\..\Run: [DAEMON Tools Lite Automount] "C:\Program Files\DAEMON Tools Lite\DTAgent.exe" -autorun
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "C:\Program Files (x86)\Steam\steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\Run: [firefox] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Neptune\update.exe" about:robots
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [WAB Migrate] %ProgramFiles%\Windows Mail\wab.exe /Upgrade (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [WAB Migrate] %ProgramFiles%\Windows Mail\wab.exe /Upgrade (User 'NETWORK SERVICE')
O8 - Extra context menu item: E&xportovať do programu Microsoft Excel - res://C:\Program Files\Microsoft Office\Office16\EXCEL.EXE/3000
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Protocol: mso-minsb.16 - {3459B272-CC19-4448-86C9-DDC3B4B2FAD3} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: osf.16 - {5504BE45-A83B-4808-900A-3A5C36E7F77A} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Protocol: windows.tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Filter hijack: text/xml - {807583E5-5146-11D5-A672-00B0D022E945} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\OFFICE16\MSOXMLMF.DLL
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: Apple Mobile Device Service - Apple Inc. - C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: ASUS System Control Service (AsSysCtrlService) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\ASUS\AsSysCtrlService\1.00.22\AsSysCtrlService.exe
O23 - Service: BattlEye Service (BEService) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Common Files\BattlEye\BEService.exe
O23 - Service: Bonjour Service - Apple Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.ServiceRes.dll,-1000 (diagnosticshub.standardcollector.service) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.Service.exe (file missing)
O23 - Service: Disc Soft Lite Bus Service - Disc Soft Ltd - C:\Program Files\DAEMON Tools Lite\DiscSoftBusServiceLite.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: ESET Service (ekrn) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET Security\ekrn.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: Služba Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Intel(R) Rapid Storage Technology (IAStorDataMgrSvc) - Intel Corporation - C:\Program Files\Intel\Intel(R) Rapid Storage Technology\IAStorDataMgrSvc.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: Intel(R) Capability Licensing Service TCP IP Interface - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\iCLS Client\SocketHeciServer.exe
O23 - Service: Intel(R) PROSet Monitoring Service - Unknown owner - C:\Windows\system32\IProsetMonitor.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Security Assist - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Security Assist\isa.exe
O23 - Service: iPod Service - Apple Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Intel(R) Security Assist Helper (isaHelperSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Security Assist\isaHelperService.exe
O23 - Service: Intel(R) Dynamic Application Loader Host Interface Service (jhi_service) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\DAL\jhi_service.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application Local Management Service (LMS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\LMS\LMS.exe
O23 - Service: Logitech Gaming Registry Service (LogiRegistryService) - Logitech Inc. - C:\Program Files\Logitech Gaming Software\Drivers\APOService\LogiRegistryService.exe
O23 - Service: Malwarebytes Service (MBAMService) - Malwarebytes - C:\Program Files\Malwarebytes\Anti-Malware\mbamservice.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA LocalSystem Container (NvContainerLocalSystem) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvContainer\nvcontainer.exe
O23 - Service: NVIDIA NetworkService Container (NvContainerNetworkService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvContainer\nvcontainer.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Container LS (NVDisplay.ContainerLocalSystem) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\Display.NvContainer\NVDisplay.Container.exe
O23 - Service: NVIDIA Telemetry Container (NvTelemetryContainer) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NvTelemetry\NvTelemetryContainer.exe
O23 - Service: Origin Client Service - Electronic Arts - C:\Program Files (x86)\Origin\OriginClientService.exe
O23 - Service: Origin Web Helper Service - Electronic Arts - C:\Program Files (x86)\Origin\OriginWebHelperService.exe
O23 - Service: PAExec - Power Admin LLC - C:\WINDOWS\PAExec.exe
O23 - Service: PinnacleUpdate Service (PinnacleUpdateSvc) - PowerUp Software, LLC - C:\Program Files (x86)\PowerUp Software\Pinnacle Game Profiler\pinnacle_updater.exe
O23 - Service: PnkBstrA - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\PnkBstrA.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\SecurityHealthAgent.dll,-1002 (SecurityHealthService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\SecurityHealthService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\SensorDataService.exe,-101 (SensorDataService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\SensorDataService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\SgrmBroker.exe,-100 (SgrmBroker) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\SgrmBroker.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spectrum.exe,-101 (spectrum) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\spectrum.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: SwitchBoard - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\SwitchBoard\SwitchBoard.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\TieringEngineService.exe,-702 (TieringEngineService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\TieringEngineService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-320 (WdNisSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\NisSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-310 (WinDefend) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\MsMpEng.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)
O23 - Service: Wondershare Application Framework Service (WsAppService) - Wondershare - C:\Program Files (x86)\Wondershare\WAF\2.4.3.233\WsAppService.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\xbgmsvc.exe,-100 (xbgm) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\xbgmsvc.exe (file missing)

