Problém s emailem
Napsal: 18 srp 2024 21:15
Zdravím,
řešil jsem to již s naším poskytovatelem schránky, ale u nich neevidují žádný problém.
Máme firemní emailové schránky u zoneru. Jedna hromadná na příjem a odesílání faktur "fakturace@xy.cz" má problém a to následující:
Všechnu poštu bezproblému přijeme jak ve webovém rozhraní zoner, tak v outlooku na PC1 i na PC2. Problém nastává se složkou "faktury dodavatel".
Do této složky máme nastavené pravidlo zařazování zpráv od emailové adresy dodavatele.
1. Na webovém rozhraní zoner se zprávy vůbec nepřijmou, prostě v emailu nejsou.
2. Na PC1 v outlooku zprávy také nejsou stejně jako ve webovém rozhraní, někdy se stane vyjímka a faktury dorazí, to ovšem pro změnu nedorazí zase na PC2.
3. Na PC2 v outlooku zprávy bez problému z 99% přijdou, nedorazí v 1% případu, kdy dorazí na PC1.
Porty máme nyní každý jinak, ale i když máme identické tak problém trvá.
Fungujeme celou dobu přes IMAP viz. příloha.
Na obou PC běží ESET NOD32, oficiální verze, s poslední aktualizací.
Divné je, že to začalo z ničeho nic. Žádné nastavení se nezměnilo, neproběhla žádná aktualizace ani změna v mailu.
Nastavení outlooků máme na PC1 i PC2 stejné.
Kde může být zakopaný pes?
řešil jsem to již s naším poskytovatelem schránky, ale u nich neevidují žádný problém.
Máme firemní emailové schránky u zoneru. Jedna hromadná na příjem a odesílání faktur "fakturace@xy.cz" má problém a to následující:
Všechnu poštu bezproblému přijeme jak ve webovém rozhraní zoner, tak v outlooku na PC1 i na PC2. Problém nastává se složkou "faktury dodavatel".
Do této složky máme nastavené pravidlo zařazování zpráv od emailové adresy dodavatele.
1. Na webovém rozhraní zoner se zprávy vůbec nepřijmou, prostě v emailu nejsou.
2. Na PC1 v outlooku zprávy také nejsou stejně jako ve webovém rozhraní, někdy se stane vyjímka a faktury dorazí, to ovšem pro změnu nedorazí zase na PC2.
3. Na PC2 v outlooku zprávy bez problému z 99% přijdou, nedorazí v 1% případu, kdy dorazí na PC1.
Porty máme nyní každý jinak, ale i když máme identické tak problém trvá.
Fungujeme celou dobu přes IMAP viz. příloha.
Na obou PC běží ESET NOD32, oficiální verze, s poslední aktualizací.
Divné je, že to začalo z ničeho nic. Žádné nastavení se nezměnilo, neproběhla žádná aktualizace ani změna v mailu.
Nastavení outlooků máme na PC1 i PC2 stejné.
Kde může být zakopaný pes?