Stránka 1 z 1

Kontrola logu

Napsal: 20 úno 2012 18:48
od neXoušek
Zdravím, již jsem dneska zakládal jedno téma ohledně toho že mi po spuštění padá většina aplikací. Viz. viewtopic.php?f=46&t=81854
Bohužel SW který mi poradily dotyční mi nelze otevřít a notebook se začal trošku více zasekávat například při psaní v internetovém prohlížeči apod. i v nouzovém režimu. Tak bych rád poprosil o kontrolu logu zda není něco špatně..

Log:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 18:35:31, on 20.2.2012
Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP3 (6.00.2900.5512)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe
C:\WINDOWS\RTHDCPL.EXE
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\WINDOWS\AGRSMMSG.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe
C:\Program Files\Skype\Plugin Manager\skypePM.exe
C:\Program Files\Opera\opera.exe
C:\WINDOWS\system32\taskmgr.exe
C:\Documents and Settings\nexusone\Local Settings\Data aplikací\Opera\Opera\temporary_downloads\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Odkazy
O4 - HKLM\..\Run: [RTHDCPL] RTHDCPL.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Alcmtr] ALCMTR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] "C:\Program Files\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [AGRSMMSG] AGRSMMSG.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User '?')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User '?')
O4 - HKUS\S-1-5-21-57989841-1770027372-725345543-1003\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe (User '?')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User '?')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O22 - SharedTaskScheduler: Browseui preloader - {438755C2-A8BA-11D1-B96B-00A0C90312E1} - C:\WINDOWS\System32\browseui.dll
O22 - SharedTaskScheduler: Proces mezipaměti kategorií součástí - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\WINDOWS\System32\browseui.dll
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe

--
End of file - 2965 bytes


______________________
Děkuji za případné rady. :smile:

Re: Kontrola logu

Napsal: 20 úno 2012 19:52
od Žbeky
Tam není co kontrolovat

Fixni:

Kód: Vybrat vše

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Odkazy
O4 - HKLM\..\Run: [Alcmtr] ALCMTR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [AGRSMMSG] AGRSMMSG.exe

vyčisti systém CCleanerem

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Update Malwarebytes' Anti-Malware (Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware) a Launch Malwarebytes' Anti-Malware (Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware), pokud jo tak klikni na tlačítko Finish
- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a nech vybranou možnost Perform Quick Scan (Provést rychlý sken) a klikni na tlačítko Scan (Skenovat)
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška tak klikni na OK a pak na tlačítko Show Results
- pak zvol možnost Save Logfile a ulož si log na plochu
- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(ZATÍM SÁM NIC NEMAŽ!).
Vlož sem pak obsah toho logu.

Jaká je konfigurace PC?

Re: Kontrola logu

Napsal: 21 úno 2012 13:20
od neXoušek
Notebookové vybavení:
TOSHIBA SATELLITE L30
Procesor: Intel Celeron M
RAM: DDR2 (256MB)
Chipset: Ati Radeon Xpress 200M
HardDisk: 60 GB
OS: Několik dní nově nainstalovaný Windows Xp Profesional + doinstalováno SP3


Kód: Vybrat vše

Malwarebytes Anti-Malware (Zkušební verze Malwarebytes Anti-Malware) 1.60.1.1000
www.malwarebytes.org

Verze databáze: v2012.02.21.02

Windows XP Service Pack 3 x86 NTFS
Internet Explorer 6.0.2900.5512
nexusone :: SERVER-ALFA [administrátor]

Ochrana: Povolena

21.2.2012 13:02:23
mbam-log-2012-02-21 (13-15-00).txt

Typ: Rychlá kontrola
Nastavení kontroly povoleno: Paměť | Po spuštění | Registr | Systémové soubory | Heuristická analýza Extra | Heuristická analýza Shuriken | PUP | PUM
Nastavení kontroly zakázáno: P2P
Kontrolované objekty: 174634
Uplynulý čas: 11 minut, 56 sekund

Nalezené procesy v paměti: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené moduly v paměti: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené klíče v registru: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené hodnoty v registru: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené datové položky v registru: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené složky: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené soubory: 2
C:\Documents and Settings\nexusone\Plocha\WPE PRO.exe (HackTool.Sniffer.WpePro) -> Žádná instrukce nebyla provedena.
C:\Documents and Settings\nexusone\Plocha\WpeSpy.dll (HackTool.Sniffer.WpePro) -> Žádná instrukce nebyla provedena.

(konec)


Stěmi nalezenými souboty WPE PRO.exe a WpeSpy.dll by problém být neměl.

Re: Kontrola logu

Napsal: 21 úno 2012 14:11
od Damned
Nedávej logy do "code", špatně se to kontroluje.

Spusť znovu MbAM a dej Skenovat
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška tak klikni na OK a pak na tlačítko Zobrazit výsledky
- ujistit se že máš zatrhnuté všechny vypsané nálezy a klikni na tlačítko Odstranit označené
- když skončí odstraňování tak se ti zobrazí log, tak ho sem dej.
- pak zvol v programu OK a pak program ukonči přes Konec
*****************************************************************************************************************************************************************************************
Vypni rezidentní štít antiviru (pokud máš tak i antispyware).
Stáhni si ComboFix (by sUBs) nebo ComboFix (subs) a ulož si ho na Plochu.
Ukonči všechna aktivní okna a spusť ho.
- Po spuštění se zobrazí podmínky užití, potvrď je stiskem tlačítka Ano
- Dále postupuj dle pokynů, během aplikování ComboFixu neklikej do zobrazujícího se okna
- Po dokončení skenování by měl program vytvořit log - C:\ComboFix.txt - zkopíruj sem prosím celý jeho obsah