Obchody zkoušejí sledovat mobily zákazníků Vyřešeno
Napsal: 30 črc 2013 15:30
od guest
Kamenné obchody by rády měly stejné informace o svých zákaznících jako jejich internetoví konkurenti, což je pro ně ale výrazně složitější. Řešením je sledování mobilních telefonů, to se však zákazníkům příliš nelíbí.
Zdroj:
http://mobil.idnes.cz/diky-mobilum-moho ... lefony_kor
Re: Obchody zkoušejí sledovat mobily zákazníků
Napsal: 30 črc 2013 16:15
od mmmartin
Nechci se v žádném případě zastávat těchto sledovacích praktik, na druhou stranu to je holt daň, kterou platíme za to, že uspokojujeme svoji potřebu být kdykoliv a kdekoliv dosažitelní. A pokud jsou informace o našem chování v obchodě sbírány přes wifi, wifi lze v mobilu přece vypnout.
Ostatně podobný sběr dat o zákaznících probíhá v masivním měřítku už nyní prostřednictvím (zatím anonymních) zákaznických karet. Tam ale máme (resp. ti, kdo ji vlastní) alespoň jistou satisfakci v podobě nějaké výhody při nákupu (nemaje žádnou zákaznickou kartu nevím přesně, v čem tato výhoda spočívá a je li úměrná tomu, že prodejci poskytujeme podklady k zvyšování obratu využitím informací o nakupovacích návycích průměrného kupujícího)
.