Stránka 1 z 1
Cinema 4d - modelování
Napsal: 01 led 2011 22:16
od ja003
Potřeboval bych radu ohledně modelování v C4D. Potřebuju vymodelovat krychly, do jejíž jedné strany bych udělal díru ve tvaru obdélníku (příklad). V Maye jsem to udělat uměl, tam byl příkaz 'make difference' což z 1.označeného objektu vyřízne tvar 2.označeného objektu...nevíte, jestli je v C4D podobná funkce?..nebo nějaká alternativa?....předem děkuji
Re: Cinema 4d - modelování
Napsal: 01 led 2011 22:25
od memphisto
Re: Cinema 4d - modelování
Napsal: 01 led 2011 23:03
od ja003
tuto stránku samozřejmě znám, ale nevím, kde bych tam měl najít odpověď na mou otázku.
Re: Cinema 4d - modelování
Napsal: 05 led 2011 22:34
od out_of_space
Je tam tam na to speciální objekt, kterej umí udělat průnik a podobné věci. Teď zpaměti nevím jméno, nicméně ho najdeš mezi sp. objekty. Ve stromu pak dáš obě krychle (základní a tvar díry) pod tento a správně nastavíš.
Re: Cinema 4d - modelování
Napsal: 22 led 2011 15:02
od Darthy
Říká se tomu Booleanovské operace jestli to máš v angličtině pak je to Boolean. Do sceny přidáš dva objekty a boolean, pote hierarchicky vložíš dva předměty pod Boolean (ve správném pořadí) a v nastavení booleanu vybereš B odečíst od A (v anjině to bude asi B different A) viz obrázek.
Pokud to chceš jinak než na obrázku stačí najít správnou kombinaci pořadí objektů a nastavení boolu.

Re: Cinema 4d - modelování
Napsal: 20 úno 2025 09:31
od LouieGreer
"
https://modilimitado.io/pt/cinema-apk application helps you watch 4d movies for free