Problémy s odesíláním pošty
Napsal: 27 bře 2007 12:19
Používám Outlook Express. Napíši zprávu, zvolím odeslat, zpráva je umístěna do složky "Pošta k odeslání". Zvolím odeslat a přijmout a vše vypadá, že zpráva je odeslaná - je umístěná ve složce Odeslaná pošta". Jenže !!!!
Ke skutečnému odeslání dojde až po opětovném zapnutí (restartu) počítače (třeba až druhý den) a v té chvíli je i doručena!!!!!
Že odeslání probíhá až při zapnutí PC je vidět i na hlášení AVG, který kontroluje odesílanou poštu.
Provedl jsem řádově desítky testů odeslání na mé emailové adresy na "seznam.cz" (nestahuji do PC - mám nastaveno info na mobil), na "tiscali.cz" a na serveru mého pokytovatele "poskytovatel.cz" (z obou stahuji do PC - mám nastaveny dva účty).
Pro informaci uvádím nastavení účtů v Outlook Express (neuvádím skutečný název pokytovatele, ale anonymní "poskytovatel"):
1. účet
Příchozí pošta (POP3): ms.poskytovatel.cz
Odchozí pošta (POP3): smtp.poskytovatel.cz
2. účet
Příchozí pošta (POP3): pop3.tiscali.cz
Odchozí pošta (POP3): smtp.poskytovatel.cz
Prosím, nemáte někdo radu co s tím ??????? Jirka
Ke skutečnému odeslání dojde až po opětovném zapnutí (restartu) počítače (třeba až druhý den) a v té chvíli je i doručena!!!!!
Že odeslání probíhá až při zapnutí PC je vidět i na hlášení AVG, který kontroluje odesílanou poštu.
Provedl jsem řádově desítky testů odeslání na mé emailové adresy na "seznam.cz" (nestahuji do PC - mám nastaveno info na mobil), na "tiscali.cz" a na serveru mého pokytovatele "poskytovatel.cz" (z obou stahuji do PC - mám nastaveny dva účty).
Pro informaci uvádím nastavení účtů v Outlook Express (neuvádím skutečný název pokytovatele, ale anonymní "poskytovatel"):
1. účet
Příchozí pošta (POP3): ms.poskytovatel.cz
Odchozí pošta (POP3): smtp.poskytovatel.cz
2. účet
Příchozí pošta (POP3): pop3.tiscali.cz
Odchozí pošta (POP3): smtp.poskytovatel.cz
Prosím, nemáte někdo radu co s tím ??????? Jirka