Stránka 1 z 1

Alfacomp - reklamace = žádná komunikace/ignorace

Napsal: 14 zář 2013 00:17
od Deny18
Stalo se Vám někdy, že se Vám neozve Alfacomp pomalu už druhý týden při reklamaci? 3.9. jsem jim posílal přes Českou Poštu balík (sluchátka) k reklamaci, 10.9. jsem jim napsal e-mail, kde se ptám, jestli jim to vůbec přišlo, že jsem nedostal žádnou odpověď. Uvažuju o tom, že v Pondělí tam zavolám. To snad není s něma možné. Od doby, co je s T.S Bohemia je to taková hrozná komunikace? Co myslíte? Jaké máte zkušenosti vy a co bych měl podle vás dělat?

Re: Alfacomp - reklamace = žádná komunikace/ignorace

Napsal: 14 zář 2013 00:36
od Pic
Reklamoval jsem dvakrát a bez problémů, ale to ještě nebylo pod nynějším majitelem.

Re: Alfacomp - reklamace = žádná komunikace/ignorace

Napsal: 14 zář 2013 00:39
od Deny18
Napsal jsem jim na Facebook, pokud nebudou reagovat tak, jako nereagujou na e-mail, který je už 4 dnem starý, tak jim volám! Čekat pomalu 2 týdny je opruz!

Re: Alfacomp - reklamace = žádná komunikace/ignorace

Napsal: 14 zář 2013 00:45
od petr22
Tak jim zavolej, ne? Lepsi telefon nez nejake facebooky.

Na vyrizeni reklamace maji 30 dnu, zvlast jestli se to musi poslat dodavateli tak to nebude hned.

Re: Alfacomp - reklamace = žádná komunikace/ignorace

Napsal: 14 zář 2013 01:28
od Darth Vader
Posílal jsi to 3.9., přišlo jim to beztak 5.9., než to někdo vyzved bylo 6.9., pak byl víkend, v podnělí na to někdo kouk, poslal to technikovi, technik to dostal 10.9., než se k tomu dostal tak bylo 12.9.

Dneska si přečet že jsi to naháněl přes mail, facebook, ICQ a formulář na webu, takže sluchátka hodil naštvaně do šuplíku a vytáhne je za měsíc, až bude neuznávat reklamaci.

Ne vážně, to, že ti 3 dny neodpověděli na mail, neni ignorace. Když potřebuješ něco rychle, máš volat. Jestli jim to vůbec přišlo si můžeš zjistit přes poštu.

Re: Alfacomp - reklamace = žádná komunikace/ignorace

Napsal: 14 zář 2013 13:07
od Deny18
No když jsem jim posílal Notebook na reklamaci (to ještě nebyli spojeni s T.S Bohemia), tak mi do 3 dnu napsali o stavu, jestli přijímají reklamaci/zamítají apod. Mají to dokonce napsané na stránkách v Reklamačním řádu. Teď se prostě odpovědi nědočkáš a nejsem sám! Těch stížností lítá jeden za druhou!
Edit: Tak teď jsem se přes Poštu v systému Track&Trace (Sledování zásilek) podíval a balíček jim byl do Ostravy dodán 4.9. Dnes máme 14.9.