Prosím o kontrolu logu - zasekaný PC

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43054
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - zasekaný PC

Příspěvekod jaro3 » 30 črc 2019 18:30

Vypni antivir i firewall.
Stáhni Zoek.exe
http://download.bleepingcomputer.com/smeenk/zoek.exe

Zavři všechny ostatní programy , okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
-pozor , náběh programu může trvat déle.
Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
resethosts;
emptyclsid;
IEdefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyIEcache;
emptyFFcache;
emptyCHRcache;
emptyalltemp;
emptyflash;
emptyjava;
emptyrecycle.bin;

klikni na Run Script
Program provede sken , opravu, sken i oprava může trvat i více minut ,je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .
Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů , jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log Zkopíruj sem celý obsah toho logu.
Pokud budou problémy , spusť zoek v nouz. režimu.

Stáhni si Zemana AntiMalware Free z tohoto odkazu:
https://www.zemana.com/Download/AntiMal ... .Setup.exe
a ulož si ho na plochu.
Poklepej na tento soubor na ploše a postupuj podle pokynů k instalaci programu.
Přijmi licenci k používání programu EULA , pokud se nabídne.
Pokud je k dispozici aktualizace programu , klepni na tlačítko „Update now“ ( aktualizovat nyní).
Můžeš si zatrhnout i vytvoření bodu obnovy:
Klikni na ozubené kolečko , poté na „Skenování“ a zatrhni „vytvářet body obnovy“.
Vrať se zpět ( klikni na domeček).
Zavři všechny otevřené soubory, složky a prohlížeče
Neměň žádné nastavení. Klikni na „Skenovat“.
Po skenu lze vidět , zda jsou nějaké nákazy. Klikni na „Další“. Nákazy budou přemístěny do karantény.
Když je skenování dokončeno, objeví se tisková zpráva , zkopíruj sem celý obsah té zprávy.
Jinak můžeš zprávy vidět , když klikneš vpravo nahoře na „ zprávy“.


Vlož nový log z HJT + informuj o problémech
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Reklama
jpanther
Level 2
Level 2
Příspěvky: 199
Registrován: květen 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - zasekaný PC

Příspěvekod jpanther » 30 črc 2019 19:15

MBAM mi Zoek vždycky smaže, co mám dělat? Budu ještě MBAM potřebovat, nebo ho můžu vyhodit? Blokuje mi kdeco.

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43054
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - zasekaný PC

Příspěvekod jaro3 » 30 črc 2019 19:56

Stačí přeci vypnout antivir a mbam..
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

jpanther
Level 2
Level 2
Příspěvky: 199
Registrován: květen 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - zasekaný PC

Příspěvekod jpanther » 31 črc 2019 11:16

Sláva, zprovozněno! :D

Zoek.exe v5.0.0.2 Updated 03-May-2018(Online Version)
Tool run by Davros on 31.07.2019 at 10:41:12,70.
Microsoft Windows 10 Pro 10.0.17134 x64
Running in: Normal Mode Internet Access Detected
Launched: C:\Users\Davros\Downloads\zoek.exe [Scan all users] [Script inserted]

==== System Restore Info ======================

31.07.2019 10:47:14 Zoek.exe System Restore Point Created Successfully.

==== Reset Hosts File ======================

# Copyright (c) 1993-2006 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host

# localhost name resolution is handled within DNS itself.
127.0.0.1 localhost
::1 localhost

==== Empty Folders Check ======================

C:\Program Files\Voicemod Desktop deleted successfully
C:\PROGRA~3\Canon IJ Network Tool deleted successfully
C:\PROGRA~3\SoftwareDistribution deleted successfully
C:\Users\Davros\AppData\Roaming\Electron deleted successfully
C:\Users\Davros\AppData\Local\DBG deleted successfully
C:\Users\Davros\AppData\Local\GHISLER deleted successfully
C:\Users\Davros\AppData\Local\PACE Anti-Piracy deleted successfully
C:\Users\Davros\AppData\Local\PeerDistRepub deleted successfully
C:\Windows\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Packages deleted successfully

==== Deleting CLSID Registry Keys ======================

HKEY_USERS\S-1-5-21-1124955118-887237229-2977736369-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{BFC32E1D-EE75-4A48-BC60-104E11EE2431} deleted successfully
HKEY_USERS\S-1-5-21-1124955118-887237229-2977736369-1001-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-07312019103455601\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{BFC32E1D-EE75-4A48-BC60-104E11EE2431} deleted successfully
HKEY_USERS\S-1-5-21-1124955118-887237229-2977736369-1001-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-07312019103549630\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{BFC32E1D-EE75-4A48-BC60-104E11EE2431} deleted successfully
HKEY_USERS\S-1-5-21-1124955118-887237229-2977736369-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{BFC32E1D-EE75-4A48-BC60-104E11EE2431} deleted successfully
HKEY_USERS\S-1-5-21-1124955118-887237229-2977736369-1001-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-07312019103455601\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{BFC32E1D-EE75-4A48-BC60-104E11EE2431} deleted successfully
HKEY_USERS\S-1-5-21-1124955118-887237229-2977736369-1001-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-07312019103549630\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{BFC32E1D-EE75-4A48-BC60-104E11EE2431} deleted successfully
HKEY_USERS\S-1-5-21-1124955118-887237229-2977736369-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{2DB66063-BB98-466A-AA0D-3E7ACF5ED853} deleted successfully
HKEY_USERS\S-1-5-21-1124955118-887237229-2977736369-1001-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-07312019103455601\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{2DB66063-BB98-466A-AA0D-3E7ACF5ED853} deleted successfully
HKEY_USERS\S-1-5-21-1124955118-887237229-2977736369-1001-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-07312019103549630\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{2DB66063-BB98-466A-AA0D-3E7ACF5ED853} deleted successfully
HKEY_USERS\S-1-5-21-1124955118-887237229-2977736369-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{2DB66063-BB98-466A-AA0D-3E7ACF5ED853} deleted successfully
HKEY_USERS\S-1-5-21-1124955118-887237229-2977736369-1001-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-07312019103455601\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{2DB66063-BB98-466A-AA0D-3E7ACF5ED853} deleted successfully
HKEY_USERS\S-1-5-21-1124955118-887237229-2977736369-1001-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-07312019103549630\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{2DB66063-BB98-466A-AA0D-3E7ACF5ED853} deleted successfully
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Extensions\{BFC32E1D-EE75-4A48-BC60-104E11EE2431} deleted successfully
HKEY_CLASSES_ROOT\Wow6432Node\CLSID\{BFC32E1D-EE75-4A48-BC60-104E11EE2431} deleted successfully
HKEY_CLASSES_ROOT\Wow6432Node\CLSID\{2DB66063-BB98-466A-AA0D-3E7ACF5ED853} deleted successfully
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{2DB66063-BB98-466A-AA0D-3E7ACF5ED853} deleted successfully

==== Deleting CLSID Registry Values ======================

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar\{BFC32E1D-EE75-4A48-BC60-104E11EE2431} deleted successfully

==== Deleting Services ======================


==== FireFox Fix ======================

Deleted from C:\Users\Davros\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\waiy1be8.default\prefs.js:

Added to C:\Users\Davros\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\waiy1be8.default\prefs.js:
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

ProfilePath: C:\Users\Davros\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\waiy1be8.default

user.js not found
---- Lines searchengine removed from prefs.js ----
user_pref("browser.pageActions.persistedActions", "{\"version\":1,\"ids\":[\"bookmark\",\"bookmarkSeparator\",\"copyURL\",\"emailLink\",\"addSearchEng
---- FireFox user.js and prefs.js backups ----

prefs__1101_.backup

==== Deleting Files \ Folders ======================

C:\Users\Davros\AppData\Roaming\Visual Studio Setup deleted
C:\Users\Davros\.android deleted
C:\install.exe deleted
C:\PROGRA~3\Package Cache deleted
C:\Users\Davros\AppData\Local\oobelibMkey.log deleted
C:\Windows\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\AVAST Software deleted
"C:\Users\Davros\AppData\Roaming\froggy_scorebox" deleted
"C:\Windows\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\oobelibMkey.log" not deleted

==== Firefox Start and Search pages ======================

ProfilePath: C:\Users\Davros\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\waiy1be8.default
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

==== Firefox Extensions ======================

==== Firefox Plugins ======================

Profilepath: C:\Users\Davros\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\waiy1be8.default
- C:\Program Files x86\Adobe\Adobe Creative Cloud\Utils\npAdobeAAMDetect32.dll - [?]
- C:\Program Files x86\Adobe\Adobe Creative Cloud\Utils\npAdobeAAMDetect64.dll - [?]


