Cinema 4d - modelování

Tvorba grafiky, grafické programy a vše o nich…

Moderátor: Mods_senior

Uživatelský avatar
ja003
Level 1
Level 1
Příspěvky: 91
Registrován: květen 08
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Cinema 4d - modelování

Příspěvekod ja003 » 01 led 2011 22:16

Potřeboval bych radu ohledně modelování v C4D. Potřebuju vymodelovat krychly, do jejíž jedné strany bych udělal díru ve tvaru obdélníku (příklad). V Maye jsem to udělat uměl, tam byl příkaz 'make difference' což z 1.označeného objektu vyřízne tvar 2.označeného objektu...nevíte, jestli je v C4D podobná funkce?..nebo nějaká alternativa?....předem děkuji
There are no stupid questions, just stupid people.
MR.Garrison

Reklama
Uživatelský avatar
memphisto
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 21113
Registrován: září 06
Bydliště: Zlín - České Budějovice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Cinema 4d - modelování

Příspěvekod memphisto » 01 led 2011 22:25

PRAVIDLA PC-HELP.CZ, PRAVIDLA sekce HijackThis, HijackThis návod, Memtest, CCleaner
Logy z programu HijackThis neposílejte prosím přes SZ, ale vkládejte je do patřičné sekce. Děkuji

Uživatelský avatar
ja003
Level 1
Level 1
Příspěvky: 91
Registrován: květen 08
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Cinema 4d - modelování

Příspěvekod ja003 » 01 led 2011 23:03

tuto stránku samozřejmě znám, ale nevím, kde bych tam měl najít odpověď na mou otázku.
There are no stupid questions, just stupid people.
MR.Garrison

out_of_space
nováček
Příspěvky: 8
Registrován: prosinec 10
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Cinema 4d - modelování

Příspěvekod out_of_space » 05 led 2011 22:34

Je tam tam na to speciální objekt, kterej umí udělat průnik a podobné věci. Teď zpaměti nevím jméno, nicméně ho najdeš mezi sp. objekty. Ve stromu pak dáš obě krychle (základní a tvar díry) pod tento a správně nastavíš.

Uživatelský avatar
Darthy
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 285
Registrován: červen 07
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Cinema 4d - modelování

Příspěvekod Darthy » 22 led 2011 15:02

Říká se tomu Booleanovské operace jestli to máš v angličtině pak je to Boolean. Do sceny přidáš dva objekty a boolean, pote hierarchicky vložíš dva předměty pod Boolean (ve správném pořadí) a v nastavení booleanu vybereš B odečíst od A (v anjině to bude asi B different A) viz obrázek.
Pokud to chceš jinak než na obrázku stačí najít správnou kombinaci pořadí objektů a nastavení boolu.

Obrázek
Intel i7-10700F, MSI GeForce GTX 1060 GAMING X 6G, Patriot VIPER 4 16GB (2x8GB) DDR4 3200 CL16, 256GB Transcend SSD 370S10, ASRock Z490 PHANTOM GAMING 4, Corsair RM550x, SPC Gladius M35 Black


Zpět na “Design a grafické editory”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host