--
End of file - 12009 bytes

Ďakujem.
► Zobrazit spoiler

Reklama
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43054
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - vírus v PC

Příspěvekod jaro3 » 10 zář 2018 19:12

Nedávej logy do code , vkládej normálně.

Stáhni si Junkware Removal Tool by Thisisu
http://www.bleepingcomputer.com/downloa ... oval-tool/
https://downloads.malwarebytes.com/file/JRT-EOL
na svojí plochu.

Deaktivuj si svůj antivirový program. Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.

Stáhni si RogueKiller by Adlice Software
32bit.:
http://www.adlice.com/download/roguekil ... HlwZT14ODY
64bit.:
http://www.adlice.com/download/roguekil ... HlwZT14NjQ
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7,8,10 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Open Report “ , v okně pak na „Open TXT“ a celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.
-pokud bude mít log více než 60.000 znaků , rozděl ho a vlož do více příspěvků

další odkazy:
http://www.adlice.com/download/roguekiller/
http://www.bleepingcomputer.com/download/roguekiller/
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Uživatelský avatar
cobr4in
Level 5.5
Level 5.5
Příspěvky: 2770
Registrován: únor 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - vírus v PC

Příspěvekod cobr4in » 10 zář 2018 20:16

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Malwarebytes
Version: 8.1.4 (07.09.2017)
Operating System: Windows 10 Home x64
Ran by cobr4in (Administrator) on po 10. 09. 2018 at 19:57:17,71
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




File System: 0




Registry: 0





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on po 10. 09. 2018 at 19:58:19,00
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



RogueKiller V12.13.0.0 (x64) [Sep 10 2018] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : https://forum.adlice.com
Website : http://www.adlice.com/download/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operating System : Windows 10 (10.0.17134) 64 bits version
Started in : Normal mode
User : cobr4in [Administrator]
Started from : C:\Users\cobr4in\Desktop\RogueKiller_portable64.exe
Mode : Scan -- Date : 09/10/2018 19:59:19 (Duration : 00:13:55)

¤¤¤ Processes : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 2 ¤¤¤
[PUM.Policies] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System | ConsentPromptBehaviorAdmin : 0 -> Found
[PUM.Policies] (X86) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System | ConsentPromptBehaviorAdmin : 0 -> Found

¤¤¤ Tasks : 1 ¤¤¤
[PUP.HackTool|VT.Detected] \AutoKMS -- C:\WINDOWS\AutoKMS\AutoKMS.exe -> Found

¤¤¤ Files : 1 ¤¤¤
[PUP.HackTool][Folder] C:\Windows\AutoKMS -> Found

¤¤¤ WMI : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Hosts File : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Loaded) ¤¤¤

¤¤¤ Web browsers : 3 ¤¤¤
[PUP.Gen0][Chrome:Addon] Default : Video Downloader professional [elicpjhcidhpjomhibiffojpinpmmpil] -> Found
[PUP.Gen0][Chrome:Addon] Default : Bitly | Unleash the power of the link [iabeihobmhlgpkcgjiloemdbofjbdcic] -> Found
[PUP.Gen0][Chrome:Addon] Profile 6 : Video Downloader professional [elicpjhcidhpjomhibiffojpinpmmpil] -> Found

¤¤¤ MBR Check : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: Samsung SSD 850 EVO 500GB +++++
--- User ---
[MBR] 3bcbda8e6364a1d85004d14ede0640c3
[BSP] f30c6e6dae06bf962cebc4dd75b3f9c8 : Empty|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] Basi | Offset (sectors): 2048 | Size: 450 MB
1 - [MAN-MOUNT] EFI | Offset (sectors): 923648 | Size: 100 MB
2 - [MAN-MOUNT] Micr | Offset (sectors): 1128448 | Size: 16 MB
3 - | Offset (sectors): 1163272 | Size: 475898 MB
4 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] | Offset (sectors): 975802368 | Size: 474 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

+++++ PhysicalDrive1: WDC WD60EFRX-68L0BN1 +++++
--- User ---
[MBR] 703903d4f3903668c4dc30991ba79209
[BSP] 9e3b3c473b1db0daa516427cdae6e1cc : Windows Vista/7/8 MBR Code
Partition table:
0 - Microsoft reserved partition | Offset (sectors): 34 | Size: 15 MB
1 - Basic data partition | Offset (sectors): 32768 | Size: 5723149 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK
► Zobrazit spoiler

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43054
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - vírus v PC

Příspěvekod jaro3 » 10 zář 2018 20:46

Zavři všechny programy a prohlížeče. Deaktivuj antivir a firewall.
Prosím, odpoj všechny USB (kromě myši s klávesnice) nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť znovu RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“,
po jeho skončení - vše zatrhni (dej zatržítka vlevo od nálezů , do bílých políček)
- pak klikni na "Remove Selected"
- Počkej, dokud Status box nezobrazí " Removal finished, please review result "
- Klikni na "Open report " a pak na " Open TXT“ a zkopíruj ten log a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v C:\ProgramData\RogueKiller\Logs - Zavři RogueKiller.


Vypni antivir i firewall.
Stáhni Zoek.exe
http://download.bleepingcomputer.com/smeenk/zoek.exe

klik nahoře vpravo na .rar-file a uloz si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy , okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
-pozor , náběh programu může trvat déle.
Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
emptyclsid;
iedefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyalltemp;
resethosts;

klikni na Run Script
Program provede sken , opravu, sken i oprava může trvat i více minut ,je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .
Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů , jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log Zkopíruj sem celý obsah toho logu.
Pokud budou problémy , spusť zoek v nouz. režimu.

Stáhni si Zemana AntiMalware Free z tohoto odkazu:
https://www.zemana.com/Download/AntiMal ... .Setup.exe
a ulož si ho na plochu.
Poklepej na tento soubor na ploše a postupuj podle pokynů k instalaci programu.
Přijmi licenci k používání programu EULA , pokud se nabídne.
Pokud je k dispozici aktualizace programu , klepni na tlačítko „Update now“ ( aktualizovat nyní).
Můžeš si zatrhnout i vytvoření bodu obnovy:
Klikni na ozubené kolečko , poté na „Skenování“ a zatrhni „vytvářet body obnovy“.
Vrať se zpět ( klikni na domeček).
Zavři všechny otevřené soubory, složky a prohlížeče
Neměň žádné nastavení. Klikni na „Skenovat“.
Po skenu lze vidět , zda jsou nějaké nákazy. Klikni na „Další“. Nákazy budou přemístěny do karantény.
Když je skenování dokončeno, objeví se tisková zpráva , zkopíruj sem celý obsah té zprávy.
Jinak můžeš zprávy vidět , když klikneš vpravo nahoře na „ zprávy“.

Vlož nový log z HJT + informuj o problémech.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Uživatelský avatar
cobr4in
Level 5.5
Level 5.5
Příspěvky: 2770
Registrován: únor 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - vírus v PC

Příspěvekod cobr4in » 10 zář 2018 20:55

Tak vidím, že toto je v systéme zažratejšie než som myslel... Fakt ti mnohokrát ďakujem za pomoc, ale radšej to vyriešim čistým reinstallom Winu. :evil: Pôvodne som myslel, že je to len nejaká marginálna vec, to sa občas pritrafí, ale toto...
► Zobrazit spoiler

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43054
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - vírus v PC  Vyřešeno

Příspěvekod jaro3 » 10 zář 2018 22:14

Jak myslíš , pokud bys udělal , co jsem žádal , přišel by možná na řadu už jen jeden program.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů