Stránka 1 z 10

Vytížení PC:100% opět

Napsal: 09 říj 2009 20:46
od Dejvid_1
Dobrý den, PC se mi začal v poslední době opět velmi sekat, při jakékoliv akci se velmi zatíží, myslím že je to opět malware... nebo neco takového. Kadždou asi půl hodinu se mi všcehno shodí - vyskakujou mi nejaké reklamy na internetu... pridavam log z hjt.. prosim help.. :)
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 20:40:53, on 9.10.2009
Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18702)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Program Files\IObit\IObit Security 360\IS360srv.exe
C:\Program Files\Java\jre6\bin\jqs.exe
C:\Program Files\CDBurnerXP\NMSAccessU.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\system32\PnkBstrA.exe
C:\WINDOWS\system32\PnkBstrB.exe
C:\Program Files\Common Files\Ahead\Lib\NMIndexingService.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\Program Files\McAfee Security Scan\1.0.150\SSScheduler.exe
C:\WINDOWS\BricoPacks\Vista Inspirat 2\RocketDock\RocketDock.exe
C:\Program Files\WinFast\WFTVFM\WFWIZ .exe
C:\Program Files\SysMetrix\SysMetrix .exe
C:\Program Files\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Program Files\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Program Files\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Program Files\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Program Files\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Program Files\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Program Files\Garena\Garena.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Program Files\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Program Files\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\DOCUME~1\Milan\LOCALS~1\Temp\ctv23240.exe
C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe
C:\Program Files\Skype\Plugin Manager\skypePM.exe
C:\Program Files\IObit\Game Booster\gbtray.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Program Files\CCleaner\CCleaner.exe
C:\Documents and Settings\Milan\Plocha\Downloads\HijackThis.exe

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Odkazy
O2 - BHO: Adobe PDF Link Helper - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: Spybot-S&D IE Protection - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: Groove GFS Browser Helper - {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\GrooveShellExtensions.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - C:\Program Files\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [WinFast Schedule] C:\Program Files\WinFast\WFTVFM\WFWIZ.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SysMetrix] C:\Program Files\SysMetrix\SysMetrix.exe
O4 - HKCU\..\Run: [BgMonitor_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}] "C:\Program Files\Common Files\Ahead\Lib\NMBgMonitor.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Startup: RocketDock.lnk = C:\WINDOWS\BricoPacks\Vista Inspirat 2\RocketDock\RocketDock.exe
O4 - Global Startup: McAfee Security Scan.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Odeslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Od&eslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: (no name) - {DFB852A3-47F8-48C4-A200-58CAB36FD2A2} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Spybot - Search & Destroy Configuration - {DFB852A3-47F8-48C4-A200-58CAB36FD2A2} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra button: ICQ6 - {E59EB121-F339-4851-A3BA-FE49C35617C2} - C:\Program Files\ICQ6.5\ICQ.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: ICQ6 - {E59EB121-F339-4851-A3BA-FE49C35617C2} - C:\Program Files\ICQ6.5\ICQ.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O18 - Protocol: grooveLocalGWS - {88FED34C-F0CA-4636-A375-3CB6248B04CD} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\GrooveSystemServices.dll
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O23 - Service: Autodesk Licensing Service - Autodesk - C:\Program Files\Common Files\Autodesk Shared\Service\AdskScSrv.exe
O23 - Service: ESET Service (ekrn) - Unknown owner - C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\ekrn.exe (file missing)
O23 - Service: IS360service - IObit - C:\Program Files\IObit\IObit Security 360\IS360srv.exe
O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jqs.exe
O23 - Service: NBService - Nero AG - C:\Program Files\Nero\Nero 7\Nero BackItUp\NBService.exe
O23 - Service: NMIndexingService - Nero AG - C:\Program Files\Common Files\Ahead\Lib\NMIndexingService.exe
O23 - Service: NMSAccessU - Unknown owner - C:\Program Files\CDBurnerXP\NMSAccessU.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: PnkBstrA - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\PnkBstrA.exe
O23 - Service: PnkBstrB - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\PnkBstrB.exe

--
End of file - 6759 bytes

Re: Vytížení PC:100% opět

Napsal: 09 říj 2009 21:13
od Damned
Kde máš nějaký antivir? Odinstaluj si ten McAfee. Garenu dej taky pryč, není to zrovna bezpečný soft.

Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni select all found, pak klik empty selected.
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware a Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko konec
- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a nech vybranou možnost Provést rychlý sken a klikni na tlačítko Skenovat
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška tak klikni na OK a pak na tlačítko Zobrazit výsledky
- pak zvol možnost uložit log a ulož si log na plochu
- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(zatím nic nemaž!).
Vlož sem pak obsah toho logu.

Re: Vytížení PC:100% opět

Napsal: 09 říj 2009 22:13
od Dejvid_1
No antivirak nemam zadny, nevim ktery by byl vhodný

Malwarebytes' Anti-Malware 1.41
Verze databáze: 2775
Windows 5.1.2600 Service Pack 3

9.10.2009 22:10:40
mbam-log-2009-10-09 (22-10-40).txt

Typ kontroly: Rychlá kontrola
Zkontrolované objekty: 117554
Uplynulý čas: 18 minute(s), 58 second(s)

Infikované procesy v paměti: 0
Infikované moduly v paměti: 0
Infikované klíče registru: 0
Infikované hodnoty registru: 0
Infikované datové položky registru: 0
Infikované adresáře: 0
Infikované soubory: 0

Infikované procesy v paměti:
(Nebyly nalezeny žádné škodlivé položky)

Infikované moduly v paměti:
(Nebyly nalezeny žádné škodlivé položky)

Infikované klíče registru:
(Nebyly nalezeny žádné škodlivé položky)

Infikované hodnoty registru:
(Nebyly nalezeny žádné škodlivé položky)

Infikované datové položky registru:
(Nebyly nalezeny žádné škodlivé položky)

Infikované adresáře:
(Nebyly nalezeny žádné škodlivé položky)

Infikované soubory:
(Nebyly nalezeny žádné škodlivé položky)

Re: Vytížení PC:100% opět

Napsal: 09 říj 2009 22:35
od Damned
Avast, Avira, NOD...

///EDIT :blush:

Vypni rezidentní štít antiviru (pokud máš tak i antispyware).
Stáhni si ComboFix (by sUBs)
nebo ComboFix (subs)
a ulož si ho na plochu.
Ukonči všechna aktivní okna a spusť ho.
- Po spuštění se zobrazí podmínky užití, potvrď je stiskem tlačítka Ano
- Dále postupuj dle pokynů, během aplikování ComboFixu neklikej do zobrazujícího se okna
- Po dokončení skenování by měl program vytvořit log - C:\ComboFix.txt - zkopíruj sem prosím celý jeho obsah

Re: Vytížení PC:100% opět

Napsal: 09 říj 2009 22:40
od Dejvid_1
Přece s tim MMaw uz jsem to skenoval. Nic to nenašlo.

Re: Vytížení PC:100% opět

Napsal: 09 říj 2009 22:44
od Damned
Omlouvám se, přeskočilo mi okno. Opravil jsem.

Re: Vytížení PC:100% opět

Napsal: 09 říj 2009 22:54
od Dejvid_1
Jo :) nic se nestalo, v pořádku. ted na mi na PC bezi combofix, ještě je mi záhadou ty reklamy, které my vyskakujou... nevíte jak tomu zabránit?

Re: Vytížení PC:100% opět

Napsal: 09 říj 2009 23:16
od strikis
tak jestli mas prohlizec mozzila firefox ja sem si stah doplnek flashblock a od te doby mi nic neskace

Re: Vytížení PC:100% opět

Napsal: 09 říj 2009 23:25
od Damned
strikis píše:tak jestli mas prohlizec mozzila firefox ja sem si stah doplnek flashblock a od te doby mi nic neskace


Ale problém si neodstranil, jen si dal na hrubej pytel hrubější záplatu.

Re: Vytížení PC:100% opět

Napsal: 09 říj 2009 23:27
od Dejvid_1
Vyskytl se problém, combo fix se zasekl po restartu pc.. a ted kdyz zapnu PC nenabehne plocha nic.. ani správce úloh nejde.. jakto?

Re: Vytížení PC:100% opět

Napsal: 09 říj 2009 23:31
od Damned
Restartuj do Nouzového režimu a dej poslední známou konfiguraci. Pak najdi log - C:\ComboFix.txt a vlož mi ho sem.

Re: Vytížení PC:100% opět

Napsal: 09 říj 2009 23:40
od Dejvid_1
Soubor combofix.txt nelze najít?