Stránka 1 z 1

Odchozí pošta padá příjemcům do SPAM-u

Napsal: 17 čer 2013 12:55
od Schmutzky
Zdravím,

z počítače v doméně odesílám e-mail pomocí MS Outlook 2010 a vždy spadne komukoliv (do jakékoliv domény?) do složky spam/junk. Pokud posílám z internetového prohlížeče z gmail schránky, problém není. Potřebuji ovšem používat Outlook, kvůli el. podpisům. Zajímavé je, že i třeba z osobního emailu (na seznam.cz), z daného počítače odesílá a taky padá do SPAMu. Na jiném počítači se stejným SW problém není. Outlook máme propojený s gmailem, a nastavení POP3 a SMTP máme takto: příchozí pošta: pop.gmail.com (SSL, port 995) a odchozí pošta: smtp.gmail.com (TSL, port 465 (25 neodesílá vůbec). Když to na jiných počítačích funguje, a jen na tom jednom ne, tak to musí být virem nebo ne? Nějaký vir, který přesměrovává tu poštu na jiný port, nebo upravuje nastavení Outlooku? Nenapadá mě nic jiného. Použil jsem licencovanou verzi AVG a Malwarebytes a nic se nepodařilo naleznout. :idea:

Re: Odchozí pošta padá příjemcům do SPAM-u  Vyřešeno

Napsal: 17 čer 2013 12:58
od guest
Asi se k tomu přidá něco, třeba adware, co je identifikováno jako spam. Požádej v sekci HijackThis o kontrolu logu.

Re: Odchozí pošta padá příjemcům do SPAM-u

Napsal: 17 čer 2013 15:20
od Schmutzky
Will do :)