Problém s nastavením TP-link Archer C50 Vyřešeno
Problém s nastavením TP-link Archer C50 Vyřešeno
Dobrý den, koupil jsem nový router TP-link Archer C50. Při nastavení jsem zadal vše podle poskytovatele. Router se k internetu připojí, kontrolka svítí zeleně,při použití diagnostiky v app je také připojen. Když ale připojím mobil k Wi-Fi tak mi píše připojeno bez internetu. Základní nastavení zvládám, ale do podrobnějšího se bojím pustit. Mobil jeHonor 7S. Na původním routeru od TP-linku vše funguje, ale jednopásmo už po 8 letech nestíhá. Předem děkuji za odpověď.
Re: Problém s nastavením TP-link Archer C50
Vyřešeno špatná IP adresa.
-
- Mohlo by vás zajímat
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1
- 2175
-
od zeus
Zobrazit poslední příspěvek
04 pro 2023 22:07
-
- 8
- 5223
-
od zeus
Zobrazit poslední příspěvek
19 zář 2023 10:10
-
- 6
- 3955
-
od mmmartin
Zobrazit poslední příspěvek
09 lis 2023 21:09
-
- 17
- 5460
-
od RIKI22
Zobrazit poslední příspěvek
14 pro 2023 17:30
-
- 15
- 4595
-
od petr22
Zobrazit poslední příspěvek
03 úno 2024 12:32
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů