Dej si z prikazove radky ipconfig -all , a dej si ping na branu/gateway, coz by mnel bit tvuj wifi routr. Pokud tusis ip na ktere jede to ap na kostele tak na nej dej ping, pripadne se podivej co ma routr na wan, zajima te brana, pripane dns, to by melo bit to ap. S neverejnema ip je to jednodussi nez s verejnejma, tam netusis co pingas. Nakonec to poznas podle pingu, viz muj.
Muj ping na ap vzdalene cca 300m je 1.6-5ms, bez zateze, drzi se na driv na dolni hranici. V zatezi viz.
, stahovani slaxu max rychlosti cca 600KBs. S tim ze jsu na ap sam, je to 2.4g v B draftu, odstatni presunuli na 5g.
No pokud to v noci jede a pres den ti litaj pingy tak to bude tim ze na tom ap nejses sam, protoze musi obslouzit i ostatni. Tim padem ty pingy litaj a vidis co udela jeden klient na wifi pokud stahuje.
Ze strany isp by pomohlo nastavit Fragmentation Threshold , RTS/CTS Threshold . Obecne se da rict ze jde o mtu na wifi, pokud se nastavi mensi velikost paketu, tak leti kratsi dobu a dalsi wifi klient se dostane na radu driv. Za zeptani nic nedas.
Dal je otazka jam maj delanou sit, protoze se jim to nekde slucuje, takze to muze naskakat cestou. To plati pro celou trasu az na herni server a jen mala cast je v majetku isp.
Na zjisteni kde se ti ten ping dela je traceroute, kterej ti rekne kama to slo a ukaze cas v ms.
Pri hrani se asi zadna velka data neprenasej, typuji pozicni data, ..., pripadne nejake custom itemy, ktere jsou bud na pc jineho hrace nebo na hernim servru, ale i ty se snad jednou nactou a pak jdou zase jen pozicni data.