==== Chromium Look ======================

Google Chrome Version: 75.0.3770.142


Chrome Media Router - Davros\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pkedcjkdefgpdelpbcmbmeomcjbeemfm

==== Set IE to Default ======================

Old Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="https://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=619797&pc=UE01&ocid=UE01DHP"

New Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="https://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=619797&pc=UE01&ocid=UE01DHP"

==== All HKLM and HKCU SearchScopes ======================

HKLM\SearchScopes "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
HKLM\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&FORM=IE8SRC
HKLM\Wow6432Node\SearchScopes "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
HKLM\Wow6432Node\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&FORM=IE8SRC
HKCU\SearchScopes "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
HKCU\SearchScopes\{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66} - http://www.google.com/search?q={searchTerms}
HKCU\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&src=IE-SearchBox&FORM=IESR02

==== Reset Google Chrome ======================

C:\Users\Davros\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences was reset successfully
C:\Users\Davros\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Secure Preferences was reset successfully
C:\Users\Davros\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data was reset successfully
C:\Users\Davros\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data copy was reset successfully
C:\Users\Davros\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data-journal was reset successfully

==== Empty IE Cache ======================

C:\Windows\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Davros\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\sysWOW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Davros\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
C:\Windows\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
C:\Windows\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully

==== Empty FireFox Cache ======================

C:\Users\Davros\AppData\Local\Mozilla\Firefox\Profiles\waiy1be8.default\cache2 emptied successfully

==== Empty Edge Cache ======================

Edge Cache is not empty, a reboot is needed

==== Empty Chrome Cache ======================

C:\Users\Davros\AppData\Local\Opera Software\Opera Stable\Cache emptied successfully
C:\Users\Davros\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Cache emptied successfully

==== Empty All Flash Cache ======================

No Flash Cache Found

==== Empty All Java Cache ======================

No Java Cache Found

==== C:\zoek_backup content ======================

C:\zoek_backup (files=334 folders=212 2014282726 bytes)

==== Empty Temp Folders ======================

C:\Users\Davros\AppData\Local\Temp will be emptied at reboot
C:\Users\Default\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Users\Default User\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Windows\Temp will be emptied at reboot

==== After Reboot ======================

==== Empty Temp Folders ======================

C:\Windows\Temp successfully emptied
C:\Users\Davros\AppData\Local\Temp successfully emptied

==== Empty Recycle Bin ======================

C:\$RECYCLE.BIN successfully emptied

==== Deleting Files / Folders ======================

"C:\Windows\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\oobelibMkey.log" not deleted

==== EOF on 31.07.2019 at 11:15:19,02 ======================

jpanther
Level 2
Level 2
Příspěvky: 199
Registrován: květen 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - zasekaný PC

Příspěvekod jpanther » 31 črc 2019 11:22

Zpráva ze Zemany:

Název produktu    :  Zemana AntiMalware
Stav kontroly    :  Dokončena
Datum kontroly    :  31.07.2019 11:19:41
Typ kontroly    :  Inteligentní kontrola
Čas trvání    :  00:00:55
Zkontrolované objekty    :  1739
Zjištěné objekty    :  0
Vyloučené objekty    :  0
Automatické odesílání    :  Ano
Operační systém    :  Windows 10 x64
Procesor    :  4X Intel(R) Core(TM) i3-8100 CPU @ 3.60GHz
Režim systému BIOS    :  UEFI
Informace o doméně    :  WORKGROUP,False,NetSetupWorkgroupName
CUID    :  12D26FA7DF75F410A7817E

jpanther
Level 2
Level 2
Příspěvky: 199
Registrován: květen 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - zasekaný PC

Příspěvekod jpanther » 31 črc 2019 11:23

Problémy nejsou, PC už běží rychleji.
Log z HJT:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 11:22:42, on 31.07.2019
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.17134.0001)


Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files\Malwarebytes\Anti-Malware\mbamtray.exe
C:\Users\Davros\Downloads\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = https://go.microsoft.com/fwlink/p/?Link ... id=UE01DHP
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = %11%\blank.htm
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O1 - Hosts: ::1 localhost
O2 - BHO: Canon Easy-WebPrint EX BHO - {3785D0AD-BFFF-47F6-BF5B-A587C162FED9} - C:\Program Files (x86)\Canon\Easy-WebPrint EX\ewpexbho.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_191\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_191\bin\jp2ssv.dll
O3 - Toolbar: Canon Easy-WebPrint EX - {759D9886-0C6F-4498-BAB6-4A5F47C6C72F} - C:\Program Files (x86)\Canon\Easy-WebPrint EX\ewpexhlp.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Creative Cloud] "C:\Program Files (x86)\Adobe\Adobe Creative Cloud\ACC\Creative Cloud.exe" --showwindow=false --onOSstartup=true
O4 - HKLM\..\Run: [CanonQuickMenu] C:\Program Files (x86)\Canon\Quick Menu\CNQMMAIN.EXE /logon
O4 - HKLM\..\Run: [IJNetworkScannerSelectorEX] C:\Program Files (x86)\Canon\IJ Network Scanner Selector EX\CNMNSST.exe /FORCE
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SwitchBoard] C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\SwitchBoard\SwitchBoard.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AdobeCS6ServiceManager] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\CS6ServiceManager\CS6ServiceManager.exe" -launchedbylogin
O4 - HKCU\..\Run: [Gaijin.Net Agent] "C:\Users\Davros\AppData\Local\Gaijin\Program Files (x86)\NetAgent\gjagent.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [BitTorrent] "C:\Users\Davros\AppData\Roaming\BitTorrent\BitTorrent.exe" /MINIMIZED
O4 - HKCU\..\Run: [Zoner Photo Studio Autoupdate] C:\Program Files\Zoner\Photo Studio 15\Program32\ZPSTRAY.EXE
O4 - Global Startup: Acuity Update Tool.lnk = C:\Users\Davros\AppData\Roaming\MetaQuotes\Terminal\76AE827A66F7801B9D79B1FD1D2103FD\MQL4\Experts\AcuityUpdateTool\AcuityUpdateTool.exe
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Root\Office16\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Office Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~1\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Se&nd to OneNote - res://C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Root\Office16\ONBttnIE.dll/105
O9 - Extra button: WebTran - {7E6A20FB-153F-402c-A84B-1A64E1955D3D} - C:\Program Files (x86)\Translat_V14\WebIE.dll (file missing)
O9 - Extra button: Zdroje informací - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: (no name) - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748449} - C:\Program Files (x86)\Translat_V14\WebIE.dll (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Nastavit překladač - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748449} - C:\Program Files (x86)\Translat_V14\WebIE.dll (file missing)
O9 - Extra button: (no name) - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748450} - C:\Program Files (x86)\Translat_V14\WebIE.dll (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Slovník - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748450} - C:\Program Files (x86)\Translat_V14\WebIE.dll (file missing)
O9 - Extra button: (no name) - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748451} - C:\Program Files (x86)\Translat_V14\WebIE.dll (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Přeložit &označený text - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748451} - C:\Program Files (x86)\Translat_V14\WebIE.dll (file missing)
O9 - Extra button: (no name) - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748452} - C:\Program Files (x86)\Translat_V14\WebIE.dll (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Přeložit &stránku - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748452} - C:\Program Files (x86)\Translat_V14\WebIE.dll (file missing)
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O15 - Trusted Zone: http://help.eset.com (HKLM)
O15 - ESC Trusted Zone: http://help.eset.com (HKLM)
O18 - Protocol: tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Protocol: windows.tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Filter hijack: text/xml - (no CLSID) - (no file)
O23 - Service: AdobeUpdateService - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Adobe Desktop Common\ElevationManager\AdobeUpdateService.exe
O23 - Service: Adobe Genuine Monitor Service (AGMService) - Adobe Systems, Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\AdobeGCClient\AGMService.exe
O23 - Service: Adobe Genuine Software Integrity Service (AGSService) - Adobe Systems, Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\AdobeGCClient\AGSService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: Apache2.4 - Apache Software Foundation - C:\xampp\apache\bin\httpd.exe
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Identity Foundation\v3.5\c2wtsres.dll,-1000 (c2wts) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Identity Foundation\v3.5\c2wtshost.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Content Protection HECI Service (cphs) - Intel Corporation - C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\igdlh64.inf_amd64_24de78387e6208e4\IntelCpHeciSvc.exe
O23 - Service: Intel(R) Content Protection HDCP Service (cplspcon) - Intel Corporation - C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\igdlh64.inf_amd64_24de78387e6208e4\IntelCpHDCPSvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.ServiceRes.dll,-1000 (diagnosticshub.standardcollector.service) - Unknown owner - C:\Windows\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.Service.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: ESET Service (ekrn) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET Security\ekrn.exe
O23 - Service: ESET Firewall Helper (ekrnEpfw) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET Security\ekrn.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: Google Chrome Elevation Service (GoogleChromeElevationService) - Google LLC - C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\75.0.3770.142\elevation_service.exe
O23 - Service: Služba Aktualizace Google (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Aktualizace Google (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Intel(R) HD Graphics Control Panel Service (igfxCUIService2.0.0.0) - Intel Corporation - C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\igdlh64.inf_amd64_24de78387e6208e4\igfxCUIService.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Malwarebytes Service (MBAMService) - Malwarebytes - C:\Program Files\Malwarebytes\Anti-Malware\mbamservice.exe
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files (x86)\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: MS-MPI Launch Service (MsMpiLaunchSvc) - Unknown owner - C:\Program Files\Microsoft MPI\Bin\msmpilaunchsvc.exe
O23 - Service: mysql - Unknown owner - C:\xampp\mysql\bin\mysqld.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: Realtek Audio Universal Service (RtkAudioUniversalService) - Unknown owner - C:\Windows\System32\RtkAudUService64.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\SecurityHealthAgent.dll,-1002 (SecurityHealthService) - Unknown owner - C:\Windows\system32\SecurityHealthService.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender Advanced Threat Protection\MsSense.exe,-1001 (Sense) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender Advanced Threat Protection\MsSense.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\SensorDataService.exe,-101 (SensorDataService) - Unknown owner - C:\Windows\System32\SensorDataService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\SgrmBroker.exe,-100 (SgrmBroker) - Unknown owner - C:\Windows\system32\SgrmBroker.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spectrum.exe,-101 (spectrum) - Unknown owner - C:\Windows\system32\spectrum.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: SwitchBoard - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\SwitchBoard\SwitchBoard.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\TieringEngineService.exe,-702 (TieringEngineService) - Unknown owner - C:\Windows\system32\TieringEngineService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\xbgmsvc.exe,-100 (xbgm) - Unknown owner - C:\Windows\system32\xbgmsvc.exe (file missing)

--
End of file - 11843 bytes

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43054
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - zasekaný PC

Příspěvekod jaro3 » 31 črc 2019 19:55

Zavři ostatní aplikace a prohlížeče, odpoj se od netu a fixni v HJT:
Návod

Kód: Vybrat vše

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = %11%\blank.htm
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O1 - Hosts: ::1 localhost
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [AdobeCS6ServiceManager] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\CS6ServiceManager\CS6ServiceManager.exe" -launchedbylogin
O4 - HKCU\..\Run: [BitTorrent] "C:\Users\Davros\AppData\Roaming\BitTorrent\BitTorrent.exe" /MINIMIZED
O9 - Extra button: (no name) - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748449} - C:\Program Files (x86)\Translat_V14\WebIE.dll (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Nastavit překladač - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748449} - C:\Program Files (x86)\Translat_V14\WebIE.dll (file missing)
O9 - Extra button: (no name) - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748450} - C:\Program Files (x86)\Translat_V14\WebIE.dll (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Slovník - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748450} - C:\Program Files (x86)\Translat_V14\WebIE.dll (file missing)
O9 - Extra button: (no name) - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748451} - C:\Program Files (x86)\Translat_V14\WebIE.dll (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Přeložit &označený text - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748451} - C:\Program Files (x86)\Translat_V14\WebIE.dll (file missing)
O9 - Extra button: (no name) - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748452} - C:\Program Files (x86)\Translat_V14\WebIE.dll (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Přeložit &stránku - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748452} - C:\Program Files (x86)\Translat_V14\WebIE.dll (file missing)
O18 - Filter hijack: text/xml - (no CLSID) - (no file)


Stáhni si zde DelFix
Další odkazy:
https://toolslib.net/downloads/viewdownload/2-delfix/
http://ccm.net/download/download-24087-delfix
https://www.bleepingcomputer.com/download/delfix/

ulož si soubor na plochu.
Poklepáním na ikonu spusť nástroj Delfix.exe
( Ve Windows Vista, Windows 7, 8 a10 musíš spustit soubor pravým tlačítkem myši -> Spustit jako správce .
V hlavním menu, zkontroluj tyto možnosti - Odstranění dezinfekce nástrojů (Remove desinfection tools) – Vyčistit body obnovy (Purge System Restore)
Poté klikněte na tlačítko Spustit (Run) a nech nástroj dělat svoji práci

Poté se zpráva se otevře (DelFix.txt). Vlož celý obsah zprávy sem.Jinak je zpráva zde:
v C: \ DelFix.txt

Pokud nejsou problémy , je to vše a můžeš dát vyřešeno , zelenou fajfku.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

jpanther
Level 2
Level 2
Příspěvky: 199
Registrován: květen 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - zasekaný PC

Příspěvekod jpanther » 04 srp 2019 12:53

HJT na mě vyplivl následující chybová hlášení:
chyby.jpg

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43054
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - zasekaný PC

Příspěvekod jaro3 » 04 srp 2019 18:26

nevím co má HJT společného s translátorem..

Máš hijackthis.exe na ploše? Spouštíš ho jako správce?
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů