nefunkční kabelový Internet přes TP-Link Vyřešeno
Napsal: 12 led 2011 11:28
Dobrý den, zdravím, ahoj.
Mrknul jsem na několik příspěvků, dotazů i odpovědí,ale asi je lepší napsat si svůj problém sám.
Mám internetové připojení přes kabel od společnosti NETBOX.
abych mohl používati koupený Notebook, pořídil jsem si router TP-LINK typ TL-WR543G, 54M bezdrát.AP Client Router.
Na internetových stránkách firmy NETBOX jsem si našel jak a kam po přihlášení mám zadat MAC adresu routeru a původní adresu která vedla do pc přepsal. Přímo do sítě může být připojeno jen jedno zařízení. Vše se potom zapojuje za něj.
Přiloženého průvodce rychlou instalací pro TP-LINK už znám pomalu nazpaměť. Mrknul jsem i do českého návodu na přiloženém CD k TP-LINKu.
Snažím se nejprve nakonfigurovat parametry u připojení pomocí kabelu, tedy jen AP Router. Po výběru typu připojení PPPoE, Dynamic Ip a Static IP, jsem zkoušel obě první. Rozdíl je jen že u PPPoE musím zadat přihlašovací jméno a heslo které používám u NETBOXu a dostanu se tak jako přes dynamic IP k nastavení bezdr.sítě, vytvoření adresy - SSID, výběru státu, kanálu a rychlosti internetu.
Přesto, že tyto konfigurace proběhly pokaždé v pořádku na internet jsem se nedostal.
Dle pokynů o závadách a jejich odstranění jsem se dostal až k MAC Clone, což jsem také udělal, opět jsem se nepřipojil.
Poslední krok v průvodci je možný konflikt mezi IP adresami a dle nápovědy změnil IP adresu z původní 192.168.1.1 na 192.168.2.1 nebo i 192.168.5.1 .
Po novém přihlášení na nové IP adrese resetování TP-LINKu a zadáním všeho stejného výše uvedeného opět nedošlo k připojení.
Přes rodinného příslušníka nechal na NETBOXU přepsat MAC adresu na původní a dostat se tak na internet "po staru".
Zkusil jsem pro jistotu na Call centrum NETBOXu zavolat, zda jsem něco nenastavil sám špatně, ale dopadlo to úplně stejně jako když jsem vše nastavoval sám.
Opět nepřipojen.
Pokusil jsem se nastavit i bezdrátové připojení a připojit notebook. Ten je k TP-LINKu připojen, ale ani on samozřejmě nemám přístup na internet.
Takže už si fakt připadám jak debil nebo jsu debil.
Diody routeru na mne svítí nebo blikají tak jak mají dle průvodce, MAC adresu TP-LINKu jsem přepisoval sám, zadával ji i IT operátor NETBOXu, tak už nějak nechápu kde by mohla být chyba. V routeru, NETBOXu nebo ve mně ?
Dík předem za odpovědi
Radis
Mrknul jsem na několik příspěvků, dotazů i odpovědí,ale asi je lepší napsat si svůj problém sám.
Mám internetové připojení přes kabel od společnosti NETBOX.
abych mohl používati koupený Notebook, pořídil jsem si router TP-LINK typ TL-WR543G, 54M bezdrát.AP Client Router.
Na internetových stránkách firmy NETBOX jsem si našel jak a kam po přihlášení mám zadat MAC adresu routeru a původní adresu která vedla do pc přepsal. Přímo do sítě může být připojeno jen jedno zařízení. Vše se potom zapojuje za něj.
Přiloženého průvodce rychlou instalací pro TP-LINK už znám pomalu nazpaměť. Mrknul jsem i do českého návodu na přiloženém CD k TP-LINKu.
Snažím se nejprve nakonfigurovat parametry u připojení pomocí kabelu, tedy jen AP Router. Po výběru typu připojení PPPoE, Dynamic Ip a Static IP, jsem zkoušel obě první. Rozdíl je jen že u PPPoE musím zadat přihlašovací jméno a heslo které používám u NETBOXu a dostanu se tak jako přes dynamic IP k nastavení bezdr.sítě, vytvoření adresy - SSID, výběru státu, kanálu a rychlosti internetu.
Přesto, že tyto konfigurace proběhly pokaždé v pořádku na internet jsem se nedostal.
Dle pokynů o závadách a jejich odstranění jsem se dostal až k MAC Clone, což jsem také udělal, opět jsem se nepřipojil.
Poslední krok v průvodci je možný konflikt mezi IP adresami a dle nápovědy změnil IP adresu z původní 192.168.1.1 na 192.168.2.1 nebo i 192.168.5.1 .
Po novém přihlášení na nové IP adrese resetování TP-LINKu a zadáním všeho stejného výše uvedeného opět nedošlo k připojení.
Přes rodinného příslušníka nechal na NETBOXU přepsat MAC adresu na původní a dostat se tak na internet "po staru".
Zkusil jsem pro jistotu na Call centrum NETBOXu zavolat, zda jsem něco nenastavil sám špatně, ale dopadlo to úplně stejně jako když jsem vše nastavoval sám.
Opět nepřipojen.
Pokusil jsem se nastavit i bezdrátové připojení a připojit notebook. Ten je k TP-LINKu připojen, ale ani on samozřejmě nemám přístup na internet.
Takže už si fakt připadám jak debil nebo jsu debil.
Diody routeru na mne svítí nebo blikají tak jak mají dle průvodce, MAC adresu TP-LINKu jsem přepisoval sám, zadával ji i IT operátor NETBOXu, tak už nějak nechápu kde by mohla být chyba. V routeru, NETBOXu nebo ve mně ?
Dík předem za odpovědi
Radis