Jan Werich pronesl zajímavý citát: "Dej blbci funkci a vymyslí lejstro"
Zrovna dneska jsem si na něj vzpomněl.
Ta úroveň našeho školství nejde rychle dolů, ta jde dolů téměř volným pádem ..
Dotazník k bakalářce - Podpora prodeje v e-shopech s elektronikou Vyřešeno
Re: Dotazník k bakalářce - Podpora prodeje v e-shopech s elektronikou
Zajimalo by me, z jakeho oboru ta prace je.
Protoze ja bych to hodnotil nedostatecne a stacilo by mi k tomu jen zadani
Je potreba to predelat, takto je to pro srandu kralikum.
O te bezplatne reklamaci rozhodly soudy uz snad nekdy pred 25 lety
a je to i v zakonech.
Protoze ja bych to hodnotil nedostatecne a stacilo by mi k tomu jen zadani
Je potreba to predelat, takto je to pro srandu kralikum.
O te bezplatne reklamaci rozhodly soudy uz snad nekdy pred 25 lety
a je to i v zakonech.
Re: Dotazník k bakalářce - Podpora prodeje v e-shopech s elektronikou
Přesně tak. Tím zadáním to začíná, a bez kvalitního zadání a jeho rozboru, nelze udělat dotazník, který by měl smysl.
Za tuhle práci by nedal žádný eshop ani korunu, protože by mu to bylo k ničemu.
Dodatečně přidáno po 3 minutách 9 vteřinách:
Já si ani neumím představit, jak může nějaký student nebo učitel dělat na podpoře prodeje eshopů, když s největší pravděpodobností nezná ani jeden praxi, a nezná webové technologie, které k tomu lze používat.
Dodatečně přidáno po 10 minutách 14 vteřinách:
Pro human67:
A co takhle podpora prodeje u zákazníků, kteří si již v eshopu něco koupilI? Newslettry, cílená reklama do emailu atd. Kromě věrnostního programu (který je v dotazníku „jakoby spadnul z měsíce“ vytržený z kontextu) to vůbec neřešíte.
Vy v té škole prostě děláte na něčem, o čem mnoho nevíte a čemu nerozumíte.
Dodatečně přidáno po 14 minutách 11 vteřinách:
Podpora prodeje v eshopech je velice specializovaná disciplína, na kterou si eshopy najímají za velké peníze jednotlivce nebo firmy. Tenhle Váš dotazník je k ničemu. To se jenom můžete tvářit, že to má nějaký praktický význam.
Za tuhle práci by nedal žádný eshop ani korunu, protože by mu to bylo k ničemu.
Dodatečně přidáno po 3 minutách 9 vteřinách:
Já si ani neumím představit, jak může nějaký student nebo učitel dělat na podpoře prodeje eshopů, když s největší pravděpodobností nezná ani jeden praxi, a nezná webové technologie, které k tomu lze používat.
Dodatečně přidáno po 10 minutách 14 vteřinách:
Pro human67:
A co takhle podpora prodeje u zákazníků, kteří si již v eshopu něco koupilI? Newslettry, cílená reklama do emailu atd. Kromě věrnostního programu (který je v dotazníku „jakoby spadnul z měsíce“ vytržený z kontextu) to vůbec neřešíte.
Vy v té škole prostě děláte na něčem, o čem mnoho nevíte a čemu nerozumíte.
Dodatečně přidáno po 14 minutách 11 vteřinách:
Podpora prodeje v eshopech je velice specializovaná disciplína, na kterou si eshopy najímají za velké peníze jednotlivce nebo firmy. Tenhle Váš dotazník je k ničemu. To se jenom můžete tvářit, že to má nějaký praktický význam.
-
- Mohlo by vás zajímat
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2
- 1385
-
od petr22
Zobrazit poslední příspěvek
05 kvě 2023 09:08
-
- 4
- 2610
-
od mmmartin
Zobrazit poslední příspěvek
25 črc 2023 10:11
-
- 5
- 1570
-
od petr22
Zobrazit poslední příspěvek
20 zář 2023 15:30
Zpět na “Komunikace na internetu”
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Seznam[Bot] a 8 hostů