Stránka 1 z 1

Problémy s odesíláním pošty

Napsal: 27 bře 2007 12:19
od georges53
Používám Outlook Express. Napíši zprávu, zvolím odeslat, zpráva je umístěna do složky "Pošta k odeslání". Zvolím odeslat a přijmout a vše vypadá, že zpráva je odeslaná - je umístěná ve složce Odeslaná pošta". Jenže !!!!

Ke skutečnému odeslání dojde až po opětovném zapnutí (restartu) počítače (třeba až druhý den) a v té chvíli je i doručena!!!!!

Že odeslání probíhá až při zapnutí PC je vidět i na hlášení AVG, který kontroluje odesílanou poštu.

Provedl jsem řádově desítky testů odeslání na mé emailové adresy na "seznam.cz" (nestahuji do PC - mám nastaveno info na mobil), na "tiscali.cz" a na serveru mého pokytovatele "poskytovatel.cz" (z obou stahuji do PC - mám nastaveny dva účty).

Pro informaci uvádím nastavení účtů v Outlook Express (neuvádím skutečný název pokytovatele, ale anonymní "poskytovatel"):
1. účet
Příchozí pošta (POP3): ms.poskytovatel.cz
Odchozí pošta (POP3): smtp.poskytovatel.cz
2. účet
Příchozí pošta (POP3): pop3.tiscali.cz
Odchozí pošta (POP3): smtp.poskytovatel.cz

Prosím, nemáte někdo radu co s tím ??????? Jirka

Problémy s odesíláním pošty

Napsal: 27 bře 2007 18:27
od georges53
Tak lidičky - napadlo mě jedno řešení. Končí mi licence AVG a rozhodl jsem se vyzkoušet něco jiného. Odinstaloval jsem tedy AVG a napadlo mě vyzkoušet odeslání pošty. A ONO TO FUNGUJE !!!!! Nainstaloval jsem NOD 32, problém se již nevyskytuje.

Nechci nikomu ubližovat, možná stačilo přeinstalovat AVG, stát se může s jakýmkoliv programem cokoliv. Tak jen pro mou zvídavou dušičku: Nevíte někdo v čem mohl být problém????

Poznámka: Můj pocit je, že vše na PC probíhá teď rychleji - tak zůstanu teď u NOD32 a uvidíme.

Zdraví Jirka