Problém s internetem
Napsal: 13 kvě 2016 00:41
Ahoj, rozhodl jsem se tady na Vás obrátit s žádostí o pomoc.
Jde o padání internetu, které začalo cca před týdnem a půl.
Popis problému je jednoduchý, internet padá v různých časových intervalech, někdy vydrží hodinu, někdy zase 5 minut, nepomáhá restart počítače, restart routeru, pomůže pouze tvrdý restart té krabičky, ze které mi jde kabel nahoru na střechu k příjimači.
Co jsem už zkusil, problém někde mezi routerem a příjimačem, byl u mě technik od poskytovatele, vyměnil pár kabelů, vyměnil tu krabičku, z které jde kabel na střechu a mrknul i na střechu na samotný přijímač. Všechno v pohodě, ale problém přetrvává.
Další co mě napadlo byla aktualizace síťovky, ale nemá to žádný vliv.
Zkusil jsem řešení problémů přímo ve windows, a vyskočilo na mě tohle:
Druhá možnost asi ne, byl u nás technik a skoro všechno vyměnil.
První možnost jsem googlil a našel jsem toho dost, ve zkratce se jedná o to, že MS vypustil nějakou aktualizaci Win (mám win10) a od té doby to dělá celkem dosti lidem. Našel jsem i různé řešení, nějaké příkazy zadávané do cmd:
netsh winsock reset
netsh int ip reset
netsh int ipv6 reset
a pak i:
netsh int ip reset c:\resetLog.txt
nic z toho zatím nepomohlo, furt mi to padá. Napadlo mě ještě obnovení systému, bohužel z nějakého důvodu se mi nevytvořily žádné body pro obnovení a tovární nastavení dávat nechci. Už fakt nevím co s tím, nemůžu v podstatě nic dělat, nic stahovat, nic hrát. Za pomoc budu vděčný. Děkuji
Jde o padání internetu, které začalo cca před týdnem a půl.
Popis problému je jednoduchý, internet padá v různých časových intervalech, někdy vydrží hodinu, někdy zase 5 minut, nepomáhá restart počítače, restart routeru, pomůže pouze tvrdý restart té krabičky, ze které mi jde kabel nahoru na střechu k příjimači.
Co jsem už zkusil, problém někde mezi routerem a příjimačem, byl u mě technik od poskytovatele, vyměnil pár kabelů, vyměnil tu krabičku, z které jde kabel na střechu a mrknul i na střechu na samotný přijímač. Všechno v pohodě, ale problém přetrvává.
Další co mě napadlo byla aktualizace síťovky, ale nemá to žádný vliv.
Zkusil jsem řešení problémů přímo ve windows, a vyskočilo na mě tohle:
Druhá možnost asi ne, byl u nás technik a skoro všechno vyměnil.
První možnost jsem googlil a našel jsem toho dost, ve zkratce se jedná o to, že MS vypustil nějakou aktualizaci Win (mám win10) a od té doby to dělá celkem dosti lidem. Našel jsem i různé řešení, nějaké příkazy zadávané do cmd:
netsh winsock reset
netsh int ip reset
netsh int ipv6 reset
a pak i:
netsh int ip reset c:\resetLog.txt
nic z toho zatím nepomohlo, furt mi to padá. Napadlo mě ještě obnovení systému, bohužel z nějakého důvodu se mi nevytvořily žádné body pro obnovení a tovární nastavení dávat nechci. Už fakt nevím co s tím, nemůžu v podstatě nic dělat, nic stahovat, nic hrát. Za pomoc budu vděčný. Děkuji