potíže při přehrávání videa Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

J0HN3C
Level 2
Level 2
Příspěvky: 200
Registrován: říjen 08
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: potíže při přehrávání videa

Příspěvekod J0HN3C » 01 říj 2021 04:29

Memtest 4,5 hodiny. 4 instance, každá 2048MB. Dohromady 0 chyb.

Reklama
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43054
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: potíže při přehrávání videa

Příspěvekod jaro3 » 01 říj 2021 16:10

OK , ještě zoek a zemana a nový hjt.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

J0HN3C
Level 2
Level 2
Příspěvky: 200
Registrován: říjen 08
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: potíže při přehrávání videa

Příspěvekod J0HN3C » 02 říj 2021 22:37

Když se dívám na ty logy a přemýšlím nad tím časově, tak to imho byl JRT, který kompletně smazal celé nastavení Firefoxu. To bude asi ta profile folder. Myslím, že by bylo vhodné na to dopředu upozorňovat, aby si člověk nějak uložil rozdělanou práci, co tam má.

J0HN3C
Level 2
Level 2
Příspěvky: 200
Registrován: říjen 08
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: potíže při přehrávání videa

Příspěvekod J0HN3C » 02 říj 2021 22:38

A všechny pluginy jsou taky fuč. Což je ironie, když je používám na blokování reklam a cookies.

J0HN3C
Level 2
Level 2
Příspěvky: 200
Registrován: říjen 08
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: potíže při přehrávání videa

Příspěvekod J0HN3C » 02 říj 2021 22:45

Nebo teda podle všeho i Zoek něco z toho asi mohl vymazat.

J0HN3C
Level 2
Level 2
Příspěvky: 200
Registrován: říjen 08
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: potíže při přehrávání videa

Příspěvekod J0HN3C » 02 říj 2021 22:45

Zoek.exe v5.0.0.2 Updated 03-May-2018(Online Version)
Tool run by Eva on p  01.10.2021 at 4:33:05,68.
Microsoft Windows 7 Home Premium 6.1.7601 Service Pack 1 x64
Running in: Normal Mode Internet Access Detected
Launched: C:\Users\Eva\Downloads\cleanup\zoek1\zoek (1).exe [Scan all users] [Script inserted]

==== System Restore Info ======================

1.10.2021 4:34:01 Zoek.exe System Restore Point Created Successfully.

==== Reset Hosts File ======================

# Copyright (c) 1993-2006 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host

# localhost name resolution is handled within DNS itself.
127.0.0.1 localhost
::1 localhost

==== Empty Folders Check ======================

C:\Users\Eva\AppData\Local\EmieSiteList deleted successfully
C:\Users\Eva\AppData\Local\EmieUserList deleted successfully
C:\Users\Eva\AppData\Local\GHISLER deleted successfully
C:\Users\Eva\AppData\Local\VirtualDJ deleted successfully
C:\Users\Eva\AppData\Local\VirtualStore deleted successfully

==== Deleting CLSID Registry Keys ======================


==== Deleting CLSID Registry Values ======================


==== Deleting Services ======================


==== FireFox Fix ======================

Deleted from C:\Users\Eva\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\fnr1uze6.default\prefs.js:
user_pref("browser.startup.homepage", "https://www.google.com/");

Added to C:\Users\Eva\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\fnr1uze6.default\prefs.js:
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

ProfilePath: C:\Users\Eva\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\fnr1uze6.default

user.js not found
---- Lines browser.startup.page removed from prefs.js ----
user_pref("browser.startup.page", 3);
---- FireFox user.js and prefs.js backups ----

prefs_01.10.2021_0449_.backup

==== Deleting Files \ Folders ======================

C:\Users\Eva\AppData\Roaming\discord deleted
C:\Users\Eva\.android deleted
C:\PROGRA~3\Package Cache deleted
C:\Users\Eva\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\fnr1uze6.default\extensions\firefox@ghostery.com.xpi deleted

==== Firefox Start and Search pages ======================

ProfilePath: C:\Users\Eva\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\fnr1uze6.default
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

==== Firefox Extensions ======================

==== Firefox Plugins ======================

Profilepath: C:\Users\Eva\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\fnr1uze6.default
- C:\Program Files x86\Adobe\Acrobat Reader DC\Reader\AIR\nppdf32.dll - [?]
6D720CCC7F3F3FD0CE1E074745FFF705 - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\NPSPWRAP.DLL - Microsoft Office
- C:\Program Files x86\Java\jre1.8.0_181\bin\plugin2\npjp2.dll - [?]
- C:\Program Files x86\Java\jre1.8.0_181\bin\dtplugin\npdeployJava1.dll - [?]


==== Chromium Look ======================

Rich Hints Agent - Eva\Appdata\Roaming\Opera Software\Opera Stable\Extensions\enegjkbbakeegngfapepobipndnebkdk
Amazon Assistant Promotion - Eva\Appdata\Roaming\Opera Software\Opera Stable\Extensions\kbmoiomgmchbpihhdpabemajcbjpcijk

==== Set IE to Default ======================

Old Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]

New Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://www.google.com"

==== All HKLM and HKCU SearchScopes ======================

HKLM\SearchScopes "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
HKLM\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&FORM=IE8SRC
HKLM\Wow6432Node\SearchScopes "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
HKLM\Wow6432Node\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&FORM=IE8SRC
HKCU\SearchScopes "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
HKCU\SearchScopes\{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66} - http://www.google.com/search?q={searchTerms}
HKCU\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&src=IE-SearchBox&FORM=IESR02

==== Reset Google Chrome ======================

C:\Users\Eva\AppData\Local\Microsoft\Edge\User Data\Default\Preferences was reset successfully
C:\Users\Eva\AppData\Local\Microsoft\Edge\User Data\Default\Secure Preferences was reset successfully
C:\Users\Eva\Appdata\Roaming\Opera Software\Opera Stable\Preferences was reset successfully
C:\Users\Eva\Appdata\Roaming\Opera Software\Opera Stable\Preferences.backup was reset successfully
C:\Users\Eva\Appdata\Roaming\Opera Software\Opera Stable\Secure Preferences was reset successfully
C:\Users\Eva\Appdata\Roaming\Opera Software\Opera Stable\Secure Preferences.backup was reset successfully
C:\Users\Eva\AppData\Local\Microsoft\Edge\User Data\Default\Web Data was reset successfully
C:\Users\Eva\Appdata\Roaming\Opera Software\Opera Stable\Web Data was reset successfully
C:\Users\Eva\Appdata\Roaming\Opera Software\Opera Stable\Web Data-journal was reset successfully

==== Empty IE Cache ======================

C:\Windows\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Eva\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully

==== Empty FireFox Cache ======================

C:\Users\Eva\AppData\Local\Mozilla\Firefox\Profiles\fnr1uze6.default\cache2 emptied successfully

==== Empty Chrome Cache ======================

C:\Users\Eva\AppData\Local\Opera Software\Opera Stable\Cache emptied successfully
C:\Users\Eva\AppData\Local\Microsoft\Edge\User Data\Default\Cache emptied successfully

==== Empty All Flash Cache ======================

No Flash Cache Found

==== Empty All Java Cache ======================

Java Cache cleared successfully

==== C:\zoek_backup content ======================

C:\zoek_backup (files=1254 folders=254 634486573 bytes)

==== Empty Temp Folders ======================

C:\Users\Eva\AppData\Local\Temp will be emptied at reboot
C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Temp will be emptied at reboot
C:\Windows\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Windows\Temp will be emptied at reboot

==== After Reboot ======================

==== Empty Temp Folders ======================

C:\Windows\Temp successfully emptied
C:\Users\Eva\AppData\Local\Temp successfully emptied

==== Empty Recycle Bin ======================

C:\$RECYCLE.BIN successfully emptied

==== Deleting Files / Folders ======================

"C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Temp\MpCmdRun.log" not found

==== EOF on p  01.10.2021 at 9:04:06,26 ======================

J0HN3C
Level 2
Level 2
Příspěvky: 200
Registrován: říjen 08
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: potíže při přehrávání videa

Příspěvekod J0HN3C » 02 říj 2021 22:49

Informace o kontroly
Název produktu    :  Zemana AntiMalware
Stav kontroly    :  Dokončena
Datum kontroly    :  2.10.2021 22:46:47
Typ kontroly    :  Inteligentní kontrola
Čas trvání    :  00:00:16
Zkontrolované objekty    :  1392
Zjištěné objekty    :  0
Vyloučené objekty    :  0
Automatické odesílání    :  Ano
Operační systém    :  Windows 7 x64
Procesor    :  4X Intel(R) Core(TM) i5-2430M CPU @ 2.40GHz
Režim systému BIOS    :  Legacy
Informace o doméně    :  WORKGROUP,False,NetSetupWorkgroupName
CUID    :  12A57D8C62C591BE8C063B

J0HN3C
Level 2
Level 2
Příspěvky: 200
Registrován: říjen 08
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: potíže při přehrávání videa

Příspěvekod J0HN3C » 02 říj 2021 22:50

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.5
Scan saved at 22:50:00, on 2.10.2021
Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.9600.19597)

FIREFOX: 92.0 (x86 cs)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Users\Eva\AppData\Local\FluxSoftware\Flux\flux.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jucheck.exe
C:\Program Files (x86)\Zemana\AntiMalware\AntiMalware.exe
C:\Users\Eva\Downloads\cleanup\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe,
O1 - Hosts: ::1 localhost
O2 - BHO: Lync Click to Call BHO - {31D09BA0-12F5-4CCE-BE8A-2923E76605DA} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\OCHelper.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_181\bin\ssv.dll
O2 - BHO: URLRedirectionBHO - {B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\URLREDIR.DLL
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_181\bin\jp2ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [DAEMON Tools Lite Automount] "C:\Program Files\DAEMON Tools Lite\DTAgent.exe" -autorun
O4 - HKCU\..\Run: [CCleaner Smart Cleaning] "C:\Program Files\CCleaner\CCleaner64.exe" /MONITOR
O4 - HKCU\..\Run: [f.lux] "C:\Users\Eva\AppData\Local\FluxSoftware\Flux\flux.exe" /noshow
O4 - HKCU\..\Run: [Opera Browser Assistant] C:\Users\Eva\AppData\Local\Programs\Opera\assistant\browser_assistant.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - Startup: Poslat do aplikace OneNote.lnk = C:\Program Files\Microsoft Office\root\Office16\ONENOTEM.EXE
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\Program Files\Microsoft Office\Root\Office16\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Se&nd to OneNote - res://C:\Program Files\Microsoft Office\Root\Office16\ONBttnIE.dll/105
O9 - Extra button: Send to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Se&nd to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Lync Click to Call - {31D09BA0-12F5-4CCE-BE8A-2923E76605DA} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\OCHelper.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Lync Click to Call - {31D09BA0-12F5-4CCE-BE8A-2923E76605DA} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\OCHelper.dll
O9 - Extra button: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\ONBttnIELinkedNotes.dll
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Protocol: mso-minsb-roaming.16 - {83C25742-A9F7-49FB-9138-434302C88D07} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: mso-minsb.16 - {42089D2D-912D-4018-9087-2B87803E93FB} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: osf-roaming.16 - {42089D2D-912D-4018-9087-2B87803E93FB} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: osf.16 - {5504BE45-A83B-4808-900A-3A5C36E7F77A} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Filter hijack: text/xml - {807583E5-5146-11D5-A672-00B0D022E945} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesCommonX86\Microsoft Shared\Office16\MSOXMLMF.DLL
O20 - AppInit_DLLs: C:\Windows\SysWOW64\nvinit.dll
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Inc. - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: CyberGhost 8 Service (CyberGhost8Service) - CyberGhost S.R.L. - C:\Program Files\CyberGhost 8\Dashboard.Service.exe
O23 - Service: Disc Soft Lite Bus Service - Disc Soft Ltd - C:\Program Files\DAEMON Tools Lite\DiscSoftBusServiceLite.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Event Log (EvtEng) - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\EvtEng.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: HuaweiHiSuiteService64.exe - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\HiSuite\HandSetService\HuaweiHiSuiteService64.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ieetwcollectorres.dll,-1000 (IEEtwCollectorService) - Unknown owner - C:\Windows\system32\IEEtwCollector.exe (file missing)
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application Local Management Service (LMS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\LMS\LMS.exe
O23 - Service: Malwarebytes Service (MBAMService) - Malwarebytes - C:\Program Files\Malwarebytes\Anti-Malware\MBAMService.exe
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files (x86)\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: Wireless PAN DHCP Server (MyWiFiDHCPDNS) - Unknown owner - C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\PanDhcpDns.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Display Container LS (NVDisplay.ContainerLocalSystem) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\Display.NvContainer\NVDisplay.Container.exe
O23 - Service: NVIDIA Telemetry Container (NvTelemetryContainer) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NvTelemetry\NvTelemetryContainer.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Registry Service (RegSrvc) - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Common Files\Intel\WirelessCommon\RegSrvc.exe
O23 - Service: RogueKiller RTP (rkrtservice) - Unknown owner - C:\Program Files\RogueKiller\RogueKillerSvc.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: RtLedService Installer (RtLedService) - Realtek Semiconductor Corp. - C:\Program Files\Realtek\RtLED\RtLEDService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application User Notification Service (UNS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\UNS\UNS.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Wat\WatUX.exe,-601 (WatAdminSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\Wat\WatAdminSvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 10537 bytes

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43054
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: potíže při přehrávání videa

Příspěvekod jaro3 » 03 říj 2021 00:10

Zavři ostatní aplikace a prohlížeče, odpoj se od netu a fixni v HJT:
Návod

Kód: Vybrat vše

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe,
O1 - Hosts: ::1 localhost
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"

Stáhni si zde DelFix
Další odkazy:
https://toolslib.net/downloads/viewdownload/2-delfix/
http://ccm.net/download/download-24087-delfix
https://www.bleepingcomputer.com/download/delfix/

ulož si soubor na plochu.
Poklepáním na ikonu spusť nástroj Delfix.exe
( Ve Windows Vista, Windows 7, 8 a10 musíš spustit soubor pravým tlačítkem myši -> Spustit jako správce .
V hlavním menu, zkontroluj tyto možnosti - Odstranění dezinfekce nástrojů (Remove desinfection tools) – Vyčistit body obnovy (Purge System Restore)
Poté klikněte na tlačítko Spustit (Run) a nech nástroj dělat svoji práci

Poté se zpráva se otevře (DelFix.txt). Vlož celý obsah zprávy sem.Jinak je zpráva zde:
v C: \ DelFix.txt

To je zajímavé co píšeš. Ale co se týkalo prvního PC , nic takového jsi nepsal ,ačkoliv ty programy/nástroje ,co jsem psal byly stejné.

Pokud nejsou problémy , je to vše a můžeš dát vyřešeno , zelenou fajfku.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

J0HN3C
Level 2
Level 2
Příspěvky: 200
Registrován: říjen 08
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: potíže při přehrávání videa

Příspěvekod J0HN3C » 07 říj 2021 08:43

HTJ hotovo, Delfix hotovo:

# DelFix v1.010 - Logfile created 07/10/2021 at 06:42:34
# Updated 26/04/2015 by Xplode
# Username : Eva - EVA-PC
# Operating System : Windows 7 Home Premium Service Pack 1 (64 bits)

~ Removing disinfection tools ...

Deleted : C:\zoek_backup
Deleted : C:\AdwCleaner
Deleted : C:\Users\Eva\Desktop\RK_Quarantine
Deleted : C:\zoek-results.log
Deleted : C:\Users\Eva\Desktop\adwcleaner_8.3.0.exe
Deleted : C:\Users\Eva\Desktop\JRT.exe
Deleted : C:\Users\Eva\Desktop\JRT.txt
Deleted : C:\Users\Eva\Desktop\TFC.exe
Deleted : C:\Users\Public\Desktop\RogueKiller.lnk
Deleted : HKLM\SOFTWARE\OldTimer Tools
Deleted : HKLM\SOFTWARE\TrendMicro\Hijackthis

~ Cleaning system restore ...

Deleted : RP #588 [Byl nainstalován produkt Datovka 4.18.0. | 10/07/2021 04:22:30]

New restore point created !

########## - EOF - ##########

J0HN3C
Level 2
Level 2
Příspěvky: 200
Registrován: říjen 08
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: potíže při přehrávání videa

Příspěvekod J0HN3C » 07 říj 2021 08:45

Problémy furt jsou. Přehrávání videa, hlavně na o2tv. Typicky to začně dělat až třeba po půl hodině sledování, takže mě napadá, že disk se třeba přehřeje a blbě čte z bufferu nebo grafická karta. Zatím jsem dal chladící podložku a pak provedu nějaké testy v zátěži.

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43054
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: potíže při přehrávání videa

Příspěvekod jaro3 » 07 říj 2021 16:19

Temperature : 53 C (127 F) to byla vysoká teplota , zkus udělat přitom blbnutí znovu CDI.

Vypni antivir i firewall.
Prosím stáhni příslušnou verzi programu pro Tvůj systém 32-bit/64-bit FarbarRecovery Scan Tool (FrSt)
32bit.:
http://www.bleepingcomputer.com/downloa ... ool/dl/81/
64bit.:
http://www.bleepingcomputer.com/downloa ... ool/dl/82/
další odkaz:
http://www.bleepingcomputer.com/downloa ... scan-tool/
a ulož jej na plochu. ,pak spusť FrSt.
Potvrď způsob užití.
Neměň žádné z výchozích nastavení a klikni na položku „Scan“ („Skenovat“) .Když je skenování dokončeno, ukážou se dva logy = FRST.txt a Addition.txt a uloží se na ploše.Prosím zkopíruj sem celý jejich obsah.